Oon 20 vee ja etin juttuseuraa plus 50 miehestä. Olisi ihana jutella kaikesta kiihottavasta ja tehdä yhdessä kaikkia juttuja. Miten ja mistä löydän kivaa seuraa ja hyviä miehiä.
Olen yksinäinen ja kaipaan seuraa ja kokemuksia.
Seniori kaveria
30
1895
Vastaukset
- Anonyymi
laita ilmotus tonne suomi24 treffit, tuun sinne juttelee sun kanssa
- Anonyymi
Mua kiinnostais.
T. Timo 55v - Anonyymi
Kyllä kiinnostaa 55 v siistiä kivaa kaveria..
- Anonyymi
Sun äitis aasi
- Anonyymi
Miks ei. Jos se sopii sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ei. Jos se sopii sulle
Ei ole tarvetta täällä. Sulla sille tuntuis käyttöä olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitis aasi
Ja sinä aasin ja hevosen risteytys.
- Anonyymi
Olen eläkemies Savosta
Viestiä Kik pussihousu - Anonyymi
Täällä toine nuori 18v poika ja kiihottaa samat jutut 🥵 Kulli kovana jo pelkäst ajatuksest..
- Anonyymi
miten sinuu saa yhteyden?
- Anonyymi
uuh, haluun sun kanssa kokeilla
Anonyymi kirjoitti:
uuh, haluun sun kanssa kokeilla
Laita silleen viestii et mie laittaa siulle yhteystiedo
Oon treffipuolella. Sieltä saat yhteyde
- Anonyymi
moi
mä 62v mies oon salaa bi etsin hoikkaa nuorta luotettavaa kundia jonka vois joskus vaikka tavata.- Anonyymi
Täällä ois yks 18v hoikka kiimapoju 😝 Neitsytpeppu ja muutenkin kokematon miesten välisis 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois yks 18v hoikka kiimapoju 😝 Neitsytpeppu ja muutenkin kokematon miesten välisis 🙈
Kiinnostaa ihan sikana m55 !
Kiimainen kireä peppu, saisit sedältä munaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kans 18 ja kokematon posliini ja ihan vitun kiimane kelpaisi oman ikänen
- Anonyymi
Kelpaisko 18v kokematon poika..
- Anonyymi
Sedälle kelpaa ihanat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sedälle kelpaa ihanat!
Ootko mistä päin t.kiiimanen 18v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mistä päin t.kiiimanen 18v
Pirkanmaalta sä?
- Anonyymi
Ehdottomasti, uuh
- Anonyymi
Suosittelen etsimään noista piireistä lähemmä saman ikästä seuraa ni et välttis ekasta kerrasta saa sitä ikävintä kokemusta se kun seuraa mukana lopunelämää ja mitä luultavammin vaikuttaa siihi millaseen seuraan ai päädyt
Kyllä kiinostaa
- Anonyymi
60 v mies haluais saada 18 v kundin panemaan
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4911781Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san374727Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502654- 1141763
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo17115340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.210917- 78856
- 82850
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv64812