Juhan erikoinen lääkärikäynti

Anonyymi-ap

Juha oli 26 v mies joka kärsi ummetuksesta. Suolisto toimi erittäin epäsäännöllisesti ja ajoittain kakkaa ei tullut viiteen päivään joka johti siihen ,että kerralla tuli erittäin pitkiä ja paksuja pökäleitä jotka venyttivät Juhan peppureikää äärimilleen ja oli siten epämiellyttävä kokemus. Juha oli jo kokeillut jos minkälaista ulostuslääkettä joita lääkärit olivat määränneet, mutta mikään ei ollut auttanut. Niinpä Juha päätti jälleen kerran mennä lääkäriin. Hän varasi ajan terveyskeskuslääkäriltä, hän oli lukenut että terveysasemalle oli tullut uusi lääkäri.

Juha odotteli hermostuneena odotustilassa ka mietti olikohan lääkäri nainen vai mies ja minkälainen lääkäri olisi. Tutkimus sisältäisi varmaan housujen pois ottamisen joten Juha toivoi naislääkäriä, koska miehen edessä alasti seisominen tuntuisi homomaiselta. Sitten ovi avautui ja huoneesta tuli ulos noin neljäkymppinen ihan mukavan näköinen naislääkäri joka huusi Juhan nimen. Juha astui sisään ja lääkäri esitteli itsensä Maijaksi. No niin, olen tässä lukenuy sairaskertomuksesi ja tosiaan ikävä vaiva sinulla, mutta uskon että minulla on keino tähän vaivaan. Jos otat sitten housut kokonaan pois ja ja tulet selin tuohon tutkimuspöydälle. Juha heitti reippaasti housut pois ja meni selin tutkimuspöydälle. Hyvä juttu ja sitten vielä jalat näihin jalkatukiin. Juhan jalat olivat nyt täysin levällään ja haarat auki. Juhan varustus ei ollut koolla pilattu ja hän tiesi sen itsekin.

No niin sitten voimmekin alkaa katsomaan sanoi lääkäri. Hän otti kaapista ensin vyön ja sanoi että pistetään vielä tämä vyö tuohon lantiolle niin että se pitää nämä kivekset ylhäällä pippelin luona etteivät pikkupallot ole tutkimuksessa edessä. Juhan pippeli alkoi hieman nousemaan kun lääkäri kosketti kiveksiä hellästi. Noin sanoi lääkäri kun Yeemun peppureikään oli vapaa näkyvyys. Oletkin ajanut näköjään peppukarvat pois, se on hyvä niin ei jää ainakaan kakkaa kiinni niihin, puhdas poika olet, vaikka peppureiän ympärillä oli ohut ruskea rengas. Katsonpaanpa sitten, milloin olet viimeksi käynyt kakalla lääkäri kysyi. Neljä päivää sitten Juha vastasi. Oikein hyvä, aloitetaan hoito sitten. Sinulla on oikein sievä pikku rusinareikä, sitä pitää vain hieman totuttaa suolistosi toimintaan. Lääkäri alkoi hellästi hieromaan sormella Juhan ryppyreikää ja paineli välillä sormella sitä viemättä sormea kuitenkaan sisään. Ihme kyllä tämä tuntui Juhasta hyvältä ja hänestä alkoi tuntua että kakka oli aikeissa lähteä liikkeelle.

Tuota luullen että suoli alkoi toimimaan ja minun pitäisi varmaan mennä kakalle. Oikein hyvä lääkäri sanoi, kuuluu toimenpiteeseen, anna kakan tulla tässä vaan. Lääkäri kuuli ritisevän äänen parin pitkä pierun säestämänä kun Juhan rusinareiästä alkoi tulemaan ulos lääkärin käsivarren paksuinen kova pökäle. Kun pökäle oli hieman jo ulkona lääkäri työnsikin sen yllättäen sormella takaisin Juhan ryppyreikään. Uaaahh Juha huusi, mitä tämä nyt on hän kysyi. Tämä kuuluu toimenpiteeseen, tämä on jotain mitä sinun pitää tehdä jatkossa jatkuvasti eli kakalla jojottaminen. Kun pökäle on hieman ulkona niin imaiset sen takaisin sisään, näin peppureikäsi tottuu isoihin pökäleisiin etkä tunne enää kipua, tämä on ainut keino kun lääkkeet eivät auta. Pökäle alkoi tulemaan uudestaan ulos, mutta lääkäri työnsi sormella sen päättäväisesti takaisin sisään ja sanoi tuhma pökäle en antanut lupaa tulla vielä ulos. Uuuaaahhh, uuaahh Juha huusi. Ole kiltti anna sen tulla ulos, se on niin paksu ja suoli ihan täynnä, ei mahdu takaisin sisään. Ei vielä lääkäri sanoi. Jojotettuaan vielä viisi kertaa Juhan pökäleellä hän sanoi viimein, että nyt saa kakka tulla ulos ja laittoi alusastian Juhan sonta-aukon eteen. Pökäle alkoi tulla ulos ja se tuntui jatkuvan ja jatkuvan kunnes viimein tippui alusastiaan. Tämä ei kuitenkaan ollut loppu vaan kaksi muuta isoa pökälettä tuli vielä ulos.

Hyvä poika lääkäri sanoi ja katsoi kolmea lääkärin käsivarren paksuista pitkää pökälettä. Aijai ai Juha vaikeroi, pyllynreikään sattuu hän sanoi. Joo sillä oli kova työ lääkäri sanoi ja hieroi hellästi sormella Juhan rusinareikää, tämän pitäisi auttaa lääkäri sanoi. Se tuntui Juhasta ihanalta ja hänen pippelinsä alkoi seisomaan. Noin, noin sanoi lääkäri kun hieroi Juhan ryppistä. Viimein hän lopetti ja sanoi että oli vielä yksi asia. Hän avasi kaapin ja otti esiin erikokoisia anaalitappeja joita vertasi Juhan pökäleisiin. Tämä on sopivan kokoinen löydettyään pökäleen paksuisen tapin. Tottuneesti lääkäri työnsi tapin Juhan peppureikään. Yynnhhh Juha voihkaisi. Tämä tappi pitäisi nyt pitää päivän ajan pepussa ettei rusinareikä tiukkene heti uudestaan. Voit pukea nyt päällesi. Juha laittoi housut jalkaan. Hyvä poika sanoi lääkäri, olit oikein reipas. Muista nyt harjoitella sitten kotona kakalla jojottamista ja sen jälkeen anustappi paikoilleen päivän ajaksi. Varaan sinulle ajan kolmen viikon päähän niin tarkastetaan miltä se söpö pikku kakkareikäsi näyttää silloin, toivon mukaan hoito on jo siihen mennessä auttanut

0

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        583
        3868
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3318
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2791
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2749
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2134
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2081
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1967
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1855
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1800
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1749
      Aihe