Silmäätekevät ja asemissa pyörivät saavat siis ilmaislippuja teatteriin ja konsertteihin ja tapahtumiin. Se antaa silmänlumeen että heitä kiinnostaa taide. Ovat kaikkialla vain esitellääkseen itseään tärkeinä ja naaman oltava pinnalla ja piireissä.
Taiteen aidoilla ystävillä mahdollisesti ei edes varaa mennä minnekään. Tai eivät halua mennä. Onneksi kotona voi lukea vaikka koko maailmankirjallisuuden ja tutkia mitä tahansa. Jota suinkaan eivät tee ollenkaan yleensä nämä kissanristiäisihmiset.
Kulttuurin merkitys
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kaupungissa päättäjät ei saa ilmaislippuja jossain on jopa neuvottu ettei niitä oteta vastaan vaan jokainen ostaa liput itse. Mikä käytäntö meillä on en tiedä mutta selvä lahjus on kyseessä. Sitä vaan ei ehkä mielletä sellaiseksi jos on ollut pitkään vaikka tapana jaella niitä.
- Anonyymi
kun saisi postissa edes teatterin ohjelmiston vihkosena jaettuna .
- Anonyymi
Meille ohjelma jaettu jo kolme viikkoa sitten. Etkö ole saanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille ohjelma jaettu jo kolme viikkoa sitten. Etkö ole saanut?
Enkä ole saanut myöskään postista!?
- Anonyymi
Ja sitten voitaisiin koittaa tuottaa sitä taidetta ilman yhteiskunnan tukea eli nostaa lippujen hinnat kymmenkertaisiksi
- Anonyymi
Kenraaliharjoituten seuraaminen ei maksa mitään. Eläkeläisillä on aikaa istua.
- Anonyymi
Itse menen aina teatteriin puoliajan jälkeen kun silloin pääsee yleensä ilmaiseksi ja lippujen tarkastajat ovat silloin vielä kahvittelemassa eikä niitä muutenkaan enää silloin juuri siellä ovilla näe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse menen aina teatteriin puoliajan jälkeen kun silloin pääsee yleensä ilmaiseksi ja lippujen tarkastajat ovat silloin vielä kahvittelemassa eikä niitä muutenkaan enää silloin juuri siellä ovilla näe
Vinkattu teatterille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli tosi hyvä vinkki. Taidanpa kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli tosi hyvä vinkki. Taidanpa kokeilla.
Eihän niissä näytelmissä yleensä mitään tapahdu ennen puoliaikaa, sitten vasta alkaa äksöni lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niissä näytelmissä yleensä mitään tapahdu ennen puoliaikaa, sitten vasta alkaa äksöni lopussa.
Juu, viimeisillä riveillä on aina tyhjää, määkin meen aina sinne puoliajan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, viimeisillä riveillä on aina tyhjää, määkin meen aina sinne puoliajan jälkeen.
Koko vuoden ohjelmiston olen katsellut (puolivälistä lähtien) minäkin. Kiitos vaan teatteri ilmaisista paikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko vuoden ohjelmiston olen katsellut (puolivälistä lähtien) minäkin. Kiitos vaan teatteri ilmaisista paikoista.
> pieni varkaus , turha nuukuus , kumpikaan ei kannata <
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> pieni varkaus , turha nuukuus , kumpikaan ei kannata <
Koululaisia eivät enää vie teatteriin on kummaksi mennyt touhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koululaisia eivät enää vie teatteriin on kummaksi mennyt touhu.
Teatteri, ooppera ja baletti on laitettava tulosvastuulliseksi. Jos ei pääsylipputuloilla ja pienen pienellä valtion avustuksella toiminta ole kannattavaa niin ovet säppiin ja ko. alan ns. ammattilaiset avoimille työmarkkinoille oikean työn hakuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954