Nimi ei miestä pahenna, jos ei mies nimeänsä

Olen ollut poissa palstalta monen monta vuotta. Olen tottunut käyttämään rekisteröityä nimimerkkiä, koska se on mielestäni reilua.

Hämmästykseni oli suuri, kun kirjoittajat palstalla ovatkin suurimmaksi osaksi "anonyymejä". - Ihan kuin pyörisin jossakin anonyymeissä alkoholisteissa. Mutta ne anonyymit alkoholistitkin yleensä saavat nimen, kun ovat yhdessä ja selvinpäin, eivätkä enää vouhota mitä sylki suuhun tuo.

Toivoisin, että kaikki nimettömät alkaisivat kirjoitella reilusti nimimerkeillä, niin keskustelu lähtee käyntiin.

67

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusia nimimerkkejä tosiaan kaivataan. Näissä vanhoissa ei enää löydy uutta reposteltavaa.

• Anonyymi

Saat toivoa mitä huvittaa, mutta nimimerkin käyttö on vapaaehtoista
      ja ehdoton enemmistö koko suomi24:ssä kirjoittaa anonyymina.
      Oletko sinä yksi lisää, joku uusi kontrollifriikki, joka yrittää alkaa
      jyrätä palstalla muita ? Jyrääjiä on jo tarpeeksi, kiitos vaan riittää jo !

• En ole aivan "unikko" täällä Suomi 24:llä. Kirjoittelin jo 2002 Ellin poksissa. Se oli hauskaa aikaa.
        Kontrollifriikki? Njaa, ehkä siinä mielessä että haluaisin, että Suomi 24:llä olisi
        rauha ja kirjoittajilla hyvä tahto.

• Anonyymi

Ihan niin

• Anonyymi
        mdk.mdk kirjoitti:

En ole aivan "unikko" täällä Suomi 24:llä. Kirjoittelin jo 2002 Ellin poksissa. Se oli hauskaa aikaa.
        Kontrollifriikki? Njaa, ehkä siinä mielessä että haluaisin, että Suomi 24:llä olisi
        rauha ja kirjoittajilla hyvä tahto.

Edistävätkö jonkun yksittäisen kirjoittajan itsekkäät vaatimukset rauhaa ?
        Ota huomioon, että täällä voi olla miljoonaa kirjoittajaa.
        On aivan utopistinen ajatus,
        että yhden kirjoittajan tahdon mukaan alettaisiin mennä.
        Niin suurta vaikutusvaltaa ei kellään ole tähän palstaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edistävätkö jonkun yksittäisen kirjoittajan itsekkäät vaatimukset rauhaa ?
        Ota huomioon, että täällä voi olla miljoonaa kirjoittajaa.
        On aivan utopistinen ajatus,
        että yhden kirjoittajan tahdon mukaan alettaisiin mennä.
        Niin suurta vaikutusvaltaa ei kellään ole tähän palstaan.

Röks seollut vaan toivomus häneltä ihan asiallisestimilmaistuna . Joten se joka haluaa olla nimimerkillä tekevät niin , ja joka ei halua miniminivå anorna , Sebäng on kuitenkin te tekstit joints luetaan oli nimimerkki tai ei.

• Anonyymi

Täällä muodostetaan rintamalinjoja. Lue ketju Viisaeta kirjotuksia niin osaat päättää mihin rintamaan kuulut!

• Anonyymi

Reiluudella ei ole mitään tekemistä nimimerkin kanssa. Eräs montakin nkkiä omaava on palstan epäreiluin.

• No, minä ainakin tiedän, että pääni on pölkyllä eikä pensaassa.

• Anonyymi
        mdk.mdk kirjoitti:

No, minä ainakin tiedän, että pääni on pölkyllä eikä pensaassa.

Ei sinun pääsi ole pölkyllä, ellet sitä itse tunge pölkylle.
        Luuletko, että joku mdk.mdk on sen kummempi nimimerkki kuin anonyymi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai mdk.mdk on vähän "kummempi" nimimerkki. Jos joku vastaa mdk:lle, niin niitä on vaan yksi tällä palstalla. Jos vastaa jollekin anonyymille niin se häviää muitten joukkoon kuin pieru Saharaan.

• mdk.mdk kirjoitti:

No, minä ainakin tiedän, että pääni on pölkyllä eikä pensaassa.

Ilahduin kun näin nikkisi. Muistan sinut vuosien takaa.
        Toivon että käyt täällä jatkossakin.
        Kannattaa jättää huomiotta äreät tyytymättömät kirjoittajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksilöity nimimerkki on erityinen, sille ei ole kuin yksi kantaja. Anonyymien määrä on laskematon. Siinä on ero.
        Voit aina piiloutua anonyymiyden taakse. Nimimerkki vastaa sanoistaan.

• Anonyymi

Toivomus on muisto vain. Se tällä erää uskomuksista. Muksista vaan.

• Anonyymi

No ei ainakaan minun mielipiteet tule toiseksi vaikka olisikin nimi mukana .
      Monella on painavat syyt siihen ettei laita nimeään. Ja niitä syitä et ilmeisesti edes ole ajatellutkaan .
      Niin kauan kun keskustelu on asia linjalla niin ei haittaa onko nimi mukana .
      Se ei ole piiloutumista ainoastaan itsensä suojaamista ,

• Anonyymi

Emme tosiaan tienneet, että palstan nimettömyyden takana saattaisi olla tarve suojautua. Mutta onhan semahdollista! Tällä palstalla hyökkäyksien väisteleminen on hankalaa.
        Silmätikuksi joutuminen on lopullista.
        Ja voihan olla kyseessä todistajansuojeluohjelmakin.

• Anonyymi

Mikäli tulet palstalle käyttäen nimimerkkiä, niin sinua vaaditaan todistamaan, kuka olet?
      Miten sen todistat? Annahan neuvo.

• Anonyymi

Ei täällä tarvitse henkilöllisyyttään kenellekkään todistella! Mitä höpäjät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä tarvitse henkilöllisyyttään kenellekkään todistella! Mitä höpäjät?

Kuten kirjoitat, että täällä ei tarvitse, niin ei todellakaan tarvitse myöskään vastata sinun kysymykseesi.

• Anonyymi

Rekisteröityä nimimerkkiä ei kukaan muu voi omia, eikä niin ollen kukaan muu kuin ylläpito voi vaatia "todistamaan" kuka olen. Minä olen nimimerkkini takana.

• Anonyymi

Se joka lukee niin tunnistaa kyllä teksteistäkin saman ihmisen. . Siishen oppii aika pian .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka lukee niin tunnistaa kyllä teksteistäkin saman ihmisen. . Siishen oppii aika pian .

Tunnistatko sinäkin kirjoittajan siitä, että kyssärin edessä on välilyönti?

• Anonyymi

Olisikohan kohteliasta toivottaa tulija tervetulleeksi 80+ palstalle.
      Kiva tavata pitkästä aikaa.
      Toivottavasti viihdyt seurassamme.

• Anonyymi

Olisit nikin laittanut, koska olet vanha tuttu.

• Anonyymi

Eipä tuo mdk tullut kovin kohteliaana, kun heti anoista haluaa päästä eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nikin laittanut, koska olet vanha tuttu.

Periaate. Olen aikani luottanut oikeuteeni esiintyä nimmarilla, ja saanut siitä kärsiä näitten nimettömien päällepäsmäreitten taholta siinä määrin, että riittää.
        Allekirjoitus täällä puuttuu suurimmalta osalta kirjoittajista.

• Anonyymi kirjoitti:

Periaate. Olen aikani luottanut oikeuteeni esiintyä nimmarilla, ja saanut siitä kärsiä näitten nimettömien päällepäsmäreitten taholta siinä määrin, että riittää.
        Allekirjoitus täällä puuttuu suurimmalta osalta kirjoittajista.

Ei sillä allekirjoituksellakaan ole mitään merkitystä silleen, koska sitä samaa allekirjoitusta pystyy käyttämään halutessaan kuka vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo mdk tullut kovin kohteliaana, kun heti anoista haluaa päästä eroon.

Ei sanonut mitenkään niin että haluaisi päästä eroon vaan esitti ainoastaan toivomuksen , ja sen asiallisesti . Joten aletaanko tästä taas tekemään jonkinlaista riitaisuutta . Hän on sanonut mitä toivoo ja jos ei se käy ihmisille niin on vaan anona eikä hyökätä heti kimppuun ja väännetä asiaa ihan toiseksi mitä se oli tarkoitettu Kai sitä nyt voi kirjoittaa toivomuksen , ja jos ei ole kannatusta niin siitä ei tartte tehdä suurta asiaa . Siten säilyy sopu ja rauhallisuus. Paremmin palstalla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanonut mitenkään niin että haluaisi päästä eroon vaan esitti ainoastaan toivomuksen , ja sen asiallisesti . Joten aletaanko tästä taas tekemään jonkinlaista riitaisuutta . Hän on sanonut mitä toivoo ja jos ei se käy ihmisille niin on vaan anona eikä hyökätä heti kimppuun ja väännetä asiaa ihan toiseksi mitä se oli tarkoitettu Kai sitä nyt voi kirjoittaa toivomuksen , ja jos ei ole kannatusta niin siitä ei tartte tehdä suurta asiaa . Siten säilyy sopu ja rauhallisuus. Paremmin palstalla .

Olitko bannissa, kun olit monta kuukautta poissa palstoilta moralisoimasta toisia kirjoittajia?

• Anonyymi

Ihmisellä on Suomessa itsemääräämisoikeus. Jyrien ei kannata yrittää tehdä
      tänne omia sääntöjään. suomi24:kään ei vaadi rekisteröitymistä.

• """Mutta ne anonyymit alkoholistitkin yleensä saavat nimen, kun ovat yhdessä ja selvinpäin, eivätkä enää vouhota mitä sylki suuhun tuo."""

Meni yli hilseen.
      Avaisitko vähän selvemmäksi tuota ajatuksenjuoksuasi.

• Olet oikeassa, keskustelu olisi siistimpää jos tunnistauduttaisiin. Tosin kuten olet huomannut ei onnistu. Muutamat rekatut pitävät anoja luotettavina, vaikka anot ovat kertoneet pitävänsä hauskaa kehumalla ikäihmisiä.

• Anonyymi

Niputat siis kaikki anot vanhusten pilkkaajiksi! Kateellsena et voi sietää, että joitakin kehutaan. Kyllä monet ovat todella kehumsen arvoisia.

• Eikö se ikäihmisten kehuminen kuitenkin ole aika viatonta hauskanpitoa.
        Pahempaakin voisi ikäihmisille tehdä, vaikkapa suoranaisesti haukkua heitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niputat siis kaikki anot vanhusten pilkkaajiksi! Kateellsena et voi sietää, että joitakin kehutaan. Kyllä monet ovat todella kehumsen arvoisia.

No, mistähän olisin sinulle kateellinen, kerro?

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

No, mistähän olisin sinulle kateellinen, kerro?

Olisi sinulla kadhtimisen aihetta minussakin, mutta en kerro elämästäni täällä. Luonteesi on paljastunut katkeraksi ja peruskateelliseksi.-Normaali osaansa tyytyväinen ei tuolla tavoin kersku esim syömisillään ja terasseillaan ja matkoillaan. Taitaa olla arka paikka lapsenlapsettomuuskn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi sinulla kadhtimisen aihetta minussakin, mutta en kerro elämästäni täällä. Luonteesi on paljastunut katkeraksi ja peruskateelliseksi.-Normaali osaansa tyytyväinen ei tuolla tavoin kersku esim syömisillään ja terasseillaan ja matkoillaan. Taitaa olla arka paikka lapsenlapsettomuuskn.

Onko se kerskumista jos mainitsee että on istunut terassilla , eiköhän terassi ole joka tönössä tänään ei siinä mitäön ihmeellistä pitäisi olla. Ja jos on ruuista kyse niin miksi ei saisi sanoa siitä mitään , jos vaikka on tehnyt jotain uudella reseptillä. Ja sitten tuo sana lapsettomuus. Se on sentään sellaiseen asia mihin kenenkään ei tarvitse puuttua milloinkaan . Vaikka olis miten moukkamainen. Niin rajansa on kaikella oltava rajansa , miten ihminen yleensä voi kirjoittaa tuollaista , eikö Ilkeydellä ole rajoja .
        Mielestäni tuollainen ihminen ei oikein kuulu millekkään palstoille . Ilkeyksiä täynnä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole lukemut kuin minun kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole lukemut kuin minun kommentteja.

Korppis kuittaa ja kiittää anoa 16.21.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut niihin ihmisiin, jotka eivät anna itsestään mitään, mutta rekisteröivät muitten elämän, kuten sinä syömiset, terassit ja puuttuvat lapsenlapset.
        Jäät vielä yksin. Haluaako kukaan kuulla sinun perhesuhteistasi - tuskin.
        Kysyin kerran naapuriltani miten viikonloppu sujui, ja hän kavahti taaksepäin ja huudahti, keneltä, minultako? Kuinka niin?
        Kysymykseni oli vain ihan kohteliaisuutta, en kysynyt udellakseni, mutta hän torjui kuin olisin tunkeutunut väkivalloin hänen kotiinsa.
        Jutustelumme loppui siihen kertaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se kerskumista jos mainitsee että on istunut terassilla , eiköhän terassi ole joka tönössä tänään ei siinä mitäön ihmeellistä pitäisi olla. Ja jos on ruuista kyse niin miksi ei saisi sanoa siitä mitään , jos vaikka on tehnyt jotain uudella reseptillä. Ja sitten tuo sana lapsettomuus. Se on sentään sellaiseen asia mihin kenenkään ei tarvitse puuttua milloinkaan . Vaikka olis miten moukkamainen. Niin rajansa on kaikella oltava rajansa , miten ihminen yleensä voi kirjoittaa tuollaista , eikö Ilkeydellä ole rajoja .
        Mielestäni tuollainen ihminen ei oikein kuulu millekkään palstoille . Ilkeyksiä täynnä,

Ihanteellinen kanssakirjoittaja on väritön, saamaton, samaa mieltä, asuu kalustamattomassa asunnossa, ei terassia, ei kesäpaikkaa, ei ystäviä, ei omaisia, ei ole koskaan matkustanut, ei osta tarvikkeita, ei tee ruokaa, ei säilö, ei pahastu itseensä kohdistuvasta arvostelusta. Ei kerskaa, ei kadehdi.
        Näinä vuosikymmeninä olisi jo pitänyt evoluution luoda ja kehittää aidon ja oikean palstakirjoittajan, joka voisi olla esimerkkinä meille muille, vasta tavoitteeseen pyrkiville.
        Toiset 50 vuotta vielä, ja olemme tavoitteessamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot typerys.

• Vaikka ei rekisteröityisi niin voisi laittaa viestin perään jonkun merkin että osaisi yhdistää kirjoittajan edellisiin vieteihinsä.

• Anonyymi

Silloin ehkä,olisi tarpeen , mutta kun katselee näitä kommetteja miten ilkeitä ihmiset ovat niin ei ole riskiä että täällä viihtyy .joten nimimerkki on aina riksussa palstasta. Koska niissä ei haukuta kanssaihmisiä vaan puhutaan asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ehkä,olisi tarpeen , mutta kun katselee näitä kommetteja miten ilkeitä ihmiset ovat niin ei ole riskiä että täällä viihtyy .joten nimimerkki on aina riksussa palstasta. Koska niissä ei haukuta kanssaihmisiä vaan puhutaan asioista

"aina riksussa palstasta", Taidatkos sen paremmin sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa riksussa?

• Tätä samaa olen joskus sanonut, että vaikka ketjussa laittaisi jonkun nimimerkin, voisi sitten toisessa laittaa vaikka toisen nimimerkin, siis allekirjoituksen.
        Olisi selkeämpää, kenen kanssa keskustelee.
        Eihän se ketään tunnetuksi tee, vaikka minä olen täällä sinisellä merkillä, en tunne yhtään ketään, enkä tiedä kenestäkään mitään muuta, kun sen mitä täällä luen.
        En siltikään tiedä kenestä luen yhtään mitään.
        Ei muakaajn täällä tunne kukaan oikeasti.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Tätä samaa olen joskus sanonut, että vaikka ketjussa laittaisi jonkun nimimerkin, voisi sitten toisessa laittaa vaikka toisen nimimerkin, siis allekirjoituksen.
        Olisi selkeämpää, kenen kanssa keskustelee.
        Eihän se ketään tunnetuksi tee, vaikka minä olen täällä sinisellä merkillä, en tunne yhtään ketään, enkä tiedä kenestäkään mitään muuta, kun sen mitä täällä luen.
        En siltikään tiedä kenestä luen yhtään mitään.
        Ei muakaajn täällä tunne kukaan oikeasti.

Varoitus Eliaanalle. Unohda kaikki lukemasi. Jos muistat ja viittaat lukemaasi, saat syytteet vanhojen kaivelusta ja vainosta!

• Anonyymi kirjoitti:

Varoitus Eliaanalle. Unohda kaikki lukemasi. Jos muistat ja viittaat lukemaasi, saat syytteet vanhojen kaivelusta ja vainosta!

Kiitos varoituksesta, ihan suupielet kääntyivät ylöspäin, lukiessani.

• Anonyymi

Ei se teksti muta erilaiseksi vackla olis joka nimimerkkim.

• Anonyymi

Tervetuloa MDK palstalle kirjoittamaan. Monipuolista tekstiä tänne kaivataankin.
      On selvinnyt että olet jo aiemmin ollut näissä ikäryhmissäkin osallistujana, niin tiedät tarkalleen mihin ryhdyt kun rekisteröityneenä täällä esiinnyt.
      Minä en ole rekisteröitynyt, mutta kirjoitukseni aina allekirjoitan kuten tähänkin tekstiini.
      Heti aloittaessani joskus tammi-helmikuussa sain monenlaista palautetta.
      Epäiltiin milloin keneksikin ja valehtelijaksi nimiteltiin. Jatkoin kuitenkin aloittamallani tiellä, nimimerkillä, tepa , vaikka joskus tuntui, että nyt riittää.
      Jatkan täällä tyylilläni, koska täällä on erittäin asiallisia ja mukavia kirjoittajia, rekattuina, anoina ja nimimerkillä.
      tepa

• Ei voi olla totta, että vanhat ihmiset käyttävät arvokasta aikaansa kirjoittelemalla törkyviestejä ja riitelemällä anonyyminä, päivästä päivään, kuukaudesta toiseen itselle tuntemattomien ihmisten kanssa! No, huvinsa kullakin maailman onnellisimmassa maassa.
      Palaan takaisin omalle hiekkalaatikolleni leikkimään hyvässä järjestyksessä!
      Riidelkää rauhassa!

• Anonyymi

Olen erittäin pahoillani jos et enää jaksa tällä palstalla. Sinä olisit ollut erittäin tervetullut ja toivottu lisä meidän sovinnollisten kirjoittajien joukkoon.
        Hyvää jatkoa elämällesi toivottaa tepa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen erittäin pahoillani jos et enää jaksa tällä palstalla. Sinä olisit ollut erittäin tervetullut ja toivottu lisä meidän sovinnollisten kirjoittajien joukkoon.
        Hyvää jatkoa elämällesi toivottaa tepa.

