Miksi tinder profiilini on jatkuvasti tarkastuksessa, huhtikuusta tähän elokuun puoleen väliin oli sama tili ja sai olla ihan rauhassa ja samat kuvat ja jutut mutta yhtäkkiä en päässyt kirjautumaan sisään ja tililläni kuulemma epäilyttävää toimintaa. Ja sain vahvistuksen läpi mitä nyt menetin lähes 700 metsiä ja katosin vaan. Ja vahvistus meni läpi mutta uusi tili piti tehdä ja siitä 2 päivää niin taas juurikin sama homma. Eli joku ihminen tekee ilmeisesti mulle kiusaa ja siitä on epäilystäkin kyllä eli ilmiantaa muka minua. Olen ollut hyvin ystävällinen ja kiltti ja yrittänyt kaikille asiallisille ihmisille vastatakin jne mutta en tiedä miksi tilin hyväksyminen ei edes auttanut asiaa vaan taas sama homma 😢...
Onko muilla kokemusta samasta ja yli päänsä noista tarkistamisesta ja mistä vaan mitä tuossa kirjoitin, itse olen ihan ymmälläni miksi siellä saa olla epäasiallista käyttäytymistä ja ilkeitä ihmisiä ja kuvia jotka on tyyliin pistorasia seinässä ja pelkkä tyhjä kuva jne mutta sitten minun profiilia jostain syystä melkein vainotaan nyt ja kuvat kuitenkin vahvistettiin jne mutta silti taas sama homma. En tiedä mitä tehdä.
Tinder profiilin vahvistus
2
577
Vastaukset
- Anonyymi
Minä halusin myös kostaa kaivatulleni, koska hän ei ole tehnyt aloitetta. Laitoin vähän paljastavamman kuvan. Kyllähän niitä kiinnostuneita riitti 😅. Kesän aikana olen tavannut s*ksin merkeissä lähes päivittäin 2-3 eri miestä. Tykkään siitä, että miehet tekee aloitteita ja on oikeasti miehiä. Sydäntäni en ole antanut kenellekkään. Haluan katsoa tämän kortin loppuun hänen kanssaan.
- Anonyymi
Kiitos tarinasta mutta en tiedä miten tämä nyt liittyi tähän minun aloitukseeni, itse hain sieltä kyllä ihan pitkäaikaista kumppania ja niin mutta eipä ihmiset näköjään tähän vastaa kukaan että miten tuo tinder edes voi tehdä noin koko ajan mutta ehkäpä jo tuon takia koko sovellus lähtee mulla boikottiin olin sitä harkinnut jo muutenkin mutta tuo heidän toimintansa nopeutti vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800