Pelikaanien Tapion virhepalvelu

58

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon, ettet laita tänne virhe-epäilyksiä, sillä täältä en voi poistaa kommentteja.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä minä haluaisin, että sinä Tapio-Huuhaa voisit poistaa minun kommenttini?


    • Anonyymi

      Vastaa nyt suoraan: a) miksi sinun piti käydä "virhepalvelustasi" mainitsemassa myös sanaristikot.net -palstalla, jonne sinulla on porttikielto b) miksi et voi kunnioittaa e.m. palstan sinulle langettamaa porttikieltoa?

      • Anonyymi

        Lehden ostajien/tilaajien on hyvä tietää asiasta. Oli myös siksi, että Eki itse laittaisi virhepalvelunsa kuntoon. Ajattelen ratkojien parasta. Jos sillä Ekin porttikieltoa rikon, en asiaa pahana pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehden ostajien/tilaajien on hyvä tietää asiasta. Oli myös siksi, että Eki itse laittaisi virhepalvelunsa kuntoon. Ajattelen ratkojien parasta. Jos sillä Ekin porttikieltoa rikon, en asiaa pahana pidä.

        porttikielto ON porttikielto ON porttikielto

        Koita nyt ymmärtää, että jos sinulla on porttikielto, se koskee kaikkea toimintaasi. Mutta kuten pääfoorumilla aikoinaan osuvasti sanottiin: "Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehden ostajien/tilaajien on hyvä tietää asiasta. Oli myös siksi, että Eki itse laittaisi virhepalvelunsa kuntoon. Ajattelen ratkojien parasta. Jos sillä Ekin porttikieltoa rikon, en asiaa pahana pidä.

        En etsi virheitä, mutta jos kohdalle sattuu koen, että ne täytyy tuoda esille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehden ostajien/tilaajien on hyvä tietää asiasta. Oli myös siksi, että Eki itse laittaisi virhepalvelunsa kuntoon. Ajattelen ratkojien parasta. Jos sillä Ekin porttikieltoa rikon, en asiaa pahana pidä.

        Oletko ihan pöpi? Mitä perhanaa varten muka justiinkin siun pitäisi pelehtiä palvelemassa elämää suurempien asiakaskuntien tarpeita? Varsinkin, jos ne perustuvat asiakkaiden itse (omalla kustannuksella ensinnäkii toon palvelun itselle hankkimisesta ja sitten vielä siulle toimittamista valituksista ?). Jotka valitukset kohdistuvat mihin? Siunko heille toimittamaan palveluun? Vai siunko omimien muiden toimittamien palveluiden muka parantelutekemisiin?)

        Ja eikö tuosta omimisesta muka siulle ittelle ollenkaan seuraa isoja kustannuksia. Ainakii mahdollisten tulevien oikeusjuttulen ja tuomitsemisien jälkeen??? Suuresti siun uhkarohkeutta ihmettelen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan pöpi? Mitä perhanaa varten muka justiinkin siun pitäisi pelehtiä palvelemassa elämää suurempien asiakaskuntien tarpeita? Varsinkin, jos ne perustuvat asiakkaiden itse (omalla kustannuksella ensinnäkii toon palvelun itselle hankkimisesta ja sitten vielä siulle toimittamista valituksista ?). Jotka valitukset kohdistuvat mihin? Siunko heille toimittamaan palveluun? Vai siunko omimien muiden toimittamien palveluiden muka parantelutekemisiin?)

        Ja eikö tuosta omimisesta muka siulle ittelle ollenkaan seuraa isoja kustannuksia. Ainakii mahdollisten tulevien oikeusjuttulen ja tuomitsemisien jälkeen??? Suuresti siun uhkarohkeutta ihmettelen.

        Suuresti pahoillaan, noot sulkulausekkeet tuossa edellä hieman epäbalanssissa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan pöpi? Mitä perhanaa varten muka justiinkin siun pitäisi pelehtiä palvelemassa elämää suurempien asiakaskuntien tarpeita? Varsinkin, jos ne perustuvat asiakkaiden itse (omalla kustannuksella ensinnäkii toon palvelun itselle hankkimisesta ja sitten vielä siulle toimittamista valituksista ?). Jotka valitukset kohdistuvat mihin? Siunko heille toimittamaan palveluun? Vai siunko omimien muiden toimittamien palveluiden muka parantelutekemisiin?)

        Ja eikö tuosta omimisesta muka siulle ittelle ollenkaan seuraa isoja kustannuksia. Ainakii mahdollisten tulevien oikeusjuttulen ja tuomitsemisien jälkeen??? Suuresti siun uhkarohkeutta ihmettelen.

        Pelikaanin virheiden luettelointi on ensisijassa siksi, että Eki itse ryhtyisi hommiin ja saisi palvelunsa kuntoon. Sehän ei pelaa nyt juuri ollenkaan..

        Voin satunnaisesti tuoda siinä esille erimielisyyteni. Sellaisia ei potentiaalisesti vuosien varrella ole tullut kuin pari kappaletta.

        Mitä ihmeen oikeusjuttu-uhkailua tämä on? Jos kerron ristikon virheet, mikä ihmeen syy se olisi oikeusjuttuun? Minusta uhkailu on jo sairaalloisella tasolla.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan pöpi? Mitä perhanaa varten muka justiinkin siun pitäisi pelehtiä palvelemassa elämää suurempien asiakaskuntien tarpeita? Varsinkin, jos ne perustuvat asiakkaiden itse (omalla kustannuksella ensinnäkii toon palvelun itselle hankkimisesta ja sitten vielä siulle toimittamista valituksista ?). Jotka valitukset kohdistuvat mihin? Siunko heille toimittamaan palveluun? Vai siunko omimien muiden toimittamien palveluiden muka parantelutekemisiin?)

        Ja eikö tuosta omimisesta muka siulle ittelle ollenkaan seuraa isoja kustannuksia. Ainakii mahdollisten tulevien oikeusjuttulen ja tuomitsemisien jälkeen??? Suuresti siun uhkarohkeutta ihmettelen.

        "Mitä perhanaa varten muka justiinkin siun pitäisi pelehtiä palvelemassa elämää suurempien asiakaskuntien tarpeita? "

        Mulla on siihen mahdollisuus. On todella törkeää solvata laillasi ihmistä, joka aidosti voi palvella toisia ratkojia.


    • Anonyymi

      Onko tosiaan niin, että sopimatta asiasta lehden tuottajan kanssa aloitat siihen suoraan linkittyvän virhepalvelun?

      Tuo näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, että olet itse palkannut itsesi jonkun toisen omistamaan firmaan ja kerrot siitä kyseiselle firmalle vasta kun työ on jo alkanut.

      • Anonyymi

        Eihän Ekin kanssa mitään voi sopia. Itseasiassa vain kerään esille tulleita virheitä. Lähinnä ne tulevat esille Ekin foorumin kautta.

        Kerron mitä rajoitteita palveluni sisältää. Se ei vastaa täysin Ekin systeemiä, mutta kun Eki päivitä virhepalveluaan, hyvä jonkun sitä suppeassa mielessä pitää.


      • Anonyymi

        Lisäsin:

        "Tällä palvelulla ei ole mitään tekemistä Sanarisin kanssa. Tein säikeen siksi, että Sanaris ei itse ole päivittänyt Passeli ja Punainen Pelikaani osalta palvelua."


    • Anonyymi

      Oletko miettinyt asiaa loppuun asti? Aloitat siis virheluettelon tietyn yrityksen tietyistä tuotteista julkisella foorumilla? Muka asiakkaiden palvelemiseksi? Mokomaa huuhaata en uskoisi edes sinun puuhaavan. Miksi sinulla ei ole virhepalvelua Iisakin ristikoista tai muista ristikkolehdistä?
      Toimintasi on jopa lähellä tietoista yrityksen liiketoiminnan haittaamista, ja siitähän ei kunnian kukko kiekaise. Sinulla on ihan valtava trauma Sanariksen foorumilta poistamisesta, joka oli täysin oikea teko toimintasi perusteella.
      Ota järki käteesi ja vähän äkkiä.

      • Anonyymi

        Huuhaa taas pääpalstalla porttikieltoa rikkomassa ja virhepalvelua mainostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaa taas pääpalstalla porttikieltoa rikkomassa ja virhepalvelua mainostamassa.

        (Jos tilanne olisi toisinpäin ja joku pääpalstalainen uhmaisi Huuhaan foorumilla porttikieltoa, niin Huuhaan itku ja vinkuminen kuuluisi taivaisiin saakka. MIKÄ P**KELE SIINÄ ON, ETTÄ SINÄ HUUHAA ET USKO MITÄ PORTTIKIELTO TARKOITTAA? ETKÖ NYT J****AUTA VOI LUOVUTTAA JA JÄTTÄÄ PÄÄPALSTAA RAUHAAN? HÄPEÄ JOS OSAA S***ANA [MUTTA ET TAIDA OSATA, JA TOIVOTON SEKÄ SURULLINEN TAPAUS OLET])?


      • Anonyymi

        "Miksi sinulla ei ole virhepalvelua Iisakin ristikoista tai muista ristikkolehdistä?"
        Itse asiassa olen sitäkin harkinnut. Siihen olisi satunnaisesti tarvetta.
        Muita ristikoita käsitellään sen verran vähän, että muille tarvetta ei ole.

        "Toimintasi on jopa lähellä tietoista yrityksen liiketoiminnan haittaamista"

        Se on vain korvike sille, että Sanaris ei itse päivitä virhepalveluaan. Se ei ole suunnattu firmaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Jos tilanne olisi toisinpäin ja joku pääpalstalainen uhmaisi Huuhaan foorumilla porttikieltoa, niin Huuhaan itku ja vinkuminen kuuluisi taivaisiin saakka. MIKÄ P**KELE SIINÄ ON, ETTÄ SINÄ HUUHAA ET USKO MITÄ PORTTIKIELTO TARKOITTAA? ETKÖ NYT J****AUTA VOI LUOVUTTAA JA JÄTTÄÄ PÄÄPALSTAA RAUHAAN? HÄPEÄ JOS OSAA S***ANA [MUTTA ET TAIDA OSATA, JA TOIVOTON SEKÄ SURULLINEN TAPAUS OLET])?

        Käytännössä sivuillani on joillekin kirjoittajille porttikielto. En minä häiriköstä tai häiriköistä suurta meteliä ole nostanut.


      • Anonyymi

        Lopetan sitten, kun Eki huolehtii asianmukaisesti Pelikaanien virhepalvelun. Niin kauan kuin virhepalvelu on retuperällä, päivitän omaa virhepalveluani. Se on vain korvike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan sitten, kun Eki huolehtii asianmukaisesti Pelikaanien virhepalvelun. Niin kauan kuin virhepalvelu on retuperällä, päivitän omaa virhepalveluani. Se on vain korvike.

        Anteeksi, mutta mikä siihen on syynä, että aiemmin hyvin toiminut virhepalvelu on jäätynyt.

        Tulee väkisin mieleen monopoliyhtiömme Veikkaus. Se julkaisi taannoin pitkäveto -kohteista tulokset asianmukaisesti. Sitten järjestelmä uudistui ja nyt jo useamman vuoden ajan Veikkaus on lopettanut tulosten julkaiseminen ja syyksi on kerrottu että koska pitkävedon pelikohteita on niin paljon.

        Tuosta johdannaisena voitaneen päätellä, että Sanaris Oy:n tuottamien lehtien virheiden määrä on lisääntynyt parin vuoden aikana niin paljon, ettei virheitä enää jakseta kerätä listaksi asti.

        Mielestäni olisi hyvää asiakaspalvelua pitää virhepalvelu ajan tasalla. entiseen malliin. Pelikaaniristikoiden nettisivuilla näyttää edelleen olevan myös pyyntö asiakkaiden suuntaan siitä että jos virhe löytyy niin siitä ilmoitettaisiin. Alusta on siis olemassa mutta puuttuu henkilö joka sitä päivittäisi.

        Vain yhtiö itse tietää miksi näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mikä siihen on syynä, että aiemmin hyvin toiminut virhepalvelu on jäätynyt.

        Tulee väkisin mieleen monopoliyhtiömme Veikkaus. Se julkaisi taannoin pitkäveto -kohteista tulokset asianmukaisesti. Sitten järjestelmä uudistui ja nyt jo useamman vuoden ajan Veikkaus on lopettanut tulosten julkaiseminen ja syyksi on kerrottu että koska pitkävedon pelikohteita on niin paljon.

        Tuosta johdannaisena voitaneen päätellä, että Sanaris Oy:n tuottamien lehtien virheiden määrä on lisääntynyt parin vuoden aikana niin paljon, ettei virheitä enää jakseta kerätä listaksi asti.

        Mielestäni olisi hyvää asiakaspalvelua pitää virhepalvelu ajan tasalla. entiseen malliin. Pelikaaniristikoiden nettisivuilla näyttää edelleen olevan myös pyyntö asiakkaiden suuntaan siitä että jos virhe löytyy niin siitä ilmoitettaisiin. Alusta on siis olemassa mutta puuttuu henkilö joka sitä päivittäisi.

        Vain yhtiö itse tietää miksi näin on.

        Kaiketi kyse on vain siitä, että kenelläkään ei ole aikaa sitä päivittää. Tuottoisimmat hommat pitää hoitaa ensin ja jos aikaa jää, vähemmän tärkeätkin hommat tehdään.

        Sivuni on huono korvike, sillä sillä luen virheistä lähinnä Sanarisin foorumin kautta. Pyydän sitten jonkun nettituttuni lähettämään ristikon tarkistaakseni, onko virhemaininta oikeutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiketi kyse on vain siitä, että kenelläkään ei ole aikaa sitä päivittää. Tuottoisimmat hommat pitää hoitaa ensin ja jos aikaa jää, vähemmän tärkeätkin hommat tehdään.

        Sivuni on huono korvike, sillä sillä luen virheistä lähinnä Sanarisin foorumin kautta. Pyydän sitten jonkun nettituttuni lähettämään ristikon tarkistaakseni, onko virhemaininta oikeutettu.

        Siis keräät tiedot Sanarisin palstalta? Arveletko, etteivät ratkojat osaa lukea palstaa ilman, että sinä pistät näppisi peliin?
        Viimeinen lause edellisessä viestissä paljastaakin pääasiallisen tavoitteesi: hankit ristikot nettitutuiltasi. Ovela temppu! Ja yrität naamioida hommasi asiakkaiden eduksi. Jo on huuhaa puuhissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis keräät tiedot Sanarisin palstalta? Arveletko, etteivät ratkojat osaa lukea palstaa ilman, että sinä pistät näppisi peliin?
        Viimeinen lause edellisessä viestissä paljastaakin pääasiallisen tavoitteesi: hankit ristikot nettitutuiltasi. Ovela temppu! Ja yrität naamioida hommasi asiakkaiden eduksi. Jo on huuhaa puuhissaan.

        Jos saa valmiiksi täytetyn ristikon tarkistaakseni onko virheväitteessä perää, en minä valmiiksi ratkotusta ristikosta mitään ratkontanautintoa saa. Näkemättä ristikkoa on vaikea arvioida, onko virheväitteissä perää.

        Jos pyytäisin tyhjiä ristikoita, tilanne olisi toinen. En ole tyhjiä ristikoita pyytämässä, mutta joistakin lehdistä joku niitä tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa valmiiksi täytetyn ristikon tarkistaakseni onko virheväitteessä perää, en minä valmiiksi ratkotusta ristikosta mitään ratkontanautintoa saa. Näkemättä ristikkoa on vaikea arvioida, onko virheväitteissä perää.

        Jos pyytäisin tyhjiä ristikoita, tilanne olisi toinen. En ole tyhjiä ristikoita pyytämässä, mutta joistakin lehdistä joku niitä tarjoaa.

        Tekisin valmiiksi ratkotun ristikon kohdalla värin, jos lähettäisin sen palkintokisaan. Mutta en minä niin ole tehnyt. Säilytän ratkotun ristikon, jos joku haluaa ristikosta jotain kysyä.

        Joku vain ilkeämielisyyttään kyseenalaistaa virhepalveluani. Kyse on puhtaasta ilkeilystä, jota ilkeilijä yrittää naamioida Sanarisin puolustamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin valmiiksi ratkotun ristikon kohdalla värin, jos lähettäisin sen palkintokisaan. Mutta en minä niin ole tehnyt. Säilytän ratkotun ristikon, jos joku haluaa ristikosta jotain kysyä.

        Joku vain ilkeämielisyyttään kyseenalaistaa virhepalveluani. Kyse on puhtaasta ilkeilystä, jota ilkeilijä yrittää naamioida Sanarisin puolustamiseksi.

        Siis po. "kohdalla väärin".


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jonkun viranomaisen pitäisi viheltää tuo sinun puuhastelusi poikki: Puutut aivan liikaa yksityisten yritysten asioihin ilman että kyseiset yritykset ovat sinulle tehtävää toimeksi antaneet.

        Tuo on sairasta puuhastelua!

        Yritä ajatella asiaa kääntäen, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. Hihkuisitko riemusta, jos sinulla olisi yritys ja joku hihhuli vuodesta toiseen koko ajan sekoilullaan pyörii firman nurkkia koputtelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun viranomaisen pitäisi viheltää tuo sinun puuhastelusi poikki: Puutut aivan liikaa yksityisten yritysten asioihin ilman että kyseiset yritykset ovat sinulle tehtävää toimeksi antaneet.

        Tuo on sairasta puuhastelua!

        Yritä ajatella asiaa kääntäen, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. Hihkuisitko riemusta, jos sinulla olisi yritys ja joku hihhuli vuodesta toiseen koko ajan sekoilullaan pyörii firman nurkkia koputtelemassa.

        Ratkojat saavat ratkontojaan koskevaa tietoa. Ei minun sivustoni tarvitse virhelistauste nosalta yritysten hyväksyntää.

        Yhden virheen listasin Iisakin ristikoita koskien. Enempää en voinut, sillä olen hävittänyt muita virheitä sisältäviä ristikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkojat saavat ratkontojaan koskevaa tietoa. Ei minun sivustoni tarvitse virhelistauste nosalta yritysten hyväksyntää.

        Yhden virheen listasin Iisakin ristikoita koskien. Enempää en voinut, sillä olen hävittänyt muita virheitä sisältäviä ristikoita.

        virhelistauste nosalta - meni väli väärään paikkaa pahoittelut.


    • Anonyymi

      On vaan hyvä asia, että listaan virheitä. Se voi parhaimmassa tapauksessa parantaa laatua.

      On naurettavaa että joku kirjoittaa
      "Jonkun viranomaisen pitäisi viheltää tuo sinun puuhastelusi poikki: "

      • Anonyymi

        Huomaan, että et kykene ajattelemaan rationaalisesti. Toivottavasti elämäsi on muuten ihanaa vaikka sisältö siihen pitää näköjään rakentaa tonttien rajoja rikkoen toisten nurkkiin.

        Itse lähtisin painostamaan kyseistä yritystä hoitamaan itse virhetiedotteensa ajan tasalle sikäli kun asia olisi niin tärkeä että se haittaisi omaa elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan, että et kykene ajattelemaan rationaalisesti. Toivottavasti elämäsi on muuten ihanaa vaikka sisältö siihen pitää näköjään rakentaa tonttien rajoja rikkoen toisten nurkkiin.

        Itse lähtisin painostamaan kyseistä yritystä hoitamaan itse virhetiedotteensa ajan tasalle sikäli kun asia olisi niin tärkeä että se haittaisi omaa elämääni.

        "Itse lähtisin painostamaan kyseistä yritystä hoitamaan itse virhetiedotteensa"

        Sehän säikeeni tarkoitus viime kädessä on. Päivittämistä on kaivattu ja sen puutetta ihmetelty.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Itse lähtisin painostamaan kyseistä yritystä hoitamaan itse virhetiedotteensa"

        Sehän säikeeni tarkoitus viime kädessä on. Päivittämistä on kaivattu ja sen puutetta ihmetelty.

        "säikeeni tarkoitus"

        Siinä se tuli! Tapion elämäkerran / muistelmateoksen ensimmäisen osan nimi lipsahti kuin vahingossa julkisuuteen jo nyt.


    • Pelikaanien kohdalla lisäsin:

      "Mikäli tässä säikeessä listattuja virheitä tulee Pelikaanien virhepalveluun, poistan siellä listatut virheet tästä säikeestä. Vain sellaiset asiat säilytän varmasti, joissa minä, mutta ei Sanaris katso olevan virheitä."

      • Anonyymi

        Muistithan ilmoittaa tuosta lisäyksestä myös presidentin kansliaan sekä YK:lle. Ainii, ja Natolle tietysti siltä varalta että eivät ole ehtineet lukemaan foorumiasi.


      • Anonyymi

        Onhan se tietysti hyvä, että olet virheiden ylituomari. Pidä tiukasti kannastasi kiinni! Virhe on virhe, jos se on sinun mielestäsi virhe, olkoonkin, että se ei ole muiden mielestä. Luojan kiitos tätä jankkaamista ei tarvitse enää Sanariksen foorumilla sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tietysti hyvä, että olet virheiden ylituomari. Pidä tiukasti kannastasi kiinni! Virhe on virhe, jos se on sinun mielestäsi virhe, olkoonkin, että se ei ole muiden mielestä. Luojan kiitos tätä jankkaamista ei tarvitse enää Sanariksen foorumilla sietää.

        Muistankohan oikein, että Huuhaa on jopa kieltänyt puuttumasta hänen virheisiin, koska tabletin näyttö on rikki eikä aina ota kirjaimia vaikka kuinka hakkaisi.

        Että se siitä.

        Onneksi koko ongelma poistuu kun/jos Sanaris päivittää sen "jäätyneen" sivunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistankohan oikein, että Huuhaa on jopa kieltänyt puuttumasta hänen virheisiin, koska tabletin näyttö on rikki eikä aina ota kirjaimia vaikka kuinka hakkaisi.

        Että se siitä.

        Onneksi koko ongelma poistuu kun/jos Sanaris päivittää sen "jäätyneen" sivunsa.

        Tabletin rikkinäisyys oli riesa. Sillä laitteella en enää tänne kirjoita.


    • Anonyymi

      "Eihän Ekin kanssa mitään voi sopia."

      Tarkoittanet että Vuokila ei jostain kumman syystä suostu toimimaan sillä tavalla kuin sinä Huuhaa määräät.

      • Tarkoitin vain, että hänen kansaan en voi mistään keskustella ja siten myöskään en voi mistään asiasta sopia.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tarkoitin vain, että hänen kansaan en voi mistään keskustella ja siten myöskään en voi mistään asiasta sopia.

        Kenenköhän on syy?


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tarkoitin vain, että hänen kansaan en voi mistään keskustella ja siten myöskään en voi mistään asiasta sopia.

        Tilanne on ilmeinen lähes kaikille muille paitsi Huuhaalle.

        Eki ei halua olla missään tekemisissä Huuhaan kanssa, koska Huuhaa on niitä harvoja ihmisiä maailmassa, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan (vaikka hänellä olisi joskus oikeaakin asiaa).

        Eki ei halua myöskään minkään asian, jota hän ristikoiden alalla tekee, yhdistyvän millään tavalla Huuhaan puuhailuihin (vaikka Huuhaalla on ihan hyviäkin juttuja).

        Eki ei ammu omaan jalkaansa, kun ohittaa Huuhaan "avut" ja poistaa pääpalstalta Huuhaan laittomat kommentit, asiattomat ja asialliset (porttikielto on porttikielto ja ansaittu sellainen) .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on ilmeinen lähes kaikille muille paitsi Huuhaalle.

        Eki ei halua olla missään tekemisissä Huuhaan kanssa, koska Huuhaa on niitä harvoja ihmisiä maailmassa, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan (vaikka hänellä olisi joskus oikeaakin asiaa).

        Eki ei halua myöskään minkään asian, jota hän ristikoiden alalla tekee, yhdistyvän millään tavalla Huuhaan puuhailuihin (vaikka Huuhaalla on ihan hyviäkin juttuja).

        Eki ei ammu omaan jalkaansa, kun ohittaa Huuhaan "avut" ja poistaa pääpalstalta Huuhaan laittomat kommentit, asiattomat ja asialliset (porttikielto on porttikielto ja ansaittu sellainen) .

        Jos muissa Sanarisin tuottamissa ristikoissa kuin Pelikaaneissa koen, että on virheitä, kerron lehtien kustantajille, mikäli Eki tai muu Sanarisin edustaja ei Sanarisin tuottamien ristikoiden osalta millään foorumilla kommentoi virhe-epäilyjäni.

        Niihin olisi minusta mielekkäämpi vastata jollakin foorumilla.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos muissa Sanarisin tuottamissa ristikoissa kuin Pelikaaneissa koen, että on virheitä, kerron lehtien kustantajille, mikäli Eki tai muu Sanarisin edustaja ei Sanarisin tuottamien ristikoiden osalta millään foorumilla kommentoi virhe-epäilyjäni.

        Niihin olisi minusta mielekkäämpi vastata jollakin foorumilla.

        Eiköhän se ollut yksi suurimpia porttikiellon syitä, että jankutit virhe-epäilyistäsi, kunnes kaikki väsyivät selittämään, että sillä kertaa ei ole virhettä. Tokihan se ärsytti, jos edelleen olit eri mieltä.

        Voisinpa panna pennoseni vetoon, että kustantajat jo tuntevat Tapio Huuhaan ja kommenttien teho on lähellä nollaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ollut yksi suurimpia porttikiellon syitä, että jankutit virhe-epäilyistäsi, kunnes kaikki väsyivät selittämään, että sillä kertaa ei ole virhettä. Tokihan se ärsytti, jos edelleen olit eri mieltä.

        Voisinpa panna pennoseni vetoon, että kustantajat jo tuntevat Tapio Huuhaan ja kommenttien teho on lähellä nollaa.

        Monta kertaa virhe oli todellinen. Joistakin asioista olen edelleen eri mieltä. Kyse ei ole karkeista virheistä vaan enemmän tyyliseikoista.

        Laitoin joka tapauksessa Otavamedialle SK 34/2024 liittyen virhe-epäilyn.
        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/havaittuja-virheita-ja-virhe-epailyja-suomen-kuvalehden-ristikoissa/#post-33129

        Kerroin Ekille, että tällaisia olisi Sanarisin parempi käsitellä jollakin avoimella foorumilla.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Monta kertaa virhe oli todellinen. Joistakin asioista olen edelleen eri mieltä. Kyse ei ole karkeista virheistä vaan enemmän tyyliseikoista.

        Laitoin joka tapauksessa Otavamedialle SK 34/2024 liittyen virhe-epäilyn.
        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/havaittuja-virheita-ja-virhe-epailyja-suomen-kuvalehden-ristikoissa/#post-33129

        Kerroin Ekille, että tällaisia olisi Sanarisin parempi käsitellä jollakin avoimella foorumilla.

        Jaa sinä Huuhaa tiedät mikä on Sanariksen kannalta "parempi"? Vai uhkaatko, että jos Vuokila ei tee niin kuin sinä toivot, niin sinä järjestät hänelle hankaluuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinä Huuhaa tiedät mikä on Sanariksen kannalta "parempi"? Vai uhkaatko, että jos Vuokila ei tee niin kuin sinä toivot, niin sinä järjestät hänelle hankaluuksia?

        Jos Sanariscei virhe-epäilyyni julkisesti vastaa, laitan palautteen suoraan kustantajalle. On myös Ekin päätös, miten toimitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sinä Huuhaa tiedät mikä on Sanariksen kannalta "parempi"? Vai uhkaatko, että jos Vuokila ei tee niin kuin sinä toivot, niin sinä järjestät hänelle hankaluuksia?

        Jos asia on käsitelty Sanarisin foorumilla, en sellaisista ole yhteydessä kustantajiin. Nyt laitoin, sillä oletan, että asiaa ei Sanarisin foorumissa käsitellä.

        Pahoittelen toisen kommentin Sanariscei - välilyönti lipsahti c:hen ja painoin lähetysnappia liian hätäisesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Sanariscei virhe-epäilyyni julkisesti vastaa, laitan palautteen suoraan kustantajalle. On myös Ekin päätös, miten toimitaan.

        Katsokaa mitä Eki saa mut tekemään. En mä muuten mut Eki.


    • Anonyymi
      UUSI

      >> Vastaa nyt suoraan: a) miksi sinun piti käydä "virhepalvelustasi" mainitsemassa myös sanaristikot.net -palstalla, jonne sinulla on porttikielto b) miksi et voi kunnioittaa e.m. palstan sinulle langettamaa porttikieltoa?>>

      Olisiko mahdollista, että joku muu kuin k.o. "Tapio" kuitenkin voisi kertoa Sanariksen palstalla, että tuollainen Virhepalvelu ollaan aloittamassa?

      Itseäkin harmittaa kun kaupallisesti myytyjen ristikkolehtien osalta ei ole mitään paikkaa, jonne voisi raportoida sanaristikoista löytyvät virheet.

      Minulle on sikäli ihan sama, että kuka sellaista palvelua ylläpitää.

      • Anonyymi
        UUSI

        "Mitä me pantiin leivän päälle ennen Flooraa?" Kun joku keksii omasta aloitteestaan jotain hienoa, niin kohta ei osata olla enää ilman.

        Niin että kyllä sitä ennenkin pärjättiin vaikkei ollutkaan listauksia virheistä. Melkein kaikki ristikoissa esiintyvät virheet joka tapauksessa painetaan villaisella eivätkä ne ketään kiinnosta, siirrytään vaan seuraavaan ristikkoon. Kun katsoo Prisman ristikkolehtihyllyä, niin onhan siellä käsittämätön määrä näitä lehtiä, joissa jokaisessa on virheitä, ainakin jos ne tarkkaan syynää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä me pantiin leivän päälle ennen Flooraa?" Kun joku keksii omasta aloitteestaan jotain hienoa, niin kohta ei osata olla enää ilman.

        Niin että kyllä sitä ennenkin pärjättiin vaikkei ollutkaan listauksia virheistä. Melkein kaikki ristikoissa esiintyvät virheet joka tapauksessa painetaan villaisella eivätkä ne ketään kiinnosta, siirrytään vaan seuraavaan ristikkoon. Kun katsoo Prisman ristikkolehtihyllyä, niin onhan siellä käsittämätön määrä näitä lehtiä, joissa jokaisessa on virheitä, ainakin jos ne tarkkaan syynää.

        Tasan samaa mieltä kirjoittajan kanssa.!!! Vaikka Flooran tilalla miulla kyllä on Voimariinit.

        Noothan saamarin ristikot eivät ole sen kummempaa salatiedettä, jossa jokaisen kiekaisun pitäisi olla 100% aitoa jumalansanaa. Kuin mitkä tahansa nykyihmisen silmiin tulevat mitkä tahansa vaikka pihakalusteiden myyntimainokset.

        Että pitäisi vaan antaa ristikkoelämän olla ihan oma maailmansa - joo, kyllä miekii ratkon kaikki viikonlopun kovikset ja laitan peräti vastauksetkii - joitain palkintoja jopa tullut, mutta ei niillä kyllä miteskään rikastu, sen verran harvassa ovat.

        Että kyllä oisi toon Tapio-nimisen ihmisen (jos hää nyt edes ihmisen rajoissa on???) syytä osata ymmärtää mennä tämän maailman suuruuskäsityksiin ja tajuta, että ei hänen minkäänlainen missään webbisivuilla mesoaminen saa aikaan muuta kuin hänen oman ihmisarvontunnon pelkistymisen ja maahan painamisen. Eikä semmoista paikkaa edes voi tulla olemaankaan, missä kaikkiin edes ristikkoaiheisiin pulmakohtiin voisi viisaan vastauksen saada. Vaikka iso herra Tapio sitä edes ylläpitäisi. Ja ainakin täällä suomi24 hää on saanut aikaan pelkälteen koko ristikkoaiheisen sivun välttelemisen niin paljon kuin mahdollista. Vaikka miekii ite ristikoita opetellessa näistä suomi24-sivuista tykkäsin. Ja vaikka siitäkin, että valmiita vihjeitä/ratkaisuja sai edes vaikeimpiin kohtiin missä oma järki ei vielä osannut herätä. Ilman tämän Tapio-henkilön kummallisia oman- ja kieronlaisia mukaviisauksia, joista tavallisella ajattelulla ei mikään ratkaisu mitenkään auennut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasan samaa mieltä kirjoittajan kanssa.!!! Vaikka Flooran tilalla miulla kyllä on Voimariinit.

        Noothan saamarin ristikot eivät ole sen kummempaa salatiedettä, jossa jokaisen kiekaisun pitäisi olla 100% aitoa jumalansanaa. Kuin mitkä tahansa nykyihmisen silmiin tulevat mitkä tahansa vaikka pihakalusteiden myyntimainokset.

        Että pitäisi vaan antaa ristikkoelämän olla ihan oma maailmansa - joo, kyllä miekii ratkon kaikki viikonlopun kovikset ja laitan peräti vastauksetkii - joitain palkintoja jopa tullut, mutta ei niillä kyllä miteskään rikastu, sen verran harvassa ovat.

        Että kyllä oisi toon Tapio-nimisen ihmisen (jos hää nyt edes ihmisen rajoissa on???) syytä osata ymmärtää mennä tämän maailman suuruuskäsityksiin ja tajuta, että ei hänen minkäänlainen missään webbisivuilla mesoaminen saa aikaan muuta kuin hänen oman ihmisarvontunnon pelkistymisen ja maahan painamisen. Eikä semmoista paikkaa edes voi tulla olemaankaan, missä kaikkiin edes ristikkoaiheisiin pulmakohtiin voisi viisaan vastauksen saada. Vaikka iso herra Tapio sitä edes ylläpitäisi. Ja ainakin täällä suomi24 hää on saanut aikaan pelkälteen koko ristikkoaiheisen sivun välttelemisen niin paljon kuin mahdollista. Vaikka miekii ite ristikoita opetellessa näistä suomi24-sivuista tykkäsin. Ja vaikka siitäkin, että valmiita vihjeitä/ratkaisuja sai edes vaikeimpiin kohtiin missä oma järki ei vielä osannut herätä. Ilman tämän Tapio-henkilön kummallisia oman- ja kieronlaisia mukaviisauksia, joista tavallisella ajattelulla ei mikään ratkaisu mitenkään auennut.

        Olen aina aidosti pyrkinyt antamaan sellaisia vinkkejä, joissa ratkojalle jää vielä OMAA pohdintaa. Sivuillani minua on pääsääntöisesti saanut kiitosta. Joskus on käynyt, että vinkki ei ole ollut riittävän hyvä. Tiedän, että aina ei voi onnistua, mutta en halua auttaa ratkojia liikaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä minä tosiaan voisin voisin muistakin kuin Pelikaaneista, Iisakista ja Suomen Kuvalehdestä tehdä virhelistaussäikeen.

        Ongelmana on vain se, että ratkojat tekevät ratkontavirheitä ja voisivat syyttää niistä laatijaa. Kuten tiedetään ratkojat.fi sisältää paljon ratkontavirheiden perusteella laitettuja "ratkaisusanoja". Minun tulisi tarkistaa väitteet ja ihan hirveästi ei olisi aikaa siihen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tosiaan voisin voisin muistakin kuin Pelikaaneista, Iisakista ja Suomen Kuvalehdestä tehdä virhelistaussäikeen.

        Ongelmana on vain se, että ratkojat tekevät ratkontavirheitä ja voisivat syyttää niistä laatijaa. Kuten tiedetään ratkojat.fi sisältää paljon ratkontavirheiden perusteella laitettuja "ratkaisusanoja". Minun tulisi tarkistaa väitteet ja ihan hirveästi ei olisi aikaa siihen.

        Nykyinen ratkojat piste fi -domain on jo pitkään ollut kelvoton juuri siellä olevan virheellisen datan vuoksi. Huuhaa voisi vihdoin ottaa kopin tälläkin palstalla jo pitempi tovi sitten esitetystä toiveesta, että avattaisiin ihan uusi ja virheistä puhdas ratkojien apuri. Jos palvelu toimii kuin nyt, että kuka tahansa voi ilman valvontaa tallentaa sinne mitä tahansa, niin on vain ajan kysymys milloin sinne joko tahallaan tai vahingossa tallennetaan virheellistä dataa.

        Olisiko nyt niin, että sitä ainoaa ja oikeaa Sanaris-virhepalvelua ei päivitetä koska yhtiön johto haluaa pitää niin nettiväen kuin netittömänkin väen samalla viivalla.

        Eikö nykyisin olisi korrektimpi termi puhua laatupoikkeamista virheiden sijaan? 🤓


      • Anonyymi
        UUSI

        " Melkein kaikki ristikoissa esiintyvät virheet joka tapauksessa painetaan villaisella
        eivätkä ne ketään kiinnosta, siirrytään vaan seuraavaan ristikkoon."

        Hesarin ristikoissa on sunsaasti virheitä, koska laatijana on jo 76-vuotias Lehto. Virheet eivät ole vähenemässä vaan kasvamaan päin.

        Kaupallisesti myytävissä ja korkeamman tason kovis-ristikoissa virheet ovat ominaisuus, jonka määrän niin ratkojat kuin laatijat itsekin haluavat minimoida. Sikäli on ihan kohtuullista, että Ristikkolehden ostanut saa tiedon ostamassaan tuotteessa olleesta virheestä jo ratkonnan aikana.

        Aikaisemmin tällainen virhepalvelu oli olemassa eräiden lehtien osalta. Jossakin vaiheessa toimittajakuntaa alkoi laiskottaa, kun ei homma ei enää kiinnostanut. Alettiin keksiä tekosyitä, miksi mitään heille ilmoitettuja virheitä ei tarvitsisi ikinä julkisesti ilmoittaa. Sellaisen virheiden kaivelun sanottiin myös ärsyttävän ja de-motiivoivan ristikoiden laatijoita.

        Mikäli tällainen virheistä ilmoittamisen palvelu saadaan taas uudelleen toimimaan, on se ristikkotuotteen ostajan kannalta positiivinen asia.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        " Melkein kaikki ristikoissa esiintyvät virheet joka tapauksessa painetaan villaisella
        eivätkä ne ketään kiinnosta, siirrytään vaan seuraavaan ristikkoon."

        Hesarin ristikoissa on sunsaasti virheitä, koska laatijana on jo 76-vuotias Lehto. Virheet eivät ole vähenemässä vaan kasvamaan päin.

        Kaupallisesti myytävissä ja korkeamman tason kovis-ristikoissa virheet ovat ominaisuus, jonka määrän niin ratkojat kuin laatijat itsekin haluavat minimoida. Sikäli on ihan kohtuullista, että Ristikkolehden ostanut saa tiedon ostamassaan tuotteessa olleesta virheestä jo ratkonnan aikana.

        Aikaisemmin tällainen virhepalvelu oli olemassa eräiden lehtien osalta. Jossakin vaiheessa toimittajakuntaa alkoi laiskottaa, kun ei homma ei enää kiinnostanut. Alettiin keksiä tekosyitä, miksi mitään heille ilmoitettuja virheitä ei tarvitsisi ikinä julkisesti ilmoittaa. Sellaisen virheiden kaivelun sanottiin myös ärsyttävän ja de-motiivoivan ristikoiden laatijoita.

        Mikäli tällainen virheistä ilmoittamisen palvelu saadaan taas uudelleen toimimaan, on se ristikkotuotteen ostajan kannalta positiivinen asia.

        Lehdolla on virheitä myös Iisakin ristikoissa. Yhden niistä mainitsen. Yhden virheellisen karttavihjeen sisältävän ristikon hävitin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Lehdolla on virheitä myös Iisakin ristikoissa. Yhden niistä mainitsen. Yhden virheellisen karttavihjeen sisältävän ristikon hävitin.

        Valitettavasti Tapion kaikki uurastukset missaa ainakin 99,9 % noiden lehtien asiakkaista. Kannattaako noiden muutaman uteliaan takia nähdä kauhea vaiva?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe