Missä päin Juukaa kokee parhaimman heittoistuin kokemuksen?
Vastaukset 20
- Anonyymi
Juuan kunnanjohtajalla on heittoistuin jos epäkohteliaita kuntalaisia pääsee heiluttamaan kiveksiiään.
- Anonyymi
Sulla on aikaa 30 sek. Jos siinä ajassa pääset heiluttelemalla kiveksiä ja hypnotisoimaan kunnanjohtajan pääset kunnanjohtajaksi kunnanjohtajan paikalle.
- Anonyymi
Itse vedin kivesbenjihypyn, jousti naru mutta kiveksetkin mukavasti antoi periksi. Esinahka otti jarruvarjon viran.
- Anonyymi
Hyppäsin alasti penjihypyn ja pissin hypynaikana takaisin ponkaisissa mukavasti leukaperät ja huulet oli kusessa
- Anonyymi
Taitaa Juuassa Juukalaisen painovoima olla eri kuin kusen painovoima vetovoimaan suhteutettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Juuassa Juukalaisen painovoima olla eri kuin kusen painovoima vetovoimaan suhteutettuna.
Juuassa vetovoima koostuu venyneestä anuksesta ja roikkuvista kiveksistä.
- Anonyymi
Nyrkit ovat tehneet tehtävänsä 😒
- Anonyymi
Oltiin niin sanotusti kyynärpäitä myöten paskassa.
- Anonyymi
Oho, että ihan kyynerpäätä myöten on mennyt sisään ?
- Anonyymi
Näin teki.
- Anonyymi
Lähin heittoistuin löytyy, kun käyt kysymässä töihin.
- Anonyymi
Elikkäs siis Juuassa haetaan heittoistuimen käyttäjää. Juuan sisäisille lennoille tarvitaan henkilöä joka vetää hätätilanteen tullen heittoistuimet. Itse jää tippuvaan lentokoneen hylkyyn kiveskarvat hulmuten.
- Anonyymi
Heittoistuinten tehdastakuulla varustellut huollot vain kiepistä.
- Anonyymi00019
Haikaroilla jotka kiepin rahtia kuljettavat. On istuin pois omasta sielustaan ennen kuin maahan mätkähtävät kulli ojossa.
- Anonyymi
Mitä pillulle tapahtuu kun istuin heittää?
- Anonyymi00017
Mulla on niin venyneet kivekset että pelkät kivekset voi tehdä benjihypyn. Itse olen paikallani, nauran kun kusen yleisöön.
- Anonyymi00018
Kivekset pudottaa grand canjoniin. Ponnahtaa ne takaisin muutaman minuutin kuluttua. Paskansin luonto polulle. Kyllä nauratti ja otin selfien.
- Anonyymi00020
Kolin luonto polun varressa oli saniaiset ripulin peittämät.
- Anonyymi00021
Parhaimmat lennot saa sonnin lypsyistuimelta.
- Anonyymi00022
Nää näitä Lieksan harrastuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45657
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539- 70521
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468