Niin että aloin pohtia tossa, että asiat ei ole mustavalkoisia että kun jos joku sitä mieltä että kannattaa lääkkeiden eli esim mielenterveyslääkkeiden kieltoa, että onko hänellä pahat aikeet niin ei välttämättä kaikilla ole pahat aikeet.
Riski voi olla iso jos mielialalääkkeet kiellettäisiin koska voisi pahimmassa tapauksessa johtaa jopa isoonkin katastrofiin eli moni vois päätyä itsemurhaan jos olotila menee niin sietämättömäksi.
Mitä hoitomuotoa tai mitä aineita sitten nämä masislääkekriitikot tarjoaa mt-ongelmaisille ? Oottako sitä mieltä että jotkut vitamiinit parantaa tai jotkut muut ihmelääkkeet eli mitkä ? Vai oottako sitä mieltä että puheterapia sun muut terapiamuodot vois parantaa?
Mä joskus tuomitsin ehkä liian jyrkästi ihmisten mielipiteet että olin omissa näkökannoissani liiankin ehdoton, mut nykyään ymmärrän kyllä esim lääkevastaisia ihmisiä ja sitten ei liity aiheeseen niin on tullut kehitystä minulla siinä myös, että ymmärrän niitä ihmisiä jotka ei ymmärrä homoja , transuja ja lesboja, koska heillä on oma näkemys enkä minä saa tyrmätä ja morkata heidän näkemyksiänsä.
Eri asia on sitten semmonen asia, että jos joku esim kannattaa jotain tosi julmaa asiaa niin silloin en ymmärrä enkä tule hänen näkemystä koskaan hyväksymään.
Niin että kysymys nyt liittyi ensijaisesti lääkekriitikoille tarkoitettuja kysymyksiä eli haluisin kuulla mitä te lääkekriitikot haluatte sannoo että mikä hoitomuoto tai aine vois parantaa??
Ne jotka haluaa kieltää lääkkeet niin onko heillä pahat aikeet vai onko niin että osalla ei ole paha
Anonyymi-ap
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän myös anteeksi ehdottomuuttani ja sitä että liikaa oli vähän semmosta jankutusta ja ei nyt aina riidanhaluista keskustelua mut joskus se keskustelu meni riitelyksi toki ja vähän puolin ja toisin oli riitelyä näistä lääkeasioista, mut kyl sitä iän myötä viisastuu toki ettei niin ehdoton.
- Anonyymi
Minä olen aina ajatellut, että ihmisillä saa olla asioista omat mielipiteet, saavat olla sitä mieltä, mitä ovat.
Minullakin on omat mielipiteet, joskus jyrkätkin, mutta en voi alkaa muuttamaan muiden mielipiteitä tai puuttua heidän asioihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418