Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan ihme että sinun kaltaisen ihmisen sain vielä tavata.
Ei sinun nainen
66
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos paljon
- Anonyymi
Miksi uskoisin mitään sanomisesi jälkeen. Uskon että yrität olla vain ystävällinen
- Anonyymi
Ei olla sanottu mitään. Enemmänkin aistien varassa on menty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se sanonut kun kysyin ja siihe. Uskon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Mutta onko se niin että kumpikin on epäröinyt toista? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä piti vähän sulatella asiaa ensin. En osannut odottaa että asiat lähtisi hallinnasta.
- Anonyymi
Oletko kertonut kaverillesi tunteistasi
- Anonyymi
En. Puhun sellaisista hyvin vähän. Hyvät ystävät toki saattavat nähdä läpi ja tietää jos on lämpöä jonkun suuntaan. Sivusta.
- Anonyymi
Siis kavereillesi. Hehän päättävät kenen kanssa sinä seukkaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Puhun sellaisista hyvin vähän. Hyvät ystävät toki saattavat nähdä läpi ja tietää jos on lämpöä jonkun suuntaan. Sivusta.
Onko teillä sama kohde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä sama kohde
Ei ole ollut mitään merkkiä sellaisesta.
- Anonyymi
Kauniisti puhut hänestä. Toivottavasti saatte toisenne!
- Anonyymi
Sydänkäpyset
- Anonyymi
Okei. Tuun halaamaan takaapäin ens kerralla kun nähdään.
- Anonyymi
Ei hän noin tekisi. Ei ylitä rajoja ja pysyy yltiö asiallisena.
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin.Mikä yllätyksellinen puoli? Ja miten tiedät siitä, jos toinen on yltiöasiallien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin.Jos sanotaan ettei pidä epäröidä mitään. Niin itse kyllä epäröin voinko halata häntä. Vaikka haluaisin niin tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin.Tunnet mut tosi hyvin🥰 omin, sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin.Mutta sinä olet sen yllätyksellisen puolen huomannut. 😉 Ehkä ei osaakaan peittää niin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä kyllä on yllätyksellinen puoli minkä osaa peittää hyvin.Miten olet ajatellut toimia sen yllätyksellisen puolen suhteen?
Yksi utelias vaan.
- Anonyymi
Jos olisit hän ja vielä tavattaisiin olisin rohkeampi, mikäli niin toivoisin?
- Anonyymi
Toivoisit....
- Anonyymi
Toivon että hän on vapautuneesti jos sattumalta nähdään. Ei olla kumpikaan vaadittu toisiltamme mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että hän on vapautuneesti jos sattumalta nähdään. Ei olla kumpikaan vaadittu toisiltamme mitään.
Ei tässä vaiheessa voi vielä esittää vaatimuksia.
- Anonyymi
Olen sinun🥰Olet myös vallannut mieleni täysin ja aina kun sinut näen, katson sinua kuin tulevaa miestäni❤️ Voi luoja...löydämme toisemme ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Hänen kanssa ollaan löydetty tietynlainen linja. Välillä se katkeaa mutta löytyy helposti uudestaan.
- Anonyymi
Perjantaina nähdään töissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssa ollaan löydetty tietynlainen linja. Välillä se katkeaa mutta löytyy helposti uudestaan.
Tuo on kyllä totta❤ ja miten me löydetään toisemme täältä, tai minä sinut. Itse en käytä mitään vippaskonsteja ihan intuitiolla kirjottelen🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta❤ ja miten me löydetään toisemme täältä, tai minä sinut. Itse en käytä mitään vippaskonsteja ihan intuitiolla kirjottelen🙂
Luota intuitioon. Mutta muista kyseenalaistaa tätä sivustoa myös ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luota intuitioon. Mutta muista kyseenalaistaa tätä sivustoa myös ja paljon.
Niin teen, kokoajan😏 en anna minkään negatiivisen tekstin mennä ihon alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin työpaikka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on vähän kuin minun ja hänen langan ohut yhteys. Katkeilee mutta pysyy. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siten miten minäkin löydön tuon saman miehen. Selaamalla ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään kotona Rakkaani kanssa😃❤️☀️nimittäin en flirttaile, enkä muutenkaan työtovereiden kanssa mitenkään syvällistä tutustumista. Työtoverit on työtovereita eikä yhtään enempää.
- Anonyymi
No juuri tätä samaa olen pohtinut. Olet kuin suunniteltu minulle, jakoen suurta onnea kun olen saanut tutustua sinuun. Kyllä elämä osaa yllättää, näin vahvoja tunteita saan kokea!
- Anonyymi
Kauniisti puhut hänelle. Toivoin rinnalleni edelleen häntä vähän mielenvikaista musarenttuani. Se voisi sitten toimia.
- Anonyymi
Näin kirjoittaisin A-naiselle, koska hän on aivan uskomaton ihanuus.
- Anonyymi
typerä elämänkallu
- Anonyymi
Kirjottaisipa hän mInulle näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan Ismolta kaipaa mtn. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos olenkin hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos olenkin hän.
Sitten se on niin. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan Ismolta kaipaa mtn. -sivusta
Minä kaipaan ja paljon. ♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmm..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan Ismoa, hän ei lähde sydämestäni koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmm..
Mun makkarin ja keittiÖn välillä on pieni oleskelutila. Siellä mä istun yksin pimeässä paksun villapeiton (äidiltä lahjaksi saadun) alla villasukat jalassa ja katson valkokankaalta SF-filmiä. Sydän on verillä, oikeassa kädessä mulla on harmaa sydän, ei iso eikä pieni, vaan siltä väliltä.
- Anonyymi
A - nainen kiittäisi kauniista sanoista 😉 💞
Myös Mies on jotain ainutlaatuista ja kuin minulle tehty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun makkarin ja keittiÖn välillä on pieni oleskelutila. Siellä mä istun yksin pimeässä paksun villapeiton (äidiltä lahjaksi saadun) alla villasukat jalassa ja katson valkokankaalta SF-filmiä. Sydän on verillä, oikeassa kädessä mulla on harmaa sydän, ei iso eikä pieni, vaan siltä väliltä.
Tämä on sivusta, ei ole äitiä tai vilttejä tallessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A - nainen kiittäisi kauniista sanoista 😉 💞
Myös Mies on jotain ainutlaatuista ja kuin minulle tehty.Tämäkin on sivusta. Vaikka niin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on sivusta. Vaikka niin....
Eli olet aloittaja A-nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet aloittaja A-nainen?
En vain kommentoija jolle vastattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain kommentoija jolle vastattiin.
Aha, itsekin sivusta siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, itsekin sivusta siis.
Oletko tyhmä, kommentoin aloitukseen ja siihen vastattiin. Eihän silloin olla mistään sivusta. Sivulliset tulivat väliin.
- Anonyymi
Miksi sitten kohtelit kylmästi ja annoit ymmärtää ettet muista olemassaoloani kuin nähdessä?
- Anonyymi
Toimin vain samoin kuin sinäkin.
- Anonyymi
Tämä on minulle. Lueskelin vähän läpi. Minulle on. On mukava että huomasit, että asiallisessa käytöksessäni on se villi puoli.
- Anonyymi
Moni muukin luulee, että tämä on juuri heille. Niin tämä palsta toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni muukin luulee, että tämä on juuri heille. Niin tämä palsta toimii.
Niin mutta tämä on oikeasti minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta tämä on oikeasti minulle.
Aloitus voisi ihan hyvin olla minullekin. En silti kuvittele, että juuri minulle se on.
Jos tietäisin, että se on juuri minulle, antaisin itsestäni lämpimiä tunteita aloittajalle takaisin, kiitollisena hänen vakaasta välittämisestään ja siitä henkisestä tuesta ja varmuuden tunteesta, joita hän valitsee minulle palstalla antaa, kun kerran oikeassa elämässä joudumme olemaan erossa. Sanoisin kaiken tuon, koska kaipaan häntä pitkän ajan jälkeenkin ja tunnen häntä kohtaan aivan samoin. Hän on minulle tärkeä ja ajatuksissani joka ikinen päivä vaikka emme ole nähneet kuukausiin. Hän herätti pelkällä olemassaolollaan minussa tunteita, joita en uskonut koskaan enää tuntevani. Lämmitti kohmeisen, eristäytyneen sydämeni ja sai minut haaveilemaan kauniista asioista tässä ainutkertaisessa elämässä, juuri hänen kanssaan. Ja kertoisin, kuinka paljon toivonkaan, että saisimme toisemme vielä.
Noin kertakaikkisen kauniisti aloittaja kun kirjoitti, niin ihmettelen vähän, miksi sinä et kokenut tarvetta vastata aloittajan tunteisiin vähintään yhtä lämpimin sanoin, kun kerran tiedät varmasti, että hän kirjoitti juuri sinulle. Hänhän selvästikin välittää sinusta.
- Anonyymi
Voitaisko vielä testata kerran? Sitä yhteensopivuutta. On päässyt jo vähän unohtumaan miltä se tuntui🤭🔥
- Anonyymi
Milloin tapasit ?
- Anonyymi
Kehoittaisitko siis suorastaan hillittömyyteen. Jos se ei olisi omaehtoista siitä voisi saada aseen kun nöyryytys vie takaisin kohti hillintää joka mahdollistaa kiduttamisen. Aidosti hillitöntä itsensä valloilleen päästänyttä kun ei voi kiduttaa, tätä vastaan voi vain asettua. Hallittu oleminen on kyvyttömyyttä taistella, ja nöyryytetyksi tuleminen on valmistautumista kidutukseen. Kun tietää olleensa valmis kidutukseen odottaa kidutusta. Ja kidutuksen odottaminen on jo kidutusta. Tätäkö tarkoitat että olisin täydellinen. Vai odotatko yllätystä että saisit koetella itseäsi kovemman kautta.
- Anonyymi
Mietin eilen puuroa syödessäni Jälleen keskitysleirin vankeja.Jätin puurosta mausteet pois.Minulla on paljon paremmin asiat kun heillä oli.
Kiduttajat ei tajua että itse valitsin kidutuksen.Olisin voinut karata jäi ja tulen jäämään.Olen liekki mihin kiduttajat heittää bensaa,saan tiettyä nautintoa olemalla kivi kengässä.
- Anonyymi
Upea toteamus!!!! Joskus mies kokee naisen itselleen kuin tehdyksi ja alkaa kaavailemaan naista kumppanikseen. Vahva tunne ohjaa miehen ajatuksia ja naisen nähdessään tunteet voimistuvat ja saavat varmistusta. Vaikka nainen on vielä unelma, naisen kanssa ulkoillaan, punaisin poskin ja syksyn kuulaista säistä nauttien. Haravoidaan syksyn värikkäitä lehtiä kasoiksi ja illan hämärissä piipahdetaan saunan lämmössä. Valmistellaan päivällisä yhdessä tai ainakin olkapään yli tähyillen, kädet vyötäröllä esiliinan alla. Istutaan iltaa ja tehdään yhteistä pesää, kasataan siihen kummankin toiveita ja unelmia. Kesälomat ajellaan auringonlaskuun ja nukutaan missä puhtaat lakanat ja romanttiset maisemat kohtaavat. Viimeisen naisen kanssa koetaan kaikki elämässä opittu ja oppimatta jäänyt, rakastetaan täydellä sydämellä ja hellyydellä, ihmetellään uusia isoja tunteita ja jaetaan niitä surutta ja suudelmin.
https://youtu.be/ilrXCWdV7_E- Anonyymi
Jep! Tohon oravanpyörään ei halua kukaan! Kohta on elämä mennyt fiu! Same shit everyday! No way! Not for me. Been there done that mitä näitä on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271987
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371075Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131055- 64887
- 51876
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon26862- 76833
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48816Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28789- 47753