suomeen tuodaan kahta erihajuista mallia kumpihan on parempi toisen ominaishaju on perse ja toinen on lemottava silli. Kumpi on parempi?
Kumpi dacia kannattaa ostaa ja onko kokemuksia
13
455
Vastaukset
- Anonyymi
K@kka toimii aina. Ja tuleehan sen mukana rusketusraidat penkkiin.
- Anonyymi
Omakohtaisia kokemuksia on mallista k@kka. Tv. Per Saukko
- Anonyymi
12-vuotiaista tuo on ehkä ihan hauska juttu.
- Anonyymi
Kateellinen olet 12-vuotialle koska sinulla on ikää jo 60v. Ei meinaa enää seisoa ja ainoat kiinnostuneet naiset ovat juustoisia.
- Anonyymi00013
12-vuotiaista tuo on ehkä ihan hauska juttu............mutta käsitätkö kuinka moni tällä palstalla olevista aikuisista on 12 vuotiaan tasolla
- Anonyymi
Olen huolestunut Suomen tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Syystäkin. Toistan SYYSTÄKIN.
- Anonyymi
Ajatelkaa jos näitä palstojemme lapset ja nuoret jäävät tuolle tasolle ja siltä se näyttää, niin kuka tätä maata pystyy pitämään pystyssä? Taitavat poliitikot ymmärtäneet tämän ja siksi tänne halutaan 40 000 maahanmuuttajaa vuosittain pitämää Suomea pystyssä.
- Anonyymi00015
400 tuhatta työtöntä ja 26 tuhatta avointa työpaikkaa. Varmaan kannattaisi perehtyä suomen taloustilanteeseen ennen kuin alkaa höpöttää.
- Anonyymi00014
Ostakaa dacia duster tena -sport vauhtiraidoilla. Haju jo valmiiksi vakiovarusteena!!!
- Anonyymi00016
Voit luottaa siihen että näillä foorumin vaareilla on tena-sport daciat jo valmiiksi.
- Anonyymi00017
Minusta daciat haisee ihan samalle kuin mersut ym. autotkin. Tekniikka on rellua kuten mersuissa jne. Siksi en ostaisi kuitenkaan. Testattu kuitenkin on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181