A-nainen, en pääse sinusta eroon

Anonyymi-ap

Hahmosi vainoaa minua, eikä jätä rauhaan. Häädän sydämestäni sinut, mutta palaat entistä sitkeämmin. Minua pelottaa enkä tiedä, mihin tämä päättyy. Nyt olen käyttänyt ehkä jo kaikki keinot, mikään ei ole tepsinyt. Mitä taikoja oikein teet? Ihmetellä täytyy sitä valtaisaa vetoa, vaikka ei sinua kiinnosta pätkääkään. Tämä ei pääty hyvin.

27

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pääty ei t.a

• Anonyymi

Niin siin käy kun …hmm

• Anonyymi

Tätä A-naista kiinnostaa vain yksi mies, jota ei ole nähnyt muutamaan kuukauteen.

• Anonyymi

Siinä ei auta muu kuin ottaa yhteyttä. En tarkoita mitään rakkaudentunnustuksia, mutta ihan muuten vaan kysyt kuulumisia tms. Jos ette missään näe. Siitä lähtee prosessi missä tutustut häneen ja voit sitten verrata onko ne sinun mielikuvitukset edes samassa linjassa. Todennäköisesti olet vaan nostanut hänet jalustalle.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

En tiedä jalustoista, koska heikkoutensa hänelläkin, mutta tunteisiin on päässyt.

• Anonyymi

Mutta tämä A nainen näki miehen tänään kaupassa. Siis sen josta on kiinnostunut.
      En katsele muita.
      Tämä mies vaan ei näytä hmm.. kiinnostuneelta, tai sitten kuten minäkin ollaan hiukan etäisiä.
      Itse olen kyllä näyttänyt enemmän kiinnostusta kuin hän, jonka tunteita voi vain arvailla. Siksi en ole enempää lähestynyt.
      En halua ahdistella vaikka epäilen ettei hänellä olisi mitään sitä vastaankaan 😉

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä moneen viikkoon.

• Anonyymi

Joo kaupas oli myyjät ja pari miestä ja nainen joita en tuntenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kaupas oli myyjät ja pari miestä ja nainen joita en tuntenut.

No hän olikin jo kassalla kun minä huomasin sieltä kauempaa kun olin vasta tullut.
        Oli sellainen valkoinen rullapaketti toisessa kädessä kun lähti kaupasta..

• Anonyymi

Minulla on pyörinyt eräs A mies paljon mielessä. Kyllähän tässä on koitettu häätää päästä jo pidemmän aikaa.

A

• Anonyymi

Päästä voi vielä saadakin pois, mutta älä päästä sydämeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päästä voi vielä saadakin pois, mutta älä päästä sydämeen.

On jo yhteinen sydän ja sielu...❤️

• Anonyymi

Niin sinäkin mies teet mutta meidän oikea aika kohdata ei
      ole vielä
      Tiedän että kuljen kanssasi taas uniin yhteisiin tänäyönä.
      ❤️ A-nainen

• Anonyymi

Hyvää yötä A-nainen!

• Anonyymi

Hyvää yötä. :)

• Anonyymi

Näitä kun lukee niin hoitopaikkoja tarvitaan...

• Anonyymi

Mutta et malta olla,lukematta. Toivottavasti löydät hoitopaikan pian.

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on. Useampi harhainen ihminen, jotka ovat täällä notkuneet jo vuosia. Vähemmästäkin sekoaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Arvaan kyllä, mutta en sitä tänne kerro.

• Anonyymi

Entä jos päättyykin hyvin?

• Anonyymi

Pääsethän....
      Voi kysyä mikä saa sinut valitsemaan A naisen ajattelemisen yhä uudelleen..?
      Sinä kuitenkin päätät mitä pyörität mielessäsi.
      .
      .

• Anonyymi

iha totta onko,menepä hoitoon..

• Anonyymi

En minäkään sinusta kulta. Olet sanonut minulle lukuisia kauniita asioita ja saanut tuntemaan itseni riittääväksi. Meillä on yhteinen sielu ja sen kaltainen yhteys, jota ei voi murtaa. Se miten välität minusta merkitsee minulle enemmän, kuin mikään milloinkaan. Ajattelen sinua jokaisena päivänä, sillä mieleni lepää sinussa. r a k a s

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      188
      5210
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4269
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      75
      3000
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      237
      2425
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2208
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      80
      1602
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1327
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      945
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      866
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      855
    Aihe