Mies sinulla on tämä päivä aikaa

Anonyymi-ap

laittaa viestiä. Niin että alahan toimia.

Ei vaan, ei tartte. Chillaa.

Aattelin vaan kysyä, että jos et itse aio ottaa yhteyttä naiseen niin miten ja millaisella viestillä haluat, että unelmiesi prinsessa sinua lähestyy? Riittääkö moi? Otatko ohjat käsiisi jos nainen tekee aloitteen vai odotatko että nainen on THE MAN suhteessa?

79

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      äääh kuumottaa liikaa lähestyy -sivusta naiselta..

      • Anonyymi

        Kyllähän se kuumottaa, ei voi kieltää. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kuumottaa, ei voi kieltää. Ap

        haluisin niin paljon… hän vois olla mun paraskaveri ja mies :3 voitais vaa chillailla yhessä ja fiilistellä hyvää musaa ja kivoja paikkoja. ois aika unelma.


    • Anonyymi

      Naisen suunnalta on tultava se aloite. Siitä voi edetä sitten yhdessä.

      • Anonyymi

        Miksi et itse ota yhteyttä? Oletko jalosukuinen?


      • Anonyymi

        No mitä parhainta onnea tämän miespuolisen uuvatin kuumotteluun🥱


    • Anonyymi

      Siitä vaan jos ei ole some-estoilla ja numeron on joltain saanut, niin sehän on kuin kutsu yhteyttä ottamaan. Muussa tapauksessa, älä hitossa vaivaudu.

      • Anonyymi

        Ei ole somessa estoja. Numeroita ei olla vaihdettu. Eli puolikas kutsu sitten. Ap


    • Anonyymi

      Moi riittää, ei tarvii olla mikään magnum opus ultraromanttinen romaani sun tunteista ja tilanteesta, ne selviää kyllä ajan kanssa. Otan ohjat kyl käsiin sit siitä, riittää et ny jonkinlainen viesti tulis.

      • Anonyymi

        Jos mä laittaisin miehelle viestiä niin tuskin moi-sanaa näkyisi. Parilla sanalla selvittäis ja jos hän vaan huomaa viestin ja vastaa niin voin tarvittaessa jatkaa pikku flirtillä, kuten ennenkin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä laittaisin miehelle viestiä niin tuskin moi-sanaa näkyisi. Parilla sanalla selvittäis ja jos hän vaan huomaa viestin ja vastaa niin voin tarvittaessa jatkaa pikku flirtillä, kuten ennenkin. Ap

        No niin eli et tältäkään elliltä jota esität ole saanut mies viestin viestiä🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin eli et tältäkään elliltä jota esität ole saanut mies viestin viestiä🥱

        No mitä Ellille kuuluu?


    • Anonyymi

      Yhteistyössä edetään ilman aikarajoitusta. Kysy vaikka mitä kuuluu niin vihjaan, että on tylsää ja ei ole viikonlopulle suunnitelmia. Voin myös kysyä haluatko tavata.

      • Anonyymi

        Joku ehdotti että laittais mitä kuuluu. Mut se on jotenkin tosi persoonaton mun tapauksessa kun ollaan tunnettu jo pitkään. Mulla on jo mielessä mitä laitan, mutta odottelen vaan oikeata aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ehdotti että laittais mitä kuuluu. Mut se on jotenkin tosi persoonaton mun tapauksessa kun ollaan tunnettu jo pitkään. Mulla on jo mielessä mitä laitan, mutta odottelen vaan oikeata aikaa.

        Jos sitä alkaa liikaa miettiä persoonallisia lurituksia niin kynnys kasvaa lähettää se viesti. Toisaalta jos se viesti on sellainen, ettei jää epäselvää mitä hän haluaa niin aina parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitä alkaa liikaa miettiä persoonallisia lurituksia niin kynnys kasvaa lähettää se viesti. Toisaalta jos se viesti on sellainen, ettei jää epäselvää mitä hän haluaa niin aina parempi.

        Itse en teennäisesti mitään lauseita aikoisi keksiä. Jotenkin pitäisi liittyä minun ja hänen väliseen aiempaan kanssakäymiseen. Ap


    • Anonyymi

      Ei oo tilaisuutta ever

      • Anonyymi

        Jos ei ole tilaisuutta niin voisiko sen tilaisuuden yrittää tehdä? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole tilaisuutta niin voisiko sen tilaisuuden yrittää tehdä? Ap

        Voisi ja yritin, mutta sain vastauksen ei. Eli tiedän että ei mitään mahiksia. Kärsin siis niin kauan kuin pitää yksin nämä tunteet. /Täysin sivusta vaan


    • Anonyymi

      In matter on speaking

    • Anonyymi

      Naisen on tehtävä jotain ensin, edes pientä. Koska olen kääkkä.

    • Anonyymi

      No ei se mies sinuun ota yhteyttä jos ei ole kiinnostunut. Turhaan siinä elättelet toiveita asian suhteen.

      • Anonyymi

        Höpön löpö.


      • Anonyymi

        Tuo on totta, tarvitsee olla kiinnostunut. Joskus vaan tulee mutkia matkaan ja yhteydenpito katkeaa syystä tai toisesta.


      • Anonyymi

        Lisääkö tämä palstamiehelle mussutus sinun viehätysvoimaa, vanha piika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisääkö tämä palstamiehelle mussutus sinun viehätysvoimaa, vanha piika?

        Vanha piika on hieman vanhahtava nimitys ikisinkusta. Määritelmän mukaan se tarkoittaa keski-ikään ehtinyttä naimatonta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha piika on hieman vanhahtava nimitys ikisinkusta. Määritelmän mukaan se tarkoittaa keski-ikään ehtinyttä naimatonta naista.

        Taitaa olla sitäpaitsi yhdyssana lapsukaiset 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha piika on hieman vanhahtava nimitys ikisinkusta. Määritelmän mukaan se tarkoittaa keski-ikään ehtinyttä naimatonta naista.

        Eli joko olette naimisissa tai sitten olette itse vanhojapiikoja jos ette enää teinejä kumminkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sitäpaitsi yhdyssana lapsukaiset 😂

        Joo my bad, en oo sentään lapsukainen, mutta nopsaan kun näpyttelee niin tulee virheitä. Vanhapiika on siis oikein 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joko olette naimisissa tai sitten olette itse vanhojapiikoja jos ette enää teinejä kumminkaan!

        Ei tarvitse enää olla naimisissa, voi olla vaikka eronnut tai leski.


      • Anonyymi

        Sinä se jaksat manipuloida muita täällä. Jos vähän vihjaiset mikä on motiivisisi tuollaiseen niin otan tosissani. Sinä jalkeenjäänyt et tiedä muiden suhteista täällä tai missään mitään. iIdä siitä ukostasi kiinni muualla kuin anonyymipalstalla vtun Ianttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat manipuloida muita täällä. Jos vähän vihjaiset mikä on motiivisisi tuollaiseen niin otan tosissani. Sinä jalkeenjäänyt et tiedä muiden suhteista täällä tai missään mitään. iIdä siitä ukostasi kiinni muualla kuin anonyymipalstalla vtun Ianttu.

        Ensinnäkin, sitä ei kirjoiteta jAlkeenjäänyt vaan jÄlkeenjäänyt. Motiivisisi, oikeesti? Sinutko pitäisi ottaa tosissaan nobody? Ja hanki sinä elämä, palstatrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, sitä ei kirjoiteta jAlkeenjäänyt vaan jÄlkeenjäänyt. Motiivisisi, oikeesti? Sinutko pitäisi ottaa tosissaan nobody? Ja hanki sinä elämä, palstatrolli.

        Turengin kotkat/ lutkat


    • Anonyymi

      Olet vähän tutun oloinen. Jos on Suomen kuumimpia prinsessoja, niin periaatteessa pitäisi uskaltaa ottaa yhteyttä IHAN KENEEN TAHANSA mieheen. Nyt on korkea aika ymmärtää tämä. Nyt tai ei koskaan.

      • Anonyymi

        Täällä "harhaisella" palstalla kaikki voivat olla hieman tutun oloisia. Suomessa on kumminkin yli 5,5 miljoonaa ihmistä.

        Mutta...

        Ketäs prinsessaa itse odotat ilmestyvän valkoisella ratsulla ja hiukset hulmuten valtakuntasi vehreille tiluksille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä "harhaisella" palstalla kaikki voivat olla hieman tutun oloisia. Suomessa on kumminkin yli 5,5 miljoonaa ihmistä.

        Mutta...

        Ketäs prinsessaa itse odotat ilmestyvän valkoisella ratsulla ja hiukset hulmuten valtakuntasi vehreille tiluksille?

