Kirkko tyrmää VM:n leikkausehdotuksen
Jos mahdollisen rahoitusleikkaus vietäisiin suoraan hautausmaksuihin, olisi hautaaminen jatkossa noin 400 euroa kalliimpaa.
VALIT 2024 2024-2
Valtiovarainministeri Purran budjettiehdotus vuodelle 2024
Kuuntele juttu
Jyri Huttunen
18:50
KIRKKOHALLITUS kritisoi kovin sanoin valtiovarainministeriön ehdotusta leikata kirkon rahoituksesta. Valtiovarainministeriön elokuun lopussa julkaisemassa budjettiehdotuksessa esitetään 20 miljoonan euron leikkausta kirkon yhteiskunnallisiin tehtäviin ja uskonnolliseen toimintaan osoitettuun rahoitukseen.
Minä olen jo ostanut haudan ja nimilaatan kivipaateen
Myhästyit
Hei Persu tyhmä
Anonyymi-ap
5
131
Vastaukset 5
- Anonyymi
Persuille olisi halvinta tappaa köyhät.
- Anonyymi00005
eki tummasi ittensä neeekkerien moottorikerhossa ny yorkissa
laittovat raiteelle
auton antennista tekivät jousipyssyn mihin laitettiin vanhan auton oven kahva
koska tummien alueelle ei kannattanut tulla - Anonyymi00007
joku joss yritti etstää laitettiin vaikka koiranruokaa raideliikeenteen raiteelle
- Anonyymi00009
nii monta aitaa ku laittaavfat nii anssi pystyy leikkaamaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634