Ostin muutama vuosi sitten uutena Dacia Dusterin. Pakettiin kuului myös peruutustutka. No nyt sen tutkan kanssa on ollut koko ajan ongelmia. Välillä toimii, välillä ei. Pääosin huutaa pakittaessa koko ajan. Käytettävyydestä ei siis voi puhua. Merkkikorjaamo ei tietenkään löydä mitään vikaa, Olen itse tehnyt havaintoja, että tutka saattaa toimia kuivalla ja lämpimällä ilmalla, mutta annas olla kun on kosteaa, sataa tai on pakkasta, on turha odottaa tutkan pelaavan. Onko muilla vastaavia kokemuksia vai onko juuri tämä tutka joku maanantaipäivän versio? Jos vastaavasta on jollakin kokemusta, miten vika on korjattu? Tämä sen vuoksi, että voisin kertoa korjaustoimenpiteet myös merkkikorjaamoon, jotta vähättely loppuisi. Yleisestikin ottaen on todella hankalaa saada asioidessaan autoliikkeissä ja autokorjaamoissa asiallista palvelua. Kommentteja. Mietteitä.
Daciaan tuli vika!
11
398
Vastaukset
- Anonyymi
Vain peruuttaessa tulee kuva perunamaasta.😁
- Anonyymi
Tuo on ihan peruskauraa merkkikorjaamoille ja yleensä kaikille muillekin.
Olet taas vain turha provoilija. - Anonyymi
Kommentteja. Mietteitä. Tuo paljastaa, että ei sinulla mitään Daciaa ole.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Daciasta kun puhutaan asiasta niin Internetin trolli iskee.
- Anonyymi
Niuvan vanukas oli tänään erityisen namukasta. Nam.
- Anonyymi
Käypä tarjoamassa sitä ulosottoon niin keksinevät sille jotain varmasti.
- Anonyymi00011
Käypä tarjoamassa sitä ulosottoon niin keksinevät sille jotain varmasti. ?? Tuota kommenttia on vaikea tajuta. jos auto om maksettu niin mitä ulosotolla on tuossa tekemistä
- Anonyymi
Tuosta täytyy kyllä onnitella myyjää kun Dacian sai myytyä. Taitaa olla kova myyntimies, kun tuollaisen kaupan saa aikaan, ja ostajakin vaikuttaa olevan kauppaan tyytyväinen, ainakin hetken. Noilla kauppiastaidoilla ei hiekan myynti Saharaan tai jääkaapin myynti eskimoille ole mitenkään mahdotonta.
- Anonyymi
Kävin pesettämässä autoni(Duster) "pesukoneessa"ja huomasin yllättäen huuhtelun aikana,vettä vuotavan solkenaan kuskin jalkatilaan.Aiemmin olen pessyt aina itse autoni enkä ennen ole moista huomannut.Tämän vuodon jälkeen tuntuu huuruisuuttakin olevan hieman runsaammin etuikkunassa juuri kuskinpuolen alareunassa.En ole vielä ehtinyt tutkia vuotokohtaa,ja siksipä kysynkin onko muilla tapahtunut vastaavaa,eli siis onko olemassa jokin yksinkertainen ratkaisu pulmaan,vai rupeanko"sikaflexaamaan"autoani?
- Anonyymi
Daciat nyt vaan ovat niin epäkurantteja että vuotoja on vähän siellä ja täällä.
- Anonyymi00012
Kuules,,eiköhän kyse ole vuotavasta tuulilasin liimauksesta,, Nooita vikoja autoissa on mielin määrin. ota yhteys lasin vaihtajaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 301222
- 261151