Kulttuurin merkitys

Anonyymi-ap

Silmäätekevät ja asemissa pyörivät saavat siis ilmaislippuja teatteriin ja konsertteihin ja tapahtumiin. Se antaa silmänlumeen että heitä kiinnostaa taide. Ovat kaikkialla vain esitellääkseen itseään tärkeinä ja naaman oltava pinnalla ja piireissä.
Taiteen aidoilla ystävillä mahdollisesti ei edes varaa mennä minnekään. Tai eivät halua mennä. Onneksi kotona voi lukea vaikka koko maailmankirjallisuuden ja tutkia mitä tahansa. Jota suinkaan eivät tee ollenkaan yleensä nämä kissanristiäisihmiset.

15

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka kaupungissa päättäjät ei saa ilmaislippuja jossain on jopa neuvottu ettei niitä oteta vastaan vaan jokainen ostaa liput itse. Mikä käytäntö meillä on en tiedä mutta selvä lahjus on kyseessä. Sitä vaan ei ehkä mielletä sellaiseksi jos on ollut pitkään vaikka tapana jaella niitä.

    • Anonyymi

      kun saisi postissa edes teatterin ohjelmiston vihkosena jaettuna .

      • Anonyymi

        Meille ohjelma jaettu jo kolme viikkoa sitten. Etkö ole saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille ohjelma jaettu jo kolme viikkoa sitten. Etkö ole saanut?

        Enkä ole saanut myöskään postista!?


    • Anonyymi

      Ja sitten voitaisiin koittaa tuottaa sitä taidetta ilman yhteiskunnan tukea eli nostaa lippujen hinnat kymmenkertaisiksi

    • Anonyymi

      Kenraaliharjoituten seuraaminen ei maksa mitään. Eläkeläisillä on aikaa istua.

      • Anonyymi

        Itse menen aina teatteriin puoliajan jälkeen kun silloin pääsee yleensä ilmaiseksi ja lippujen tarkastajat ovat silloin vielä kahvittelemassa eikä niitä muutenkaan enää silloin juuri siellä ovilla näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse menen aina teatteriin puoliajan jälkeen kun silloin pääsee yleensä ilmaiseksi ja lippujen tarkastajat ovat silloin vielä kahvittelemassa eikä niitä muutenkaan enää silloin juuri siellä ovilla näe

        Vinkattu teatterille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse menen aina teatteriin puoliajan jälkeen kun silloin pääsee yleensä ilmaiseksi ja lippujen tarkastajat ovat silloin vielä kahvittelemassa eikä niitä muutenkaan enää silloin juuri siellä ovilla näe

        Toi oli tosi hyvä vinkki. Taidanpa kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli tosi hyvä vinkki. Taidanpa kokeilla.

        Eihän niissä näytelmissä yleensä mitään tapahdu ennen puoliaikaa, sitten vasta alkaa äksöni lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niissä näytelmissä yleensä mitään tapahdu ennen puoliaikaa, sitten vasta alkaa äksöni lopussa.

        Juu, viimeisillä riveillä on aina tyhjää, määkin meen aina sinne puoliajan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, viimeisillä riveillä on aina tyhjää, määkin meen aina sinne puoliajan jälkeen.

        Koko vuoden ohjelmiston olen katsellut (puolivälistä lähtien) minäkin. Kiitos vaan teatteri ilmaisista paikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko vuoden ohjelmiston olen katsellut (puolivälistä lähtien) minäkin. Kiitos vaan teatteri ilmaisista paikoista.

        > pieni varkaus , turha nuukuus , kumpikaan ei kannata <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > pieni varkaus , turha nuukuus , kumpikaan ei kannata <

        Koululaisia eivät enää vie teatteriin on kummaksi mennyt touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koululaisia eivät enää vie teatteriin on kummaksi mennyt touhu.

        Teatteri, ooppera ja baletti on laitettava tulosvastuulliseksi. Jos ei pääsylipputuloilla ja pienen pienellä valtion avustuksella toiminta ole kannattavaa niin ovet säppiin ja ko. alan ns. ammattilaiset avoimille työmarkkinoille oikean työn hakuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe