trans ja mies

Anonyymi-ap

Hei olen vanhempi mies eläkeläinen ja olen seurustellut yli 60v+ trans siis mies joka pukeutuu aina täydelliseksi naiseksi kun tavataan ja olemme olleet esim ravintolassa teatterissa eikä kukaan ole koskaan mitään huomauttaneet jos vaikka olisivat huomanneet ja minusta on ollut ihanaa ja seksiä tietysti myös en tiedä onko muita "pariskuntia"

8

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen myös transihminen. Siis mies, joka pukeutuu ja ilmentää itseään naisena. Meitä on Suomessa helkkarin paljon. Eri kokoisia, erilailla itseään tosessa sukupuolessa ilmentäviä ihmisiä. Virallinen termi taitaa olla transvestiitti, vaikken siitä termistä oikein itse tykkääkkään. Itse käytän itsestäni cress dresser, eli cd, mikä taitaa olla aika sama asia. Transsukupuoliset ovat sitten vähän eri juttu, mutta transihmisten kattokäsitteen alle kaikki lukeudumme.

• Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

• Veikkobtm kirjoitti:

Varmasti transihmisiä on paljon mutta suurin osa on varattuja kaapissa ukkomiehiä harmi

Ois todella ihanaa tutustua toisiin pariskuntiin mutta suurin osa on kait kaapissa tai varattuja???

• Ylivoimainen suuriosa cross dressereistä ovat tosiaan kaapissa. Heitä, joissa pariskunnasta puoliso tietää ja hyväksyy asian on paljon, mutta eivät hekään läheskään kaikki halua ymmärrettävästi tulla julki kaikkalla. Työpaikalla, sukulaisilleen, naapurustolleen. On sellaisiakin ihmisiä, jotka pokkana kyvät lähikaupassa naiseksi pukeutuneena. Meillä on netissä Discort-yhteisö, missä on omat sisäiset kanavansa trans ja cd ihmisille, mutta myös paljon julkisia kanavia, missä me cd:t vaikutamme ja voi netissä jutella ja tutustua.

Tuolla: https://discord.gg/suomen-lgbtq-yhteiso

• OIsko siellä samanlaisia pariskuntia et vois tutustua?

• Anonyymi

Laillisin merkein harrastaminen on niin tätä päivää. Kelloakaan ei tarvitse tarkistaa.

• Anonyymi00003

Seurustelette, harrastatte seksiä ja liikutte yhdessä avoimesti, vähän ihmettelen lainausmerkkejä sanan "pariskunta" ympärillä.

• Anonyymi00004

Julkisesti näyttäytyviä transvestiitteja on tänä päivänä Suomessa äärimmäisen vähän. Ehkä alle 30, joista valtaosa pk seudulla.

Miehen transvestiittisuutta pidetään friikkinä ilmiönä ja Suomen yhteiskunta on halunnut vain vahvistaa tätä mielikuvaa stereotypisoimalla ilmiön 60-vuotiaaseen minihameeseen ja piikkikorkkareihin pukeutuvaan ukkoon. Sateenkaaripiirit stereotypisoi ilmiön alusvaatefetismiin.

Siksi kaikki ulos haluavat transvestiitit vaihtavat sukupuolta naiseksi tullakseen hyväksytyksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      69
      2519
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      84
      2394
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      17
      2140
    4. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä

Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä
      Maailman menoa
      44
      1791
    5. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      87
      1755
    6. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      117
      1707
    7. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      258
      1605
    8. Mitä koululla tapahtui?

Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287
      Imatra
      25
      1067
    9. Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.

Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he
      Perussuomalaiset
      323
      1003
    10. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      9
      887
    Aihe