Leipomot lopettaa

Anonyymi-ap

Mistä saa enää jatkossa kunnon rönttöstä, kun Kainuussa ei enää tehdä?

18

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaesan leipomolta.

• Anonyymi

Opettele ite tekemään ei oo vaiketa tehä

• Anonyymi

Oon laiska, haluan rönttöset valmiina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon laiska, haluan rönttöset valmiina...

Räkälöistä voi löytyä mutta taudin kera.

• Anonyymi

Ei lopu.
      Ylihuomenna Rönttönen nousee taas saunan lauteelle.
      Kokenut, mutta kiimainen aisankannattaja kannustaa suoritusta kylypyhuoneen puolelta.
      Life is Now!

• Anonyymi

Kysy joltain emännältä joka osaa niitä tehdä. Kyllä näitä on vielä paljon jotka osaa perinteiset leipomukset ja toki osaa ne nuoremmat kun tolokut naiset. Minä voisin tehdä mutta en töiltäni ehdi. Muistaakseni tehtiin rönttösiä ja vaikka mitä herkkuja emäntä koulussa iki-ihanan Götha Rannikon opetuksessa. Sijaisti silloin Ovaskaa. Göthan kirja Kainuun Leipä kannattaa lukea ja ostaa, kuka on kiinnostunut. Paljon hyviä reseptejä.

• Anonyymi

Mummot on parhautta 💪

• Anonyymi

Urh kin sanoi hyrynsalmen leipomo meni nurin kun lopetettiin ostamasta.

• Anonyymi

Kyllähän ne on nämä marketit, joilla olisi valta kannattaa paikallista. Mutta valikoima on pääasiassa muita valtakunnallisia leipomoita, jossain sivuhyllyssä pieni osa paikallisia.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Epäilen rönttösen menneen pilalle, mistä se huomaa, osaako ammattilaiset kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen rönttösen menneen pilalle, mistä se huomaa, osaako ammattilaiset kertoa?

4 muksua ja alkaa rönde olee väljähkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4 muksua ja alkaa rönde olee väljähkö.

No höh tarkoitin syötävää puolukka rönttöstä !

• Anonyymi

Vonkalta saapi kuulema laatu rönttöstä

• Anonyymi

Kyllä se väljä veltolle välttää

• Anonyymi

Kaesan leipomo kuhmossa tekee röttösie ja helppoja ne on itekki tehä kun vain viitsii opetella

• Anonyymi

Paljon on piirakan tekijöissä mielipide eroja siitä pitäisikö piirakan olla pyöreä vai enempi pitkä viivamainen.
      Minkälainen lie alkuperäinen rönttönen malliltaan ja pitäisi sille hakea mallisuoja , ettei muut salaa matki mallia.

• Anonyymi

Rönttönen samoin kun karjalanpiirakkakin, on tekijänsä mallinen. Meillä se on iso ja väljä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      25
      2735
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1295
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe