Mistä saa enää jatkossa kunnon rönttöstä, kun Kainuussa ei enää tehdä?
Leipomot lopettaa
18
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Kaesan leipomolta.
- Anonyymi
Opettele ite tekemään ei oo vaiketa tehä
- Anonyymi
Oon laiska, haluan rönttöset valmiina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon laiska, haluan rönttöset valmiina...
Räkälöistä voi löytyä mutta taudin kera.
- Anonyymi
Ei lopu.
Ylihuomenna Rönttönen nousee taas saunan lauteelle.
Kokenut, mutta kiimainen aisankannattaja kannustaa suoritusta kylypyhuoneen puolelta.
Life is Now! - Anonyymi
Kysy joltain emännältä joka osaa niitä tehdä. Kyllä näitä on vielä paljon jotka osaa perinteiset leipomukset ja toki osaa ne nuoremmat kun tolokut naiset. Minä voisin tehdä mutta en töiltäni ehdi. Muistaakseni tehtiin rönttösiä ja vaikka mitä herkkuja emäntä koulussa iki-ihanan Götha Rannikon opetuksessa. Sijaisti silloin Ovaskaa. Göthan kirja Kainuun Leipä kannattaa lukea ja ostaa, kuka on kiinnostunut. Paljon hyviä reseptejä.
- Anonyymi
Mummot on parhautta 💪
- Anonyymi
Urh kin sanoi hyrynsalmen leipomo meni nurin kun lopetettiin ostamasta.
- Anonyymi
Kyllähän ne on nämä marketit, joilla olisi valta kannattaa paikallista. Mutta valikoima on pääasiassa muita valtakunnallisia leipomoita, jossain sivuhyllyssä pieni osa paikallisia.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Epäilen rönttösen menneen pilalle, mistä se huomaa, osaako ammattilaiset kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen rönttösen menneen pilalle, mistä se huomaa, osaako ammattilaiset kertoa?
4 muksua ja alkaa rönde olee väljähkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 muksua ja alkaa rönde olee väljähkö.
No höh tarkoitin syötävää puolukka rönttöstä !
- Anonyymi
Vonkalta saapi kuulema laatu rönttöstä
- Anonyymi
Kyllä se väljä veltolle välttää
- Anonyymi
Kaesan leipomo kuhmossa tekee röttösie ja helppoja ne on itekki tehä kun vain viitsii opetella
- Anonyymi
Paljon on piirakan tekijöissä mielipide eroja siitä pitäisikö piirakan olla pyöreä vai enempi pitkä viivamainen.
Minkälainen lie alkuperäinen rönttönen malliltaan ja pitäisi sille hakea mallisuoja , ettei muut salaa matki mallia. - Anonyymi
Rönttönen samoin kun karjalanpiirakkakin, on tekijänsä mallinen. Meillä se on iso ja väljä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j252735Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391295Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932