Osta sinäkin uutta Mellakka-olutta%
Ja pääset tunnelmaan
Nyt uusi olut kaupoissa
12
278
Vastaukset
- Anonyymi
Seurakunnan leipöjono arvotaan kassit.
Otetaan vähän Mellakkaa ja vittuillaan Facebookissa eiköhän ala kaikille riittää kassit ja maksukortit- Anonyymi
Otetaan Mellakkaa ja käydään keväällä 2025
Haistattamassa kokoomus ja perussuomalaiset teltalla vitut ja paskat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan Mellakkaa ja käydään keväällä 2025
Haistattamassa kokoomus ja perussuomalaiset teltalla vitut ja paskatOtetaan Mellakka olutta ja Varkaus päivillä kirjastossa Rock with you kuoron esityksen jälkeen, olipa paska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan Mellakka olutta ja Varkaus päivillä kirjastossa Rock with you kuoron esityksen jälkeen, olipa paska
Paska on liiankin laimea
Esitys oli suolesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska on liiankin laimea
Esitys oli suolestaLaulettu kuin olisi peräsuolesta
Turautettu pönttöön aamulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laulettu kuin olisi peräsuolesta
Turautettu pönttöön aamullaJoku sitten kännissä,juu minäkin istun aamulla paskalla tunnin syön aamupalan ja luen warkaus lehden ajan parran
- Anonyymi
Kolmas minä laitoin
Kaiuttimet vessaan voi paskalla kuunella musikkia ja kovalla A-studiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas minä laitoin
Kaiuttimet vessaan voi paskalla kuunella musikkia ja kovalla A-studiotaPerse rutisee pöntöllä
Veeseen nauttimista kuulu Riikka Purran valtion budjetista kerrontaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perse rutisee pöntöllä
Veeseen nauttimista kuulu Riikka Purran valtion budjetista kerrontaaSiis kaiuttimista
- Anonyymi
Mellakka olutta ja rähinä viinaa,Suomi nousuun.
- Anonyymi
🍁Tästä lisäeuroja, mitä enemmän teet ja olet nopea, sitä paremmin saat kasvatettua saldoasi:
Testattu ja toimii!
https://attapoll.app/join/etwcp Onko hyvää
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736