Kertokaa luonteestani ja horoskoopeistani kaikki sen perusteella kun minun syntymäaika on 25.08.1984
Tulkitkaa mun syntymäkarttaa ja kertokaa mikä olen
Kertokaa syntymäkartastani.Mitä saatte selville syntymäkarttani perusteella?
Täällä kun noita astrologian taitajia kerran on....
Kiitos etukäteen!
Auttakaa!
4
317
Vastaukset
25.8.1984 missä paikkakunnalla olet syntynyt ja mihin aikaan?Käy osoitteessa www.astro.com tai www.astro.fi siellä voi tehdä ilmaiseksi karttoja!
- :::::::::::::::::::::::::::...
Paikkakunnasta ja kellonajasta ei ole tietoa, mutta minua kiinnostaisi tietää mikä on tavallinen horoskooppini ja aurinkomerkkikin olisi kiva tietää........
- *Valistunut*
:::::::::::::::::::::::::::... kirjoitti:
Paikkakunnasta ja kellonajasta ei ole tietoa, mutta minua kiinnostaisi tietää mikä on tavallinen horoskooppini ja aurinkomerkkikin olisi kiva tietää........
Olettaen, että olet syntynyt Suomessa olet aurinkomerkiltäsi neitsyt ja kuumerkiltäsi leijona. Askendenttia ei voi määrittää antamillasi tiedoilla.
Muut henk. koht. planeetat ovat seuraavasti:
-Merkurius neitsyessä
-Venus neitsyessä
-Mars jousimiehessä
-Jupiter kauriissa
-Saturnus skorpionissa
Sattuvatko tuttavasi muuten pitämään sinua "kriittisen oloisena" henkilönä? - kartalta samat jutut
*Valistunut* kirjoitti:
Olettaen, että olet syntynyt Suomessa olet aurinkomerkiltäsi neitsyt ja kuumerkiltäsi leijona. Askendenttia ei voi määrittää antamillasi tiedoilla.
Muut henk. koht. planeetat ovat seuraavasti:
-Merkurius neitsyessä
-Venus neitsyessä
-Mars jousimiehessä
-Jupiter kauriissa
-Saturnus skorpionissa
Sattuvatko tuttavasi muuten pitämään sinua "kriittisen oloisena" henkilönä?kuin edellisen tyypin? Olen syntynyt Helsingissä 24.08.1953 olisin kiitollinen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497