        En odota mitään kun odotan maailmanloppua. Mutta järkyttävän ihania naisia olen tuntenut. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota mitään kun odotan maailmanloppua. Mutta järkyttävän ihania naisia olen tuntenut. 😉

        No siinä on sitten mitä vanhana pappana muistella, jos se maailmanloppu ei vielä tulekaan. Minäkin olen aika kivoja miehiä tuntenut. Vielä olisi tilaa yhdelle hyvälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä on sitten mitä vanhana pappana muistella, jos se maailmanloppu ei vielä tulekaan. Minäkin olen aika kivoja miehiä tuntenut. Vielä olisi tilaa yhdelle hyvälle...

        Kuumottava ajatus! Sanoppa että miten se oikeasti onnistuisi? Ei olla samoja ihmisiä enää, ja käytännössä täysin vieraita toisillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumottava ajatus! Sanoppa että miten se oikeasti onnistuisi? Ei olla samoja ihmisiä enää, ja käytännössä täysin vieraita toisillemme.

        Ei olla samoja ihmisiä enää, totta. Mutta mikä saa tuntumaan siltä, että ollaan ylipäätään samoja ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla samoja ihmisiä enää, totta. Mutta mikä saa tuntumaan siltä, että ollaan ylipäätään samoja ihmisiä?

        Oletko sinä höpö nassikka muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä höpö nassikka muuten?

        En. Meni ohi, jos tuo nassikka oli joku tunniste.


      • Anonyymi

        Minuun otetaan yhteyttä yleensä, joten ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa kehenkään yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun otetaan yhteyttä yleensä, joten ei ole koskaan ollut tarvetta ottaa kehenkään yhteyttä.

        Lisään vielä.. tämä oli sivusta.

        Pointtia kuitenkin se, että kauniit ja kuumat saavat aina yhteydenottoja. Jos joku ei uskalla ottaa yhteyttä, niin joku toinen ottaa. Älä siis mies odottele ikuisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä.. tämä oli sivusta.

        Pointtia kuitenkin se, että kauniit ja kuumat saavat aina yhteydenottoja. Jos joku ei uskalla ottaa yhteyttä, niin joku toinen ottaa. Älä siis mies odottele ikuisuutta.

        Hyvä pointti. En ole mies, jolle kirjoitat, vaan ap nainen. Omalla kohdalla olen ollut aina se passiivinen osapuoli, mutta joskus vähän liiankin torjuva, miten sen nyt sanoisi, liiankin vaikeasti tavoiteltava. Se on luonteessa, en voi sitä muuttaa. Joskus miesten lähestymiset ovat tuntuneet jopa ahdistavilta. Kaikki miehet, joita olen rakastanut, ovat olleet melko sinnikkäitä. Mikään mun rakkaussuhde ei olisi koskaan alkanut jos se olisi ollut pelkästään mun aktiivisuuden varassa. Tästä pääsenkin siihen päätelmään, että ehkä olisi parasta jatkaa kuten ennenkin. Liiallinen aktiivisuus naisen puolelta ei johda mihinkään hyvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. En ole mies, jolle kirjoitat, vaan ap nainen. Omalla kohdalla olen ollut aina se passiivinen osapuoli, mutta joskus vähän liiankin torjuva, miten sen nyt sanoisi, liiankin vaikeasti tavoiteltava. Se on luonteessa, en voi sitä muuttaa. Joskus miesten lähestymiset ovat tuntuneet jopa ahdistavilta. Kaikki miehet, joita olen rakastanut, ovat olleet melko sinnikkäitä. Mikään mun rakkaussuhde ei olisi koskaan alkanut jos se olisi ollut pelkästään mun aktiivisuuden varassa. Tästä pääsenkin siihen päätelmään, että ehkä olisi parasta jatkaa kuten ennenkin. Liiallinen aktiivisuus naisen puolelta ei johda mihinkään hyvään.

        Itse luulin vastaavana tuolle joka puhui prinsessasta. Oletin hänen olevan mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse luulin vastaavana tuolle joka puhui prinsessasta. Oletin hänen olevan mies

        Niin puhuitkin miehelle. Pohdintani oli "sivusta" ap naiselta, kuten kirjoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä.. tämä oli sivusta.