Vainoaminen voi osua kehen tahansa. Minusta alku jo näytti suunnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoaminen voi osua kehen tahansa. Minusta alku jo näytti suunnan.

Anoista olisi tullut vainon kohteita.
        Ei kannata ryysiä palstalle vaatimaan nikkjä, kun ylläpitokaan ei sitä tee.
        Eikä nikillisyys estä riitelyä, nikilliset on täällä pahiten jyränneet ihan avoimesti.

• Anonyymi

Kadonnut on moni nikillinen. Anoista ei voi tietää.

• Anonyymi

Anot ovat ajaneet Skillanin ketjut jatkuvasti loppuun. Vuosia sitten se alkoi, ja turhaan nikilliset pyysivät kirjoitusrauhaa. Monet ovat väsyneet. Viisas lopettaa.
        Anojen törkeyttä kuvaa hyvin se, että heidän mielestään nikilliset eivät saa kirjoittaa anoina, eli yhtenä heistä. Pitävät sitä itseään kohdistettuna vääryytenä.
        Anot eivät voi mitään sille, että heidän joukkoihinsa siirrytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anot ovat ajaneet Skillanin ketjut jatkuvasti loppuun. Vuosia sitten se alkoi, ja turhaan nikilliset pyysivät kirjoitusrauhaa. Monet ovat väsyneet. Viisas lopettaa.
        Anojen törkeyttä kuvaa hyvin se, että heidän mielestään nikilliset eivät saa kirjoittaa anoina, eli yhtenä heistä. Pitävät sitä itseään kohdistettuna vääryytenä.

Kyllä se skillanin kimppuun hyökkäilevä on ainakin 2 nikkiä omaava rekattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekatut nojatuolissa kai olivat ne, jotka toivoivat kirjoitusrauhaa jyrääjältä,
        joka nojatuolia yrittää kroonisesti kaataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua ja sinun vuodatustasi.
        Epäilen vahvasti, että joku ano olisi kieltänyt rekattuja kirjoittamasta anona.
        Toki olen nähnyt kirjoituksia, jossa on mainittu, että rekatutkin kirjoittaa puskasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekatut nojatuolissa kai olivat ne, jotka toivoivat kirjoitusrauhaa jyrääjältä,
        joka nojatuolia yrittää kroonisesti kaataa.

Sai kylmätotuuden apuriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai kylmätotuuden apuriksi.

Onkohan kylmätotuudella ja Hillalla jotain yhteistä taustaa?
        Ihmetyttää miten kylmätotuus lyttää 'tulokkaana' Hillaa.
        Lienee vain kateutta Hillan suosiosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kylmätotuudella ja Hillalla jotain yhteistä taustaa?
        Ihmetyttää miten kylmätotuus lyttää 'tulokkaana' Hillaa.
        Lienee vain kateutta Hillan suosiosta?

Yhteinen kateus korppiksen kanssa Hillaa kohtaan.

• Anonyymi

Mikä tekee tästä S24:stä "keskustelupalstan"? Onko joku huomannut keskustelua viime aikoina?
      Kummastuttaa nuo syytökset kateudesta. Mitä kadehtimista teistä kenestäkään on?

• Anonyymi

Ei olla huomattu muuta kuin noita akan keitosten kuvia pimeässä yössä roviolla.

• Kyllä minä olen nähnyt täällä ihan siistiä anonyymiä keskustelua.
        Esimerkkinä vaikkapa tuo perhosketju ja mausteketjukin, joissa suurin osa kirjoittaa anonyymeinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla huomattu muuta kuin noita akan keitosten kuvia pimeässä yössä roviolla.

Ei tarvitse sanoja, kun kuva kertoo totuuden!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe