Joku vorssalainen vois kertoa miksi aina muista puhutaan, joskus oikein raivokkaalla vihamielisyydellä.
Mitä varten aina juorutaan?
9
564
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Kenties se johtuu eräitten synkän yksinkertaisesta elämästä. Kaljaa, ja kakkimaista elämää johon haetaan sisältöä vihaamalla heitä jotka noin rohkeasti kulkevat ihan omia polkujaan.
- Anonyymi
Tämän ja edellisen hallituksen Oikeusministerit kieltäytyivät säätämästä "maalittamisen" vastaista lakia. Saattaa olla, että paljastuu "puolueiden" todellisuudessa olevan päätoimisia maalittajia. Ennen puhuttiin Tiitisen listasta mutta nykyään listat voivat olla mitä vain.
Lisätietoja: om.fi ja hakusanat 'Maalittamisen kriminalisointi'. - Anonyymi
Useimmiten taustalla on se että juoruilijaa itseään vaivaa samanaikaisesti kateus, pahansuopuus, tyhmyys ja etenkin se ettei ole omaa elämää johon keskittyisi.
Usein nämä juoruakat kuvittelevat olevansa jotenkin muita parempia ja sitä koitetaan tuoda esille ihan naurettavilla keinoilla kuten jatkuvasti uusilla vaatteilla. Eräskin kuulemma tilailee niitä jatkuvasti postimyynnistä ja kun on ne kertaalleen esitellyt talon asukkaille ravaamalla jollain tekosyyllä koko ajan sisään ja ulos vaikka vieden useasti pienen pussin roskia niin lopulta se palauttaa 2 viikon sisällä noin 90-100% tilauksistaan takaisin eikä kyseistä vaatetta enää päällään nähdä.
Melko huvittavaa seurattavaa ja toinen bravuuri on kailottaa ja nauraa rapussa jollekin toiselle "sattumalta" yhyttämälleen asukkaalle jotta muut saisivat sellaisen kuvan että kaikkien mätämunaksi tietämällä vanhalla akankääkällä olisi muka ystäviä.
Melko köyhää voi elämä olla juoruilijalla.- Anonyymi
Etkö siis nyt huomaa juiruilevasi vai onko kommettisi vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö siis nyt huomaa juiruilevasi vai onko kommettisi vitsi?
kerrostalokyylä kilahti, buahahaa
- Anonyymi
Yhtä kaikki, kakki yhtä. Ongelma on sama sukupuoleen katsomatta. Ilmenemismuodot moninaisia.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Os ny hiljaa si kesseli.
- Anonyymi
No ei noi forssalaiset oo fiksua porukkaa mä vähän luulen että siellä on sisäsiittoisuutta kun on niin omituista porukkaa ja niin kärttyisää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967