Vaimo tuli yllätettyä.
Tulin yövuorosta kotiin ja yllätin vaimon. Kurkistin makkarin ovelta ja näin kun vaimoni oli kontillaan ja mies pani häntä takaapäin.
Moikkasin ja menin keittiöön ja paistoin kinkkumunakkaan.
Mieskin tarvitsee energiaa kun on ollut vaimoani panemassa ties kuinka paljon. Olemme vaimon vakkarin kanssa kanssa pantu 29v vaimoani yksin ja kaksistaan jo yli 7vuotta. Heillä on lupa panna kaksistaan silloinkin kun en ole kotona. Pillu ei panemisesta kulu eikä tämä vakkari pysty vaimolleni mitään tekemään mitä ei jo olisi tehty.
Kaverille kelpasi munakas ja kahvi ja kun hän lähti menin ja panin vaimoani.
Pääsin vasta pantua pillua panemaan.
Yllätin vaimon
16
2233
Vastaukset
- Anonyymi
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Mahtavaa! Missä päin asutte? Saanko minäkin vai onko tämä teidän ja vakkarin välinen juttu?
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä! Mistähän te ootte tuollaisen kaverin joskus löytänyt? Täällä ois pari vailla seuraa ja ois aivan ihana kokea samaa kuin naisesi. Haluaisitteko tutustua tai olisiko kiinnostusta. Nainen on bi mut mies iha hetero 😊.
- Anonyymi
Olis ihana tutustua mukavaan pariin
M42 Satakunta Jos oletta halukkaita saamaan seuraa niin täällä pari valmiina!😊
- Anonyymi
Onks teillä Kikiä? Mun käyttäjä on Mansemaskuliini673
- Anonyymi
Vittu mikä vässykkä, kunnon MIES olisi vähintään vetänyt pettäjiä turpaan ja ottanut eron.
Se ei ole silloin enää mikään vaimo vaan huora jos tekee noin. Lisäksi vielä tyhmä jos on antanut ilmaiseksi.
Noin voi aikuiset ihmiset tehdä mutta silloin ei olla naimisissa , ei olla vaimo & mies vaan pelkkiä sekalaisia sekoilijoita.
Vittu että nykyään ihmiset on ihan pihalla , kaikki roolit ja tavat täysin hukassa.- Anonyymi
Mites se mielikuvitus miehile tuo turpaan veto onnistuis. Ja se mujakin on sen oma käsi. Älä ota provoista hernettä nenääs. Saat aivohalvauksen jos sulla aivoja sattuu olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se mielikuvitus miehile tuo turpaan veto onnistuis. Ja se mujakin on sen oma käsi. Älä ota provoista hernettä nenääs. Saat aivohalvauksen jos sulla aivoja sattuu olemaan.
Joo pelkkiä satuja ja valheita palsta täynnä. Heinolan sedän johdolla puutaheinää.
- Anonyymi
Olemme toki kiinnostuneita parinvaihdosta hetero pohjalta sekä mielenkiintoisista kolmansista pyöristä.
T. 29-v rouva & miehensä.
(Olemme aloittajat)- Anonyymi
Hei moi! Mä haluaisin tulla pökkimään :) onko teillä kikiä? Mun Kik käyttäjä on Mansemaskuliini673 vaikka käytättekl mieluummin sähköpostia?
Terveisin mies tampereelta - Anonyymi
Miten ap saa yhteyden? M52
Voi kun pääsis joskus...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345308Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271219JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5992En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16947Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7924Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41802HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8713