Näkisin näin

Anonyymi-ap

Että vietettäisiin yhdessä aikaa viikonloppupainotteisesti. Itsellä arki ainakin aika täynnä erinäistä suorittamista. Mutta en tiedä… rehellisesti, ei meillä vain olisi aikaa.

58

775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen miettinyt tätä samaa.
      On töitä ja harrastuksia. Hänellä omansa.
      Ja minulla usein viikonloppuisin myös töitä, joten sekin rajoittaisi näkemistä.
      Eikä tämä välimatka helpota asiaa yhtään.

• Anonyymi

Eli katsellaan sitten 10-20v päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli katsellaan sitten 10-20v päästä.

No mihin ne 10-20v muka vaikuttaisi?
        Sitten en ainakaan ikinä tulisi lapsia saamaan, se on varma.

• Anonyymi

Kyllä sitä yhteistä aikaa varmasti löytyisi. Pitää niitä omia juttujakin olla. Toinen kulkee kuitenkin ajatuksissa mukana, vaikkei olisi läsnä samassa tilassa.

• Anonyymi

Valintakysymys. Järjestääkö rakkaudelle aikaa vai jättääkö järjestämättä.

• Anonyymi

Voi olla paljon velvollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ihminen valitsee elämässään mihin aikansa käyttää, ihan joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ihminen valitsee elämässään mihin aikansa käyttää, ihan joka päivä.

Niin valitsee. Itsellä on tärkeä tehtävä, joka menee kaiken edelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin valitsee. Itsellä on tärkeä tehtävä, joka menee kaiken edelle.

Sitten ei kannata rakkauden perään edes haikailla, jos sille ei ole valmis järjestämään hetkeäkään aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei kannata rakkauden perään edes haikailla, jos sille ei ole valmis järjestämään hetkeäkään aikaa.

Rakkautta on monenlaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta on monenlaista.

Ei ole rakkautta, jos ei ole valmis järjestämään aikaa sille, että näkee ihmistä, jota muka rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole rakkautta, jos ei ole valmis järjestämään aikaa sille, että näkee ihmistä, jota muka rakastaa.

Ei ole aina noin yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun rakastut, se energia puskee ihmisen vaikka läpi harmaan kiven. Jos velvollisuudet ajavat "ainutkertaisen rakkauden" ohi, ei kyse ole ainutkertaisesta rakkaudesta, koska sille tekee tilaa elämässään kyllä. Sinä valitset tietoisesti velvollisuudet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on aikaa palstailla Suomi24:lla, on aikaa tehdä muutakin asioita kuin järisyttävän tärkeitä velvollisuuksia 🤣

Tämänkin ajan olisit voinut käyttää vaikka soittamalla rakkaalle puhelun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on aikaa palstailla Suomi24:lla, on aikaa tehdä muutakin asioita kuin järisyttävän tärkeitä velvollisuuksia 🤣

En usko, että aikataulumme sopisivat extempore yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse laitan ihmissuhteen ykköselle...Sitten velvollisuudet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Rakastat työtäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin! Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Valintakysymyksiä jep♥️

• Anonyymi

Yhteinen hima sitten joskus niin helpottuu näkeminen. Joka toine viikko saatais olla kahden jne. Kyllähä nuo järjestyy jos haluaa.

• Anonyymi

En halua tuollaista joka toinen viikko järjestelmää. Olen ratkaissut tuon muuten, siksi olenkin niin kiinni, mutta se ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua tuollaista joka toinen viikko järjestelmää. Olen ratkaissut tuon muuten, siksi olenkin niin kiinni, mutta se ei haittaa.

Okei. Mä haluan ton järjestelmän jos tapaan kumppanin samoin eksä haluaa. Se on meillä jo sovittuna et nyt voi olla vähän miten halutaan lapset kummallakin ja sitten selkee linja. Helpompi suunnitella reissui jne. Plus pystyy välil pitään 2viikkoo putkee kumpivaan jos toinen lähtee vaikka etelään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mä haluan ton järjestelmän jos tapaan kumppanin samoin eksä haluaa. Se on meillä jo sovittuna et nyt voi olla vähän miten halutaan lapset kummallakin ja sitten selkee linja. Helpompi suunnitella reissui jne. Plus pystyy välil pitään 2viikkoo putkee kumpivaan jos toinen lähtee vaikka etelään.

Meillä on tilanne, että ei ole edunmukaista tuollainen viikko-viikko systeemi tai muukaan jaksotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on tilanne, että ei ole edunmukaista tuollainen viikko-viikko systeemi tai muukaan jaksotus.

Okei joo.. No mut ehkä löydätte jonkun ratkasun. Näihin vaikuttaa asuinkaupunki ymss. Meillä vielä se että voi olla et muuttuu tossa jossain kohtaa paikkakuntakin vielä ..nääs. Sit pitää lähtee molempien et saa ton toimiin sielläki. Miettimästä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei joo.. No mut ehkä löydätte jonkun ratkasun. Näihin vaikuttaa asuinkaupunki ymss. Meillä vielä se että voi olla et muuttuu tossa jossain kohtaa paikkakuntakin vielä ..nääs. Sit pitää lähtee molempien et saa ton toimiin sielläki. Miettimästä on.

Me ollaan jo löydetty ratkaisu, olen päävastuullinen, mutta se ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan jo löydetty ratkaisu, olen päävastuullinen, mutta se ei haittaa.

Juu.. Tsemppiä.

• Anonyymi

Mä olisin hyvin kiitollinen edes viikonlopuista mun kaivatun miehen kanssa ja mistä sitä tietää, vaikka tulevaisuus toisi lisääkin mahdollisuuksia yhteiselle ajalle

• Anonyymi

Toivotaan että niin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että niin käy.

Minähän voin tässä välillä seukata jonkun muun kanssa

Jos vuosikymmen menee

Palataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että niin käy.

Kiitos! Sitä toivon. Vaikea olla kiinnostunut kenestäkään muusta, joten odotan. Ja toivon parasta.

• Anonyymi

Ihan sama millä painotteella, kun vaan saisin olla hänen kanssaan joskus edes pienen hetken ja seuraavaksi vähän kauemmin ja kauemmin ja kauemmin....

♥️

• Anonyymi

♥️ kyllä, hitaasti ja pienin askelin vaikkakaan en arvannut, että näin hitain askelin kun sinulle lupasin

• Anonyymi

Olet kaikkein tärkein...Mikään muu ei mene edelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

♥️ kyllä, hitaasti ja pienin askelin vaikkakaan en arvannut, että näin hitain askelin kun sinulle lupasin

Harmin paikka, hän ei ole luvannut minulle mitään....

♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kaikkein tärkein...Mikään muu ei mene edelle

Tule jo...Muuten tulen hulluksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmin paikka, hän ei ole luvannut minulle mitään....

♥️

Autsh, et sitte ehkä olekaan kaipaamani katoileva mies vaan kenties toinen nainen samassa liemessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autsh, et sitte ehkä olekaan kaipaamani katoileva mies vaan kenties toinen nainen samassa liemessä?

Mies olen.

♥️

• Anonyymi

Odotellaan eläkepäiviä🤗

• Anonyymi

Ai niin sitten eroat puolisosta ? Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin sitten eroat puolisosta ? Surullista.

Ei ole puolisoa.

• Anonyymi

Hyvä on pitäähän sinun asiasi hoitaa... Ehkä sinulla ei olisi aikaa minulle.

• Anonyymi

Jep. Tavataan vaikka parin / kolmenviikon välein lauantaisin etänä, vaikka videopuhelun tai teamsin välityksellä. Olet minulle niin rakas.

• Anonyymi

Haha, tämä oli hauska ja voisi onnistua ;)

• Anonyymi

😁😁

• Anonyymi

Kyllä me saadaan meidän suhde toimimaan. Nähdään vaikka muutama vuosi vähemmän, sillon kun pystytään, mut nii kunhan ollaan tekemisissä.💕 Rakastan sinua

• Anonyymi

.. huomaatsä kun puhun jo vuosista😂 haha luottoo meihin löytyy 😘

• Anonyymi

Sopii <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii <3

Ei tosta kannata oikeesti paineita ottaa. Sen näkee sitte. Ohan tässä oltu erossa ja ajatukset toisissamme jo muutenkin vaikka kuinka ja kauan. Se on rakkautta ei mitään muuta. Jos siis näin monta kuukautta ikävöi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosta kannata oikeesti paineita ottaa. Sen näkee sitte. Ohan tässä oltu erossa ja ajatukset toisissamme jo muutenkin vaikka kuinka ja kauan. Se on rakkautta ei mitään muuta. Jos siis näin monta kuukautta ikävöi.

Epärealistisia toiveita ei kannata ruokkia. Tuntematonta ei voi rakastaa, haavekuvaa kylläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epärealistisia toiveita ei kannata ruokkia. Tuntematonta ei voi rakastaa, haavekuvaa kylläkin.

Haavekuva tai mikälienee mutta sydämessä tuntuu

• Anonyymi

Vähän outoa se olisi tuntemattoman kanssa viikonloppuja viettää.

• Anonyymi

Vois olla ihan kivaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois olla ihan kivaakin.

Voihan sitä kokeilla. Muut saattaa toki ihmetellä.

• Anonyymi

Ei kiinnosta FWB. Etsi joku muu.

• Anonyymi

Ei muakaan kun olen susta oikeasti kiinnostunut vaik et ehkä mies usko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muakaan kun olen susta oikeasti kiinnostunut vaik et ehkä mies usko

Vaikea kuvitella hänen kirjoittavan tuolla murteella. Ohi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe