Ei turvattu tulevaisuus elämä maalla järvenrannalla kiinnosta.
Sinulla kovat odotukset tulevaisuuden suhteen
29
450
Vastaukset
- Anonyymi
Kenellä ja miten niin ei kiinnosta?
- Anonyymi
Se vielä että mitä odotuksia?
- Anonyymi
Ihanalta kuulostaa semmoinen. Kyllä tykkäisin. Toki onhan sieltä kuskaamiset ja kulkemiset vaivalloisempaa. Toki jos on oma tilava neliveto mommy maasturi niin mikäs siinä ajellessa.
- Anonyymi
Niin ja neliveto Valmettikin löytyy jos lunta yli puolimetriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja neliveto Valmettikin löytyy jos lunta yli puolimetriä.
Semmonenkin vielä. Jussi oletko se sinä haha.
- Anonyymi
Eipä ole odotuksia
- Anonyymi
KOmmari- paskan tarkoitus LANNISTAA suomalaisia !
- Anonyymi
Menisit jo maate.
- Anonyymi
Et ole varmaankaan oikein sosiaalinen, vaan perus- sellainen. Kuitenkin We are the union .
- Anonyymi
Mä aatelin vanhemmitten muuttaa takasin kaupunkiin. Lähemmäs palveluita.
- Anonyymi
Kun en oo uinu
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Tuhoat naisen itsetunnon ja tapat jopa eläimet
- Anonyymi
Eipä sitten. On niitä elukoita tapettu, kärpäsiä, sääskiä ja muutama hämähäkki. Tiedän sen , syntisäkki olen.
- Anonyymi
Minä kyllä hakkasin kyykäärmeet, ennen kokoomuspuolueen kansanmurha lakeja, plus muita huithapeli, niin no, muita. Haeppa horo rokote, elä pellikkä erehry.hyhhy.
Omavastuu, rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcs
- Anonyymi
Mua just kiinnostaa kuvailemasi elämäntyyli.
- Anonyymi
Niinpä, järvenrannalla katastella kuka siellä soutaa taikka pilkkii. Lämmittää rantasauna satoi tai paistoi. Parasta kuitenkin alkukesästä tai sitten oikein kunnon pakkasella.
- Anonyymi
Mun elämä on täällä. Vastuut ja velvollisuudet.
- Anonyymi
Mikään tulevaisuudessa ole turvattu.
- Anonyymi
Joskus miettiny et kun tulis oikeen symppis maajussi vastaan niin vois jopa kirjoittaa.
- Anonyymi
Maaseudun tulevaisuudessa on palsta, jonka kautta voi tutustua symppiksiin maajusseihin. Itse kävin aikoinaan treffeilläkin yhden kanssa. Kirjoittelin maaseudun tilasta ja soitin pari kertaa.
- Anonyymi
Jokin Sarjakuvamainen toimintaelokuva kohtaus taisi sinun haaveitasi vuosia sitten ...
Siitä voisi hyvinkin juontaa kova maailma mietteesi...
Entäs nykyhetki..
Tiedätkö mitä hänelle kuuluu tai mistä unelmoi tällähetkellä... oletko mukana niissä haaveissa vielä?
Oletko kysynyt Naiselta mistä juuri hän haaveilee juuri nyt? Tai kertonut mistä sinä haaveilet.
Tai vaikka tämänhetken musta rakkaistasi esimerkiksi? 😅
Naiselta Sivusta - Anonyymi
Maalaiselämä on tänä päivänä haastellista ja työntäytteistä, mutta samalla palkitsevaa ja rauhallista. Ehkä se ei sovi kaikille, rohkea hyppy tuntemattomaan. Pitkä kuuma kesä ja kesä romantiikka kuitenkin kuulostaa erittäin houkuttelevalta.
https://youtu.be/dSWT8U9AAjc- Anonyymi
Minun tyttö haaveilee sellaisesta. Asuisivat isossa talossa kavereitten kanssa ja kasvattaisivat syötävää itselleen. Saa nähdä toteutuuko se joskus.
- Anonyymi
Kaupungin keskustassa järven rannalla iso piha maatila.
- Anonyymi
Joku pienehkö kaupunki ilmeisesti.
- Anonyymi
Väärin meni arvaus kyllä täysin .
Mun kova ja jännäelämä on pysyvästi ohi.
Haaveilen aika tavallisista jutuista ...
Myös siitä järvenranta talosta.
Naiselta - Anonyymi
Ei kiinnosta
- Anonyymi
No ei nyt sinänsä. Turvallinen mies joka on mun tukena kaikessa, joskus ehkä naimisiin ja yks yhteinen lapsi. Siinäpä ne.
- Anonyymi
Yksi lapsi, pitäähän se tappelukaveri olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556