Pakko avautua nyt enemmän ja purkaa ajatukset kun en pidä kaikista ihmisistä ja syyt ovat nämä

Anonyymi-ap

Pakko avautua tänne nyt puhumaan enemmän ihmisistä . En sitten tiedä onko minussa jotain vikaa että olenko tosikko vai mikä olen, mutta voi olla että olen vain niin yliherkkä ja allerginen tietyille ihmisille jotka aukovat päätä eikä kaikki heistä välttämättä tarkoita pahaa pään aukomisella että se kuuluu ehkä niiden tapaan hyväntahtoisella tavalla aukoa päätä, mutta annan tässä esimerkin;

Kirjoitin yhdessä paikassa yhden kirjoituksen niin vastaus oli tämä "sun pääsi on ontto"
Niin mulla yhtäkkiä tuli pintaan aika voimakkaat tunteet jotka semmoset että teki mieli kirjoittaa hänelle vastaus-kommentti jonka jätin kuitenkin kirjoittamatta.

Ajattelin täällä avautua paremmin kun se sopii täällä henkinen hyvinvointi&mielenterveyspalstalla avautua paremmin jutteleen ehkäpä samankaltaisteni kanssa.

Meidät usein todetaan tosikoiksi koska emme kuulemma ymmärrä sarkasmia .

Niin se halu kirjottaa sille yhdelle tyypille niin siinä tuli pintaan tunteita, joissa oisin halunnut hänelle kertoa nämä seuraavat asiat jotka kerron nyt tässä;

1.Vihaan tiettyjä ihmisiä kuten sinua koska olet kiusaajatyyppi

2.Jos tuntisin sinut niin en haluis missään tekemisissä kanssasi enkä haluis nähdäkään sua sillä pelkkä sun näkeminen aiheuttaisi minussa turhautumista ja ärsyyntymistä

3.Haluan mieluusti olla vain neljän seinän sisällä

4.Maailmassa on varmaankin kait liikaa sun tapaisia ihmisiä jotka tuolla tavalla solvaa

5.En kestä maailmaa enkä ihmisiä

6.Haluan olla yksin omissa oloissani enkä halua suunnitella koskaan aloittaa tapaamaan ihmisiä vaan haluan olla hautaan asti vain itsekseni

En ole aiemmin kirjoittanut näillä palstoilla vihasta, mut kyllä mulle joskus se viha nousee pintaan. Ei se aina nouse pintaan ettei se ole hallitseva tunne. Minun historia on se, että olin jokapäiväkiusattu kaikissa kouluissa ja koulujen jälkeen mua kiusattiin useita vuosia sosiaalisessa mediassa(pääosin youtube&jokapäiväistä kiusaamista youtubessa).

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun aloin tosa pohtia tuota vihaa, että se on myös periytyvää kun esim isäni 70-luvulla koki valtaisia tuskallisia juttuja nuoruuvessaan. On puhunut niistä niin moni ihminen on sanonu että on tossa yhdelle ihmiselle aivan liikaa että oisko mahdollista että isältäni on siirtyneet viha , stressi ja traumat myös minulle ja pikkuveljelleni. Myös pikkuveljelläni on ollu eritasoisia sairasteluja. Äitini nuoruus oli myös rankka kun siellä oli omanlaisia juttuja paljon. Äiti koki mm näköalattomuutta ja sitä että perheessä suosittiin toisia ja toiset oli mustia lampaita ja sitten äidin minäkuva on ollut pimennossa koko hänen elämänsä ajan ja itsemurha-alttiutta sekä ehkä ajoittain hieman holtitonta elämän menoa(etenkin 2000-luvulla).

• Anonyymi

Ottamatta kantaa, yksittäiseen asiaan, vihaan tai sen käsittelyyn, niin netissä ei ikinä pitäisi käyttää sarkasmia, se vaan ei toimi.

• Anonyymi

Jälkeenpäin mietin että kannattikohan mun tuo avauspostaus julkaista koska tapana on joskus dramatisoida ja ylitulkita omia tuntoja&ajatuksia joka kuuluu omaan persoonaani myös. Että on siinä osittain varmasti perää että tuo viha on osana elämääni, muttei ehkä niin paljoa kuitenkaan.

• Anonyymi

Tai niinku yleensäkin mun on vaikea hahmottaa ehkä omia tuntojani .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai niinku yleensäkin mun on vaikea hahmottaa ehkä omia tuntojani .

Olethan hyvin niitä osannut hahmottaa, näkee kirjoituksistasi.
        Mutta se viha, vihan määrä, oletko miettinyt mikä sen saa aikaan ? Jostainhan se tulee, sekin sieltä omasta mielestä, omista tunnoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7519
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      383
      2018
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1705
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1663
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      292
      1375
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      74
      1124
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      809
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      796
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe