Kun juustoiset vanhukset täällä riehaantuvat halvoista trolleista. Loppuun ajetulla 2.5 turbo diisselillä aletaan elvistelemään niin kuin oltaisiin jotain. 55 vuotta ja silti vaan vielä mennään lasten rölleihin ja kauhdutaan foorumilla.
Mua naurattaa
14
331
Vastaukset
- Anonyymi
Tais diisseli pellellä olla sitä ikää kyllä 75 eikä 55v. Selittää vähän sitä sekoilevaa käytöstä. Dementoituneen trumpin suuntaista sekoilua.
- Anonyymi
Sähköauto?
- Anonyymi
Joo me ollaankaikki sankareita
- Anonyymi
Vanhemmat eivät ole tottuneet turhaan ja typerään trollaukseen, sillä ennen ei sellaista ollut kun ihmiset kohtasivat toisensa kasvotusten ja silloin jos alkoi aukomaan päätään tai muuten puhumaan pöljiä, niin tuollainen reppana sai nenänsä kipeäksi ja hänet eritettiin porukoista. Nyt nämä yksinäiset reppanat huutelevat nurkistaan ikään kuin äidin hameen alta tai aidan takaa turvasta ja heidän mielensä myrkyttyy entisestään.
- Anonyymi
Hihihihihihihii. Hahahahahahahahahaa. Muhahahahahahasss. Olipas taas sellainen satu että.
- Anonyymi
Kasvotusten eli IRL käyttäydytään toki normaalisti. Netissä puretaan paineet aivoista ja pusseista. Ei netissä ole kenenkään pakko käyttäytyä tietyllä tavalla ja sen mukaisesti tiedetään suhtautua nettijuttuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihihihihii. Hahahahahahahahahaa. Muhahahahahahasss. Olipas taas sellainen satu että.
Nyt kyllä osu ja uppos.
- Anonyymi
Mulla on 0.9l isolohko 12 venttiiliä combi-cupee. Kyllä lähtee kuin purkka tukasta
- Anonyymi
Dacia on kyllä aito rasia. Suklaarasia tai riemurasia. Ihan sama mutta autona varsin keskinkertainen katiska.
- Anonyymi
Niuvalle olisi kyllä tarvetta monelle palstalaiselle
- Anonyymi
TURBO OHC KOLMOSEN KAUTTA DACIA JÄTTÄÄ SEN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TURBO OHC KOLMOSEN KAUTTA DACIA JÄTTÄÄ SEN!!!
TUBLA TURBO DOHC NELIMUKINEN RINKELIMOSSE TEIDEN KINGI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUBLA TURBO DOHC NELIMUKINEN RINKELIMOSSE TEIDEN KINGI
Mutta daciassahan on tupla weberit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta daciassahan on tupla weberit?
Ihan sama. Pöö. Mun rinkelumossessa on kaikki herkut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977