Forssan Lehden mielipide legendoista

Anonyymi-ap

Olikin saanut jo kirjoittaja palautetta kun kertoi Hullu-Petestä asioita jotka ei kuulemma pidä edes paikkaansa.

Aika pihalla tuntui tuo Kalle P. olevan muutenkin kun myös kertoi että Irwin säilytti ehkä ajokorttinsa. No shit Sherlock, niin taisi kun Taxina toiminut iät ajat ja pärjännyt elämässä muutenkin hienosti.

Kumma että joku saa puhua skeidaa toisista niin että juttujensa kohteet voi paikalliset tunnistaa helpostikin.

Vahvasti epäilen myös että satusedälle joku "kultap**lu" olisi tarjonnut römpsää, kunhan kehuskelee.

7

657

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melko rohkeaa lähteä kertomaan asioita toisista ihmisistä, ja jopa huutelemaan kadulla, kuulopuheiden perusteella. Tässäkin olisi paikka asianosaisten tekemään kunnianloukkaussyytteisiin vallan korvausten kera.

• Anonyymi

Peten kaverit ketkä Forssan Lehdessä asioita oikaisi, voisivat vinkata Petelle että nyt on paikka pistää juorut rahoiksi. Olis siinä monelle kivaa katseltavaa käräjäsalilla kun lehteen skeidaa kirjoitellut typerys koittaa päästä pälkähästä. Aika vaikeeta voi olla selitellä kun valheet on lehteen painettuna ja oma nimi vielä alla.
        Eikä Pete varmaan hommaan lähtiessään mihinkään kättelysovintoon tyytyisi.

• Anonyymi

Aika törkeää ja vitsin varjolla! Kirjoittaja voi paneutua itseensä, onko hän ihan täysin korrekti tyyppi vaiko vähän normista poikkeava.

• Anonyymi

Aloottaja,sulla on järki päässä.

• Anonyymi

Missä päin Kauppakadun legendat nykyään menee tai mitä tekevät...

• Anonyymi

Joo, "Irwinin" ainakin näkee joka päivä istumassa taxissaan Torikadun "tolpalla." :)

• Anonyymi00008

En tajua miten tällaista nimellä mustamaalaamista voidaan edes julkaista!
      Joo Petelle tosiaan vinkki, että nostaa kunnialoukkaussyytteen tms.
      Ihan asiallinen kaveri on.
      Säälittävää tällainen kusipäiden juoruilu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe