Kuopio failed, again

Anonyymi-ap

31

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuopiossa betonin sekaan kuuluu omaperäisiä rakenneratkaisuja, mm. 3,14159265 tupakantumppia neliömetrille, 1,12 muovikassia, ja 5,75734% sekalaista muuta kaatopaikkajätettä, että saadaan betonin sekaan tarkalleen suunniteltuja tuuletusreikiä sisällä kulkeville teräksille, että ne ruostuisivat ja silta menisi nopeammin vaihtokuntoon voittojen maksimoimiseksi osakkeenomistajille.

    • Anonyymi

      Kato kun nykyään pittää kilpailuttaa kaikki, se on sitä kapitalismia ja markkinataloutta. Halvimman tarjouksen tehnyt saa urakan mutta ei sitä sillä loppuunkiristetyllä hinnalla kerkiä kunnolla tehdä.
      Mutta eipä hätiä, parin vuoden päästä kilipailutettaan uuvestaan, että kuka korjaa halvimmalla, tai tekee koko paskan uudestaan. Tää on nääs pojat kapitalismia, sitä markkinataloutta, jolla maailma tulee kukoistamaan. Hallelujaa!

    • Anonyymi

      Tosissaanko luulet, että Kuopio on työn suorittaja tai tilaaja?

    • Anonyymi

      Savolaisten supersankari tuli taas kylään. Vituiks-Man.

    • Anonyymi

      Eipä tuota kunnolla saa kuntoon kun valamalla kokonaan uuden.

      • Anonyymi

        No nyt, kun selvästi on parempaa tietoa, niin ilmoita ihmeessä urakoitsijalle. Varmasti arvostavat osaamistasi.


    • Anonyymi

      Kovimpana seurauksena silta saatetaan joutua tekemään uudestaan. Saadaankohan edes takuuseen uusi vai palaako veronmaksajien rahaa vielä lisää tähän?
      https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/7590129

      Käsittämätönä farssi ja fiasko kyllä!!

      • Anonyymi

        Urakoitsija tietysti maksaa, jos ei sitten konkurssiin mene.


    • Anonyymi

      Eikö näissä toimi valvonta? Ovatko työntekijät päteviä tekemään tätä työtä?

      • Anonyymi

        Hyvin on valvojia nukuttanut.


      • Anonyymi

        Mitenkä sinä noin tarkasti pystyt kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sinä noin tarkasti pystyt kirjoittamaan.

        Suomen valtio on sitoutunut kansainvälisiin ihmisoikeussopimuksiin. Köyhyyteen ja toimeentuloon liittyvistä keskeisin on YK:n taloudellisia, sosiaalisia ja sivistyksellisiä oikeuksia koskeva kansainvälinen yleissopimus (TSS). Toinen on Euroopan sosiaalinen peruskirja.

        Ne määrittävät, että jokaiselle on turvattava riittävä toimeentulo ja oikeus sosiaaliturvaan.


    • Anonyymi

      Uusiks menee koko sillan valu. Ei tuollaista voi jälkikäteen korjata, niin että valu olisi niin luja, kuin on tarkoitettu. Siltä pitää valaa niin, että koko betonivalu valetaan yhteen, niin ettei edellinen betonisatsi ehdi kuivua, ennenkuin seuraava betonisatsi lisätään.
      Kalliiksi tuli urakoitsijalle ammattitaidottoman työvoiman käyttö.

      • Anonyymi

        Silta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silta*

        Nyt Hanna Kinnunen on kertonut somessa palaavansa takaisin musiikin pariin. Kinnunen aloittaa kirjoituksensa Instagram-tilillään näin:

        -Musiikki on tullut takaisin mun elämään ja olen siitä aivan tajuttoman iloinen! Tän vuoden alussa tutustuttiin musankin tiimoilta paremmin @teemuroivainen kanssa, kun esiinnyttiin samaisessa Tähdet tähdet -ohjelmassa. Oltiin lopulta molemmat finaalissa ja loppu onkin historiaa. Meillä on sattumoisin myös samaa taustaa Oulun Madetojan musalukiosta ja jaamme myös saman ajatuksen siitä, että joulukonsertit ovat yksi parhaista perinteistä mitä on.


      • Anonyymi

        Sähkö ja turvalaitetyö valvoja laittoi siltamaadoituksiin vain tyhjät suojaputket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Hanna Kinnunen on kertonut somessa palaavansa takaisin musiikin pariin. Kinnunen aloittaa kirjoituksensa Instagram-tilillään näin:

        -Musiikki on tullut takaisin mun elämään ja olen siitä aivan tajuttoman iloinen! Tän vuoden alussa tutustuttiin musankin tiimoilta paremmin @teemuroivainen kanssa, kun esiinnyttiin samaisessa Tähdet tähdet -ohjelmassa. Oltiin lopulta molemmat finaalissa ja loppu onkin historiaa. Meillä on sattumoisin myös samaa taustaa Oulun Madetojan musalukiosta ja jaamme myös saman ajatuksen siitä, että joulukonsertit ovat yksi parhaista perinteistä mitä on.

        Jännä vetäisy nosepäiväranta onkin siinä sillan eteläpäässä kyllä.


    • Anonyymi

      Paljonkohan puuttuu sillan vaatimasta lujuudesta, onko tästä kehittymässä jossain vaiheessa massiivinen katastrofi jos silta pettää?

    • Anonyymi

      Aloittaja on tyypillinen trolli.

      • Anonyymi

        Perustele, koska reikäinen silta on tosiasia eikä mitään trollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele, koska reikäinen silta on tosiasia eikä mitään trollausta.

        Kuopio ei feilannut mitään , vaan urakoitsija ja alihankkija. Case closed. Aloittaja on servattu.


    • Anonyymi

      Kuopiolainen rojekti

      • Anonyymi

        käettömiä piällysmiehiä vuan niin ee tule mistään mittään muuta ku sanomista.


    • Anonyymi

      Kuopio on paska.

      • Anonyymi

        Valtion työntekijöitä vähennetään väylävirastosta. Konsultteja samassa suhteessa.
        Katteet otetaan uuteen arviointiin.


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe