Pakko avautua nyt enemmän ja purkaa ajatukset kun en pidä kaikista ihmisistä ja syyt ovat nämä

Anonyymi-ap

Pakko avautua tänne nyt puhumaan enemmän ihmisistä . En sitten tiedä onko minussa jotain vikaa että olenko tosikko vai mikä olen, mutta voi olla että olen vain niin yliherkkä ja allerginen tietyille ihmisille jotka aukovat päätä eikä kaikki heistä välttämättä tarkoita pahaa pään aukomisella että se kuuluu ehkä niiden tapaan hyväntahtoisella tavalla aukoa päätä, mutta annan tässä esimerkin;

Kirjoitin yhdessä paikassa yhden kirjoituksen niin vastaus oli tämä "sun pääsi on ontto"
Niin mulla yhtäkkiä tuli pintaan aika voimakkaat tunteet jotka semmoset että teki mieli kirjoittaa hänelle vastaus-kommentti jonka jätin kuitenkin kirjoittamatta.

Ajattelin täällä avautua paremmin kun se sopii täällä henkinen hyvinvointi&mielenterveyspalstalla avautua paremmin jutteleen ehkäpä samankaltaisteni kanssa.

Meidät usein todetaan tosikoiksi koska emme kuulemma ymmärrä sarkasmia .

Niin se halu kirjottaa sille yhdelle tyypille niin siinä tuli pintaan tunteita, joissa oisin halunnut hänelle kertoa nämä seuraavat asiat jotka kerron nyt tässä;

1.Vihaan tiettyjä ihmisiä kuten sinua koska olet kiusaajatyyppi

2.Jos tuntisin sinut niin en haluis missään tekemisissä kanssasi enkä haluis nähdäkään sua sillä pelkkä sun näkeminen aiheuttaisi minussa turhautumista ja ärsyyntymistä

3.Haluan mieluusti olla vain neljän seinän sisällä

4.Maailmassa on varmaankin kait liikaa sun tapaisia ihmisiä jotka tuolla tavalla solvaa

5.En kestä maailmaa enkä ihmisiä

6.Haluan olla yksin omissa oloissani enkä halua suunnitella koskaan aloittaa tapaamaan ihmisiä vaan haluan olla hautaan asti vain itsekseni



En ole aiemmin kirjoittanut näillä palstoilla vihasta, mut kyllä mulle joskus se viha nousee pintaan. Ei se aina nouse pintaan ettei se ole hallitseva tunne. Minun historia on se, että olin jokapäiväkiusattu kaikissa kouluissa ja koulujen jälkeen mua kiusattiin useita vuosia sosiaalisessa mediassa(pääosin youtube&jokapäiväistä kiusaamista youtubessa).

5

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kun aloin tosa pohtia tuota vihaa, että se on myös periytyvää kun esim isäni 70-luvulla koki valtaisia tuskallisia juttuja nuoruuvessaan. On puhunut niistä niin moni ihminen on sanonu että on tossa yhdelle ihmiselle aivan liikaa että oisko mahdollista että isältäni on siirtyneet viha , stressi ja traumat myös minulle ja pikkuveljelleni. Myös pikkuveljelläni on ollu eritasoisia sairasteluja. Äitini nuoruus oli myös rankka kun siellä oli omanlaisia juttuja paljon. Äiti koki mm näköalattomuutta ja sitä että perheessä suosittiin toisia ja toiset oli mustia lampaita ja sitten äidin minäkuva on ollut pimennossa koko hänen elämänsä ajan ja itsemurha-alttiutta sekä ehkä ajoittain hieman holtitonta elämän menoa(etenkin 2000-luvulla).

    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa, yksittäiseen asiaan, vihaan tai sen käsittelyyn, niin netissä ei ikinä pitäisi käyttää sarkasmia, se vaan ei toimi.

      • Anonyymi

        Jälkeenpäin mietin että kannattikohan mun tuo avauspostaus julkaista koska tapana on joskus dramatisoida ja ylitulkita omia tuntoja&ajatuksia joka kuuluu omaan persoonaani myös. Että on siinä osittain varmasti perää että tuo viha on osana elämääni, muttei ehkä niin paljoa kuitenkaan.


      • Anonyymi

        Tai niinku yleensäkin mun on vaikea hahmottaa ehkä omia tuntojani .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai niinku yleensäkin mun on vaikea hahmottaa ehkä omia tuntojani .

        Olethan hyvin niitä osannut hahmottaa, näkee kirjoituksistasi.
        Mutta se viha, vihan määrä, oletko miettinyt mikä sen saa aikaan ? Jostainhan se tulee, sekin sieltä omasta mielestä, omista tunnoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe