Joku vorssalainen vois kertoa miksi aina muista puhutaan, joskus oikein raivokkaalla vihamielisyydellä.
Mitä varten aina juorutaan?
9
353
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Kenties se johtuu eräitten synkän yksinkertaisesta elämästä. Kaljaa, ja kakkimaista elämää johon haetaan sisältöä vihaamalla heitä jotka noin rohkeasti kulkevat ihan omia polkujaan.
- Anonyymi
Tämän ja edellisen hallituksen Oikeusministerit kieltäytyivät säätämästä "maalittamisen" vastaista lakia. Saattaa olla, että paljastuu "puolueiden" todellisuudessa olevan päätoimisia maalittajia. Ennen puhuttiin Tiitisen listasta mutta nykyään listat voivat olla mitä vain.
Lisätietoja: om.fi ja hakusanat 'Maalittamisen kriminalisointi'. - Anonyymi
Useimmiten taustalla on se että juoruilijaa itseään vaivaa samanaikaisesti kateus, pahansuopuus, tyhmyys ja etenkin se ettei ole omaa elämää johon keskittyisi.
Usein nämä juoruakat kuvittelevat olevansa jotenkin muita parempia ja sitä koitetaan tuoda esille ihan naurettavilla keinoilla kuten jatkuvasti uusilla vaatteilla. Eräskin kuulemma tilailee niitä jatkuvasti postimyynnistä ja kun on ne kertaalleen esitellyt talon asukkaille ravaamalla jollain tekosyyllä koko ajan sisään ja ulos vaikka vieden useasti pienen pussin roskia niin lopulta se palauttaa 2 viikon sisällä noin 90-100% tilauksistaan takaisin eikä kyseistä vaatetta enää päällään nähdä.
Melko huvittavaa seurattavaa ja toinen bravuuri on kailottaa ja nauraa rapussa jollekin toiselle "sattumalta" yhyttämälleen asukkaalle jotta muut saisivat sellaisen kuvan että kaikkien mätämunaksi tietämällä vanhalla akankääkällä olisi muka ystäviä.
Melko köyhää voi elämä olla juoruilijalla.- Anonyymi
Etkö siis nyt huomaa juiruilevasi vai onko kommettisi vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö siis nyt huomaa juiruilevasi vai onko kommettisi vitsi?
kerrostalokyylä kilahti, buahahaa
- Anonyymi
Yhtä kaikki, kakki yhtä. Ongelma on sama sukupuoleen katsomatta. Ilmenemismuodot moninaisia.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Os ny hiljaa si kesseli.
- Anonyymi
No ei noi forssalaiset oo fiksua porukkaa mä vähän luulen että siellä on sisäsiittoisuutta kun on niin omituista porukkaa ja niin kärttyisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202924TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161794Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41049Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771035Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291012Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16901Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9323892Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93842Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26805- 164792