Onko kaupungin kassa tyhjä?

Anonyymi-ap

Viime päivinä on näkynyt mittari pirkkojen ahkerasti pyörivän keskustan alueella. Tarvitaanko kaupungin kassaan lisää rahaa?

16

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko pitkät lomat loppuneet? koko revohkolla.

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen pitkät lomat? Jaa kesälomatko?


    • Anonyymi

      Missä olet nähnyt liikkuvan ja vieläpä ahkerasti? Voisiko illat ja viikonloput ainakin hoitaa ” paten” avulla. Pate kuvaisi ja dokumentoisi tiedot ” liisan” toimistoon. Liisa hoitaisi maksumääräysten postituksen. Luulisi olevan tehokasta.

    • Anonyymi

      Kerran kuukaudessa on veronmaksupäivä, että ei se tyhjene koskaan, onneksi, ei joudu oikeisiin töihin.

    • Anonyymi

      Itkun aihe sekin kun lappu Liisat on ahkerasti töissään.

      • Anonyymi

        Tappiollista koko touhu vaikka ennen parkkitaloja tuottavaa. Se itkettää kyllä.


    • Anonyymi

      Onko valtionkin kassa tyhjä, kun poliisit partioivat nykyään ahkerasti ja jakelevat satasen sakkolappuja yhdelle jos toisellekin? Se on kyllä aivan oikein ja vielä enemmän saisivat kytätä liikenteessä. Valtio saa kyllä rutkasti tuloja, kun kaikille niille (nais)autoilijoille, jotka eivät huomaa suojatietä lähestyvää jalankulkijaa, lätkäistään sakkolappu kouraan. Samaten näille kännykkään tuijottelijoille! Oikein nautin tilanteesta! Terveisin jalankulkija

      • Anonyymi

        Kyllä se on balsamia haavoille pitkän vatutuksen jälkeen, kun öykkärit saavat mitä tilaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on balsamia haavoille pitkän vatutuksen jälkeen, kun öykkärit saavat mitä tilaavat.

        Vain autistit noudattaa jokaista turhaakin sääntöä. Et kai ole sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain autistit noudattaa jokaista turhaakin sääntöä. Et kai ole sellainen?

        On noin. Pysäköit vaan miten sattuu ja maksat sakot. Ei siinä sen kummempaa. Näin minä ja lappuliisa on ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On noin. Pysäköit vaan miten sattuu ja maksat sakot. Ei siinä sen kummempaa. Näin minä ja lappuliisa on ystävä.

        Montako kiertävää invatunnusta on käytössä ympärivuorokautisessa pysäköinnissä?


    • Anonyymi

      Edelleen pysäköidään miten sattuu , rahat otettava pois "hölmöitä" ilman selittelyä . Pysäköintikuri paranee vain maksullisilla opetuksilla. Yksi suuri ongelmahan on valokuitukaivajien lisäksi on asuinalueiden villi pysäköinti .

    • Anonyymi

      Hämeenlinna on maallemme kuin peräaukko ruumiillemme. Välttämättömiä molemmat.

      • Anonyymi

        Pitäisi olla kovempi kuri autoilijoille takavuosina olikin kun johtajat uhosivat ajavansa autoilijat parkkitaloihin kuin kanat ja isoja kivenlohkareita ja muita panssari esteitä käytettiin estämään pääsy ilmaisalueille. Päättäjistä on tullut nössöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla kovempi kuri autoilijoille takavuosina olikin kun johtajat uhosivat ajavansa autoilijat parkkitaloihin kuin kanat ja isoja kivenlohkareita ja muita panssari esteitä käytettiin estämään pääsy ilmaisalueille. Päättäjistä on tullut nössöjä.

        Persutkin käänsi takkinsa ja haluavat uusia pysäköintitaloja ydinkeskustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persutkin käänsi takkinsa ja haluavat uusia pysäköintitaloja ydinkeskustaan.

        Tiedätkö yhtään persua joka ei olisi takkiaan kääntänyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe