käyn turus kouluu maananataist sunnuntaihi viel kaks v ni haluikso kettää ol frendei ja hengat välil jossai keskustas
mieluite 16-18v ku oon ite 17v
voin antaa snäpin sit jos joku haluu
haluisko kettää turust ol frendei
5
208
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ooks sää joku groomeri vai
- Anonyymi
ei ole sitä mitä kertoo, varokaa !!!!!!!!.
- Anonyymi
tää on kyl tinalo ei voi kyllä ymmärtää kui hän kerkiää ku pitää pyörän kumeja käydä puhkomassa tiietään mutaa ei ymmärretä kuinka sairasta....
- Anonyymi
siis tinalo -tiina Kaarle Knuutinpojan rantatieltä- olispa paljon kerrottavaa tältäkin kesältä.Tämänkin aloittajan r-poliisi voi tarkistaa kuka on ip-osoitteesta tiedetään niin paljon kertomista riittää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561662Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt231283- 951016
- 87773
- 44755
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20569- 28551
- 31503
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433