Kun juot huonoja kahvejakin? Sen siitä saa kun ei ymmärrä talousasioita. Pudistelen päätäni hiljaa...
Olet siis sotkenut taloutesi
31
431
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tykkää halvasta kahvista yhtä paljon tai melkein yhtä paljon kuin kalliista, niin se on nimenomaan talousasioista ymmärtämistä.
- Anonyymi
Älä hyvänen aika jauha tuollaista soopaa. Kuka juo tiskivettä jos voi ostaa oikeaa kahvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvänen aika jauha tuollaista soopaa. Kuka juo tiskivettä jos voi ostaa oikeaa kahvia?
No vaikkapa Ingvar Kamprad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikkapa Ingvar Kamprad
No se olikin hieman erikoinen persoona. Mun faija oli muuten vähän Ingvar Kampradin näköinen. Samanlainen luonnekin pikkuisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro, esimerkki "tiskivedestä" ja "oikeasta" kahvista.
- Anonyymi
ilopetin kahvin ja teen juonnin..heh nauttikaa..
- Anonyymi
Näin tehdään...
- Anonyymi
Eihän löfbergs mitään huonoa ole...
- Anonyymi
Aivan hirveää. Niinkuin melkein kaikki tiiliskivikahvit.
AP - Anonyymi
Maailman paskin kahvi! Eikös se ole halvinta mitä on?
- Anonyymi
Et taida aloittaja tietää! Pitäisikö sulle kertoa... no okei! Se sinun aito kahvi sieltä afrikkalaisesta perinne kaupasta! Se on perus tukkumurukahvia laitettuna pieneen pussiin ja maksat siitä 30 kertaisen hinnan🤣
- Anonyymi
Pienpaahtimot ovat ihan oikeasti toiminnassa olevia laitoksia. Eivät huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienpaahtimot ovat ihan oikeasti toiminnassa olevia laitoksia. Eivät huijausta.
Joillakin voi olla hiukan erilaista tietoo.
- Anonyymi
niin käy kun hakataan ja laitetaan käytiin syyttömän ajojahti, ja maksun aika koittaa teille teoistanne.
- Anonyymi
Monesti rikkaat juo huonoja kahveja ja velkahelvetissä pidetään kulissia.
- Anonyymi
Köyhiähän ne silloin on jos on velkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhiähän ne silloin on jos on velkaa
Köyhät juo kalliita velaksi tyhmyli.
- Anonyymi
Miten kahvi liittyy talousasioihin? Minusta kahvi kuuluu enemmänkin makuasioihin.
Mikä on kahvimerkkisi ja hinta, joka kertoo sen, että taloutesi on kunnossa ja miten tuot kahvisi esiin, että kaikki tietävät taloutesi olevan kunnossa? - Anonyymi
Juon juhla mokkaa vaikka talous ois kuinka kuralla . Asia mistä ei pysty joustamaan.
- Anonyymi
katsotaan miten pärjäätte, ryhdyn tekemään teille kiusaa, en minä elä ja käytä rahaa niin että voitte tehdä perässä ja anna teille ilmaista hyötyä. kuulun ammattilaisiin, jotka opiskelee oikein, tekee töitä oikein, myy ja ostaa rahalla. en ole ketään tuhonnut estänyt tai varastanut. teistä ei sen sijaan voi muuta sanoa. tämä on osa peliäsi haluat saada minut lopettamaan tämän yrittäen saada ihastumaan poliisiin etten kehtaisi, yrität saada minut uskomaan ette saa miesrä, yritätte tunkea ajatuksenne ja kirouksenne minuun. yritätte saada minut alistettua elämää teille, vahvistamaan teitä, koska teille on nyt vanhat ihmiset ja fantssialahkot niin tehneet, olette joskus taistelleet ja tehneet pahoja. haluatte olla hehkuja, ja kauniita, mutta itsekkyys on aina esteenä, ei se tarkoita että pitää uhrautua, antaa pois, leikkiä Äiti Teresaa, vaan pitää oikeasti välittää ja rakastaa, ei saa tehdä asioita pelkästään haluamalla helpolla rahaa, hyvää itselle. Vaikka te haukutte aina minua, minä teen kaiken rakkaudella, en vaan rakasta kaikkea. ja, rahaan satsaan koska se tuo tulevaisuutta, vakautta, ja turvallisuutta. työtä pitää rakastaa, kunnioittaa mutta se ei saa tuhota, lapsia pitää rakastaa, samoin vanhempia mutta pitää olla myös oma itsensä, uskollinen itselleen. tässä nyt ivaa teille, pitää uskaltaa lähteä ja taistella sillon kun on pakko. taistelu sota ja tappelu ei ole ikinä hyvästä. se jättää aina jäljet kaikkeen, aivan on sivullisia uhreja, siksi pitää miettiä koska niin tehdään.
- Anonyymi
te teette kaikkea muuta kuin rakastatte, ette etsi rehellistä ihmistä jota, rakastaa, tai huoli niitä jotka teitä rakastaisi oikein. etsitte nittö jotka tuo teille hyvää, vaikka mustalla, magialla ja estää hyväksymästä itseänne jotta saatte enemmän. Haluatte aina sen mitä muilla on, olette jo osa yli Keski-iän tai kesku-iäsdö, aina syyllisiä elämäänne on muut, ja varmaan osittain onkin, mutta ette halua tehdä töitä itsenbw eteen. se että jotkut on saanut, hanuatte sanaa vaikka se olisi tuhoa muille ja täysin yliampuvaa teille.
- Anonyymi
Juu näin on Pirkka tuotteet perseestä ompi
- Anonyymi
Linnanherra veti niin paljon välistä.
- Anonyymi
te haluatte etyä jlu ohjaa teitä, kertoo mitä tehdä ja sitten olette katkeria, haluatte että jlu käyttää kaiken aikansa teihin, selvittää mitä haluatte, mitä tunnette, mitä olette kokeneet, mutta ette halua siitä maksaa, ette halua rahan menetystä, ette halua julkisiutts, ette halua kärsiä. muut voi sen tehdä ja te odotatte että hokkus pokkus olette niinnuoeits sieluja että niin tehdään ja muut ihmiset ja heidän elämänsä joutaa uhrata, heillä ei ole arvoa, on vain te. ei vanhempia, ei nuorempia, vain te ja suuren rakkauden etsintä. se ihminen joka tietää miten te olette onnellisia, keitä olette, miten teille saadaan hyvää, ja vähän niin että loistatte ja, kaikki näkee teidän sisäisen kauneuden. kiva juttu, mutta älkää uhratko tähän muiden elämää, rahaa, työtä ja vakautta, harmoniaa.
- Anonyymi
AP on sotkenut palstan. Aihetta riittää pienessä päässä!
- Anonyymi
Ostan useemman paketin tarjouksesta esim juhla mokaa.
- Anonyymi
Eikö sulla oo omaa elämää?Kyttäät kaupassa?mitä joku ostaa.Hanki elämä jostain.
- Anonyymi
Ihminen voi olla myös kitsas, niin ostaa halvempaa kahvia. Tai sitten voi olla pienituloinen, niin on pakko ostaa halvempaa, jotta talousasiat pysyy kurissa ja rahat riittävät. Se on juuri siitä omasta taloudesta huolehtimista, että ei elä yli varojensa.
- Anonyymi
Onko koskaan kadonnut tavaroita, vaatteita tms
- Anonyymi
Henkimaailmassa on kaikki mahdollista.
- Anonyymi
???????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576