Minulla on kuitenkin ongelma.
Miksi minun kimppuuni käydään?
Minun kimppuuni on käyty kolmasti veitsen kanssa, josta yksi oli pikkuinen mattopuukko.
Kerran on koetettu lyödä silitysraudalla ja kerran pesismailalla.
Exäni ei käyttänyt silitysrautaa vaan lempeämmin vain näyttivät sormellaan ulko-ovea, he eivät käyneet kimppuuni.
Olen lempeä ja miellyttävä seuramies.
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ehket ole sen enempää lempeä kuin hyvää seuraakaan. Äitisikö noin väitti?
- Anonyymi
Kaikki jotka ovat kimppuuni käyneet, eivät tunteneet minua ennestään. Jos olisivat tunteneet, eivät olisi käyneet.
Melkein kaikki olleet humalassa. Kukaan täysjärkinen ei selvinpäin käy 190 senttisen noin 100 kiloisen thainyrkkeilijän kimppuun, jolla 7 vuoden karatetausta ja voimaa kuin härällä.
Onneksi kävi usein niin että joku kaverini varoitti öykkäriä että nyt sinun kannattaa oikeasti istua alas ja rauhoittua, sillä muuten käy ikävästi. Niillä kerroilla riitti se kuuluisa "olemus".
Niillä kerroilla se ei riitä, kun tilanne tulee päälle itsestään riippumatta yllättäen. Olen melko varma että olen pelastanut useita henkiä, niin öykkäreiden henkiä kuin myös heidän uhriensa.
Siperian routa on kylmää ja sitä ei halua kukaan kokea uudelleen.
En muista kerroinko joskus, kun seuraamme liittyi Gym 1 salilta naamasta tuttu bodari.
Heppu oli vetänyt steroideja niin että oli tuhat verestävää finniä koko keho täynnä, ikää 25 ja valtava itseluottamus, kiivas luonne,
Siihen aikaan vain noin 5 / 30 halusi otella treeneissä, silloin kun oli sellainen treenipäivä että siihen oli mahdollisuus. Tämä kaveri halusi skipata alkeet ja siirtyä suoraan meidän kokeneiden joukkoon ja treeneihin.
Olisiko olleet hänen kolmannet treenit, kun hän halusi kokeilla sparrausta kehässä.
Oli niin iso kaveri, että minä olin ainoa jonka kannatti sinne kehään mennä parikseen.
Intoili, höntyili ja hosui vailla minkäänlaista tekniikkaa. Rynni päälle ja sanoin monta kertaa että rauhoitu ja keskity, tunnustele ja etsi sopivaa etäisyyttä tekniikoille ja keskity puhtaaseen tekniikkaan aluksi, vain 60% voimasta peliin ja ei perille lyöntejä.
Kaveri jatkoi samalla tavalla kaksi erää ja oli kuin olisi lapsen kanssa ollut kehässä. Sanoin hänelle kahden erän jälkeen että eiköhän tää ollut tässä ja aloin riisua hanskoja hampailla.
Silloin tämä finnipankki posket punaisina tempaisi alakoukun leukaani yllätyksenä. Tekihän se eetvarttia kun 110 kiloinen kaveri lyö leukaan puskista. Katsoin kaveria / vetäjää että mitä mieltä hän on tilanteesta.
Hänen ilmeensä kertoi että lyö tuo sontaläjä lattiaan tai hän tulee tekemään sen. No, laitoin hanskan takaisin käteen että otetaan vielä se kolmas erä.
Naputtelin kaverin noin kymmenessä sekunnissa unten rajamaille. Repi järkyttyneen näköisenä kontallaan hanskat käsistään ja ryntäsi pää edellä pukukoppiin. Häntä emme enää koskaan nähneet, ei edes salilla.
2010- Anonyymi
Kimppuusi on käyty asein ja 100 kertaa kadulla, ravintolan vessoissa, on se niin harmillista tuo sun kohtalo kun itse olet täysin syytön asioihin, et edes ole tuolloin käyttäytynyt yhtä idioottimaisesti ja ylimielisesti MINÄNÄ kuten tällä palstalla.
- Anonyymi
Mikähän sinussa on vikana kun sinun kimppuusi on käyty, minun kimppuuni ei koskaan, siis ei ikinä, älä vastaa kysymys on retorinen, jokainen palstalla oleva tietää vastauksen, huolestuttaa vaan milloin joku käy kimppuusi aseen kanssa, tai jonkin muun astalon kanssa... jopa minä rauhan miehenä miettisin miten sinut saa pois ilmaa pillaamasta, jos vastaan tulisit, pelle naama, luulen että reaktioni on aika yleinen sinunlaisensa vastaan tullessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822