Miltä sivuilta seuraa vanhemmalle naiselle

Anonyymi-ap

Miltä sivuilta voisi 54-vuotias eronnut nainen löytää tuollaisia 18-25v nuorukaisia, jotka olisivat aidosti kiinnostuneita seksiseurasta ikäiseni ihmisen kanssa?

En tinderiin kasvokuvallani halua lähteä ja en tiedä nettideittailusta mitään. Mieluumin sellaisia sivuja missä voi suoraan vastata muiden ilmoituksiin.

25

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä päin. Tässä olisi 37v mies

      • Anonyymi

        Eiks vatipää osaa lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks vatipää osaa lukea

        Mitäs et osaa jäikö eka luokkakin käymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs et osaa jäikö eka luokkakin käymättä.

        Ois jääny jos olisin itse saanu valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois jääny jos olisin itse saanu valita

        No hyvä kun sentään yritit käydä sen. Siihen se sit varmaan jäikin.


    • Anonyymi

      Saisinko asiallisia vastauksia tai VOI jättää kirjoittamattakin

      • Anonyymi

        Ryhävalas riehaantu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhävalas riehaantu

        Mitäs riehut. Nyt on kyllä maailman isoin ihme tapahtunut. Rämesika olet nyt Ryhävalas oikein meren eläväksi muutuit No onhan siinä aihetta riehaantuakkin.


    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa samanikäinen mies kommentoi. Aikanaan kun olimme 20v iässä ei ollut nettiä- Mikään ei ole muuttunut siitä tähän päivään ihmissuhteissa. Etsi livessä. Itsekin olen saanut ihan 2020 luvulla kontaktia naiselta jonka ikää en tiedä, mutta aivan sata varmaan on päälle 30 ja alle 40. Mitään ei tapahtunut, koska en antautunut hänelle. Mutta jos itsetuntosi kestää, niin kyllä se 20v poika alentuu.

    • Anonyymi

      livechat ja seksitreffit

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Suomi24 treffit tai seksitreffit.fi

    • Anonyymi

      Ei sinne Tinderiin tarvitse kasvokuvaa laittaa. Vaatii kuvia mutta ei rajoita millaisia niiden pitää olla. Laita esim tissivaosta, ainakin tiedetään heti että etsit seksiä.

    • Anonyymi

      Iltaa aloittaja !
      Suosittelen lataamaan puhelimee Jodel sovelluksen ja siellä seksiseuraa TAI puumaseuraa kanavalle julkaiset ilmoituksen. Sulla tulee sit yhteydenottoja satoja ja satoja, joten vaatii todella työtä kammata pihalle noi 25+ miehet, pariskunnat, tyypit ketkä roikkuu päivästä toiseen siellä ja vastaa kaikkiin ilmoituksiin (tautiset kundit) yms. Mutta, sieltä saat nuoria kundeja. Et täältä. Ainiin, kannattaa ladata myös kik sovellus, jossa sitten voit jatkaa nuorien kundien kanssa juttuja + vaihdella kuvia. Onnea etsintään ! Ps. jos oot PKS ja kiinnostaisi 42v mies avustajaksi / nuolemaan kundin jäljiltä ja samalla katsomaan perääsi, niin täältä löytyisi kiinnostunut

    • Anonyymi

      Tuolta suomi24 treffit osiosta varmaan nuita löydät jos oot haminasta mul on näyttää ainakin yks epätoivonen poitsu joka työntää mulkkunsa kyllä reikään kun reikään voin saatta sut vaik hänen kotiovelleen

    • Anonyymi

      Siis alastonsuomi.com on paras paikka - ainakin minulle. Nuoria ihania pojuja tosi paljon. Olen 50 vee täti ja nyt olen tavannut jo useamman pojan - ja nauttinut, todella nauttinut.

      • Anonyymi

        vau- mis päin suomee asut


    • Anonyymi

      tossa on noita puhelinvinkkejä. Suosittelen kyllä etsimään kumpania livessä ilman nettiä. Mutta jos on pakko munata itsensä tai törmätä johonkin itsensä kaltaiseen idioottiin, niin hanki aivan uusi ja puhda puhelin ja prepaid liittymä toimintaasi.

    • Alaston Suomi ehkä

    • Anonyymi

      En rehellisesti osannut edes arvata miten paljon kysyntää kaltaiselleni naiselle on tuolla bittiavaruudessa. Kiitos.

      Ps. Treffit juuri sovittu 21v jalkapalloilijan kanssa

      • Anonyymi

        Mistä lopulta löysit seuraa?
        t. toinen nuorista pitävä täti


    • Anonyymi

      Semmoinen wanhusnaisen vedätys tällä kerralla.

    • Anonyymi

      Mä olen aloittajan ikäinen mies. Kysyn suoraa voiko esim. 20v ikäinen (sakko ikä on 16), niin olla ”aidosti” kiinnostunut 30v vanhemmasta naisesta. Kyllä se kiinnostus on ihan pilluun ja siihen, että nainen on muuten kiva ja kivannäköinen. Ja pitää kyllä naisen mennä alas. Se on alaikäiseen sekaantumista, mutta myös toisen ihmisen elämään sekaantumista. 15v itsestään epävarma saattaa lähteä asiassa laukalle helposti, ja ihan omasta kokemuksesta aika kuluu nopeasti ja pian ihan omaikäinen nainen/tyttö tekee aloitteen joka sitten päättyy tiettyyn ratkaisuun joka voi olla ihan mitä vaan.

      • Anonyymi

        Monilla nuorilla miehillä se on fetissi päästä ajamaan kokenutta naista


    • Anonyymi

      Mistä sit löytää aikuisii naisii? oon 23 ja mua viehättää tosi paljon vanhemmat naiset ja teidän muodokkaat kropat:)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe