Näin tänään Toyota Yarisin, jolla oli taksikyltti katolla. Yaris on kokoluokka huomioiden tilava auto ja sangen hiljainen. Skoda Karoqia en ole taksissa nähnyt. Tietysti jokin taso pitää olla taksissa. Karoq on meluisa ja jopa yllättävän paljon ahtaampi kuin Yaris.
Yaris on taksiauto
14
210
Vastaukset
- Anonyymi
Mene jo terapiaan, sitä sinä tarvitse todella vakavasti.
- Anonyymi
Yarista on kovin paljon käytössä es. vartijoilla.
Voit miettiä, mitä pörssiyhtiön talousjohtajat ovat miettineet, kun ostivat Varista. - Anonyymi
Oho nyt vasta vitsejä murjoit oikeen sarjassa.
No köröttele sinä nyt vain sillä variksellasi, mutta miksi kadehdit muita???? - Anonyymi
Olidi kiva nähdä, miten Yarikseen taksiin ahdetaan 4 aikuista sekä neljä matkalaukku ja käsimatkatavarat kun ollaan lähdössä etelän reissulle. Kilautetaan kaverille ja kutsutaan apuun?
- Anonyymi
Mahtuuhan Yarikseen neljä aikuista, mutta niiden täytyy olla varsin pienikokoisia. Matka laukut pitää olla nyssäköitä. Ei sinne tavaratilaan mahdu edes neljää lentolaukkua.
- Anonyymi
Yaris on yllättävän tilava. Se pärjää hyvin hieman kookkaimaillekin autoille sisätiloiltaan. Tavaratilat on toki pienet, mutta harva taksikaan niitä tarvii.
- Anonyymi
Mitähän sieniä tuokin aloittaja on syönyt?
- Anonyymi
Lääkkeitä hän ainakin syö, ei muuten synny tuollaisia juttuja.
- Anonyymi
Minä en aasialaiseen taksiautoon nouse, oli merkki mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Hytti on tilava mutta ruuma tietysti pikkuautossa pieni.
- Anonyymi
Kenen joukossa seisot? Aasialaisten vai meidän eurooppalaisten?
- Anonyymi
aasien ehdottomasti .
- Anonyymi
Paljonko asiakkaalle joutuu maksamaan?
- Anonyymi
Henki on arvokkaampi kuin kuskin antama lahjus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882