Muistatko mies vielä sen meidän katseen huoneessa? Silloin kun maailma pysähtyi...
En oo pystynyt unohtamaan sua sen jälkeen.
Muistatko yhä meidän katseet?
33
784
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ja en muista. Menin kevyesti tolaltani siinä hetkessä. Näin vaan hänet.
- Anonyymi
Minä muistan sen miehen katseen ja ilmeen siinä lopussa kun katseet irtosi. En unohda sitä koskaan. sivusta
- Anonyymi
Kauanko se hetki kesti? Juttelitteko myös?
- Anonyymi00022
Taisit punastuakin vähän?
- Anonyymi
Muistan sen ikuisesti.
- Anonyymi
Niin minäkin rakas. Mikä huone oli kyseessä, muistatko sen?
(sivusta kysyn) - Anonyymi
Niin minäkin... Ja niin kaipaan tätä miestä. Silloin harvoin kun nähdään, se on aina tällaista tuijottelua. 😳💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin... Ja niin kaipaan tätä miestä. Silloin harvoin kun nähdään, se on aina tällaista tuijottelua. 😳💕
Katselin ja haaveilin vain, että tuommoisen kokonaisuuden, kun saisin itselleni. Tulee vain itselle riittämättömyyden tunteita, kun hän on minulle liian hyvä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin ja haaveilin vain, että tuommoisen kokonaisuuden, kun saisin itselleni. Tulee vain itselle riittämättömyyden tunteita, kun hän on minulle liian hyvä nainen.
Mitenkä niin liian hyvä nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin hänen sisäiset ominaisuudet on parasta A-luokkaa. Eli hän kohtelee minua paremmin mitä voisin ikinä toivoa. Mietin pystynkö ikinä vastaamaan hänen tarpeisiin samalla tavalla. Muillakin elämän osa-alueilla hänellä menee kaikki hyvin ja elää unelmaansa. Minulla taas on ollut vaikeampaa ja olen taantunut huonompaan suuntaan. Olen tottunut siihen, että täytyy tyyliin cv lähettää kumppanille ja kaikki täyttyy olla viimeisen päälle. Hän on erilainen nainen. Minusta tuntuu, että hän välittää minusta, vaikka on vaikea hetki elämässä. Se tuntuu aidolta välittämiseltä. Yleensä alttarilla vannotaan rakkautta myötä ja vastamäessä, mutta vastamäen koittaessa heti erotaan. Hän nainen osoittaa kiinnostusta, kun on siellä ”pohjalla” niin se kertoo minulle paljon. En valitettavasti pysty tarkemmin asioista kertomaan, koska olisi liian helppo ulkopuolisten tunnistaa. 💕
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Joka tavalla.
- Anonyymi00031
Anonyymi kirjoitti:
Etsi huonompi nainen, sinun tyyppinen, kyllä heitä löytyy.
- Anonyymi
Kyllä muistan ja se hämmensi mutta mukavalla tavalla.
- Anonyymi
Se sytytti sammumattoman ikuisen rakkauden...sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä tais käydä. :)
- Anonyymi00030
Anonyymi kirjoitti:
Niin teki.
- Anonyymi
Ajattelin vaan, että siinä sä nyt oot. :)
- Anonyymi
Milloin näit?
- Anonyymi
Miten niin nyt? Ei ollut eka kerta kun nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit?
Huhtikuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit?
Joulukuussa oli tää mistä puhuin. Mut on nähty kyllä sen jälkeenkin mutta aina tällaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulukuussa oli tää mistä puhuin. Mut on nähty kyllä sen jälkeenkin mutta aina tällaista...
Minulle kävi tuollainen niihin aikoihin yökerhon eteisessä. Molemmat oli vaan liian ujoja. - muu tyyppi
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Huhtikuussa.
🤍
- Anonyymi
Miten kukaan voi tuollaiseen vastata? Missä päin maailmaa ja milloin?
- Anonyymi
Ihmiset katselee toisiaan… lopulta on vain muistot. Muistan vielä nimensä, mutta joskus voi tulla päivä, että unohdan :(
- Anonyymi00024
Olet aina matkinut minua tällä ajatuksella. Sait ajatuksen minulta alunperin. Meillä oli oikeasti The Katse. Eikä liity sinuun ap.
- Anonyymi00025
Et todellakaan ole ainut ihminen maailmassa jolla on tuo sama kokemus. Röyhkeää sinulta kuvitella että joku täällä ”matkii” sinua.
Sivu - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et todellakaan ole ainut ihminen maailmassa jolla on tuo sama kokemus. Röyhkeää sinulta kuvitella että joku täällä ”matkii” sinua.
SivuJuuri noin. Kaikilla ihastuneilla on yleensä ollut katseita. Tietenkin, oma kokemus tuntuu erityiseltä, mutta katselu on erittäin yleistä. 😂
- Anonyymi00027
Muistan hyvin kun ehdotin - we go room... ihastelit minut kansainvälistä olemustani
- Anonyymi00029
En muista ei ehkä mulle tää.
- Anonyymi00032
Minä en ole muistellut kenenkään katseita, koska ei ole ollut mitään muisteltavaa.
- Anonyymi00033UUSI
Kyllä varmaan nuo muistaa moni omalta kohdaltaan. Kauniita muistoja.
- Anonyymi00034UUSI
Ei millään voi kaikkia muistaa ja vähiten täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104758- 47674
- 36633
- 47623
- 30611
- 40605
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506