        Pointtia kuitenkin se, että kauniit ja kuumat saavat aina yhteydenottoja. Jos joku ei uskalla ottaa yhteyttä, niin joku toinen ottaa. Älä siis mies odottele ikuisuutta.

        No sittenhän sulla ei ole mitään akuuttia tarvetta saada minulta mitään. Yhteydenottoa tai mitään muutakaan, kun kuumana saat kaiken haluamasi tällä saralla.

        Mutta... Jos on jotain asiaa, niin luulisi että uskallat ottaa yhteyttä. En vaan tajua että mikä siinä mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. En ole mies, jolle kirjoitat, vaan ap nainen. Omalla kohdalla olen ollut aina se passiivinen osapuoli, mutta joskus vähän liiankin torjuva, miten sen nyt sanoisi, liiankin vaikeasti tavoiteltava. Se on luonteessa, en voi sitä muuttaa. Joskus miesten lähestymiset ovat tuntuneet jopa ahdistavilta. Kaikki miehet, joita olen rakastanut, ovat olleet melko sinnikkäitä. Mikään mun rakkaussuhde ei olisi koskaan alkanut jos se olisi ollut pelkästään mun aktiivisuuden varassa. Tästä pääsenkin siihen päätelmään, että ehkä olisi parasta jatkaa kuten ennenkin. Liiallinen aktiivisuus naisen puolelta ei johda mihinkään hyvään.

        Toi pätee sellaisiin yhdentekeviin länsimaisiin deittikuvioihin. Jos oikeasti rakastaa jotain ihmistä, niin sitten on todellakin parasta avata se leipäläpi ajoissa. Eli en nyt oikein ymmärrä näitä selityksiä.

        Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pätee sellaisiin yhdentekeviin länsimaisiin deittikuvioihin. Jos oikeasti rakastaa jotain ihmistä, niin sitten on todellakin parasta avata se leipäläpi ajoissa. Eli en nyt oikein ymmärrä näitä selityksiä.

        Mieheltä

        Oletko nyt mies sivusta vai sama joka odottaa maailmanloppua ja samalla haaveilee prinsessasta jota ei kuitenkaan odota/halua tosissaan? Ei ollut v#ttuilua, pieni piikki vaan jos oot sama 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pätee sellaisiin yhdentekeviin länsimaisiin deittikuvioihin. Jos oikeasti rakastaa jotain ihmistä, niin sitten on todellakin parasta avata se leipäläpi ajoissa. Eli en nyt oikein ymmärrä näitä selityksiä.

        Mieheltä

        Jos nyt kuitenkin oot se sama hemmo niin vastaan siten kuin olisit hän.

        Puhut rakkaudesta. Mistä voisin tietää onko se rakkautta, kun en ole nähnyt henkilöä pitkään aikaan? Luulisin, että on, mutta sen näkisi sitten vasta jos kohtaisin hänet. Epäilen kyllä, että ikinä enää kohtaisin.

        Toiseksi, vaikka täällä palstalla nyt olenkin niin en suinkaan elä harhaisessa maailmassa ja kuvittele, että hän tuntisi rakkautta minua kohtaan. Uskon vasta kun näen sen irl.

        Ja jos se olisikin rakkautta, tässä on suuri JOS, niin mitä sitten, jos hän on vaikka nyt ehtinyt naimisiin ja hänellä on pieni lapsi tai muuta. En ikinä menisi toisen onnea rikkomaan. Miksi siis ottaisin yhteyttä. Ehkä tämä on vaan yksi minun elämän mitä jos-jutuista, niitä joiden ei ole tarkoitus toteutua. Ehkä minun on vaan tarkoitus vaihtaa maisemaa, lähteä kokonaan pois näiltä seuduilta. Ehkä minun onneni on jossain muualla.

        Kuten huomaat, minulla on paljon epäselvyyttä tässä tilanteessa. Jos näkisin hänet jossain ja tilanne olisi sopiva niin en kuitenkaan jättäisi kertomatta tunteistani tai vähintään kiinnostuksesta. Kaikki voin kertoa ajallaan ja sopivalla hetkellä.

        Joten mun leipäläpi menee nyt kiinni. 🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt mies sivusta vai sama joka odottaa maailmanloppua ja samalla haaveilee prinsessasta jota ei kuitenkaan odota/halua tosissaan? Ei ollut v#ttuilua, pieni piikki vaan jos oot sama 😉

        Olen joo sama, ja yritän vaan elää elämääni usko tai älä. Siis toimittelen arjen asioita ja hörhöilen. Mikä hiivatti tässä nyt mättää? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin oot se sama hemmo niin vastaan siten kuin olisit hän.

        Puhut rakkaudesta. Mistä voisin tietää onko se rakkautta, kun en ole nähnyt henkilöä pitkään aikaan? Luulisin, että on, mutta sen näkisi sitten vasta jos kohtaisin hänet. Epäilen kyllä, että ikinä enää kohtaisin.

        Toiseksi, vaikka täällä palstalla nyt olenkin niin en suinkaan elä harhaisessa maailmassa ja kuvittele, että hän tuntisi rakkautta minua kohtaan. Uskon vasta kun näen sen irl.

        Ja jos se olisikin rakkautta, tässä on suuri JOS, niin mitä sitten, jos hän on vaikka nyt ehtinyt naimisiin ja hänellä on pieni lapsi tai muuta. En ikinä menisi toisen onnea rikkomaan. Miksi siis ottaisin yhteyttä. Ehkä tämä on vaan yksi minun elämän mitä jos-jutuista, niitä joiden ei ole tarkoitus toteutua. Ehkä minun on vaan tarkoitus vaihtaa maisemaa, lähteä kokonaan pois näiltä seuduilta. Ehkä minun onneni on jossain muualla.

        Kuten huomaat, minulla on paljon epäselvyyttä tässä tilanteessa. Jos näkisin hänet jossain ja tilanne olisi sopiva niin en kuitenkaan jättäisi kertomatta tunteistani tai vähintään kiinnostuksesta. Kaikki voin kertoa ajallaan ja sopivalla hetkellä.

        Joten mun leipäläpi menee nyt kiinni. 🤐

        Jos olet hyvin viehättävä ihminen, niin ei pitäisi olla mitään itsetuntokomplekseja jotka estävät lähestymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joo sama, ja yritän vaan elää elämääni usko tai älä. Siis toimittelen arjen asioita ja hörhöilen. Mikä hiivatti tässä nyt mättää? 😆

        Niin hittolainen, en yhtään tiedä mikä sulla mättää 😅😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hyvin viehättävä ihminen, niin ei pitäisi olla mitään itsetuntokomplekseja jotka estävät lähestymisen.

        Mä sanoin sulkevani leipäläpeni, joten pihautan vaan täältä hampaiden välistä, että mistähän hitosta sinä tiedät/luulet minun olevan viehättävä? 🤔😲 itsetunto-ongelmaa ei ole, mutta kauneus on katsojan silmissä, joten eipä sitä voi tietää vaikka jonkun miehen mieltymyksistä. Jos hän tykkää vaan blondeista niin sori, ei voi mitään, ota joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hyvin viehättävä ihminen, niin ei pitäisi olla mitään itsetuntokomplekseja jotka estävät lähestymisen.

        Ja muutenkin, mikä ihmeen pakkomielle, että naisen tarvitsee lähestyä? Mikä sua estää lähestyä sun mimmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoin sulkevani leipäläpeni, joten pihautan vaan täältä hampaiden välistä, että mistähän hitosta sinä tiedät/luulet minun olevan viehättävä? 🤔😲 itsetunto-ongelmaa ei ole, mutta kauneus on katsojan silmissä, joten eipä sitä voi tietää vaikka jonkun miehen mieltymyksistä. Jos hän tykkää vaan blondeista niin sori, ei voi mitään, ota joku muu.

        Itselläni hiusten värillä ei ole väliä. Pidän niitä miehiä jotka miettivät hiustenväriä, vähän outoina. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenkin, mikä ihmeen pakkomielle, että naisen tarvitsee lähestyä? Mikä sua estää lähestyä sun mimmiä?

        Me ollaan käyty tämä keskustelu todella monta kertaa jo. 😂😂😂😂 Onko sulla jotain estoja? En tuomitse tai suhtaudu pilkallisesti jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni hiusten värillä ei ole väliä. Pidän niitä miehiä jotka miettivät hiustenväriä, vähän outoina. 😄

        No se nyt oli vaan esimerkki hyvä ihminen 😊 mä taas tykkään enempi tummista miehistä. Outoa tai ei, sama se mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan käyty tämä keskustelu todella monta kertaa jo. 😂😂😂😂 Onko sulla jotain estoja? En tuomitse tai suhtaudu pilkallisesti jos on.

        Tiedän, mut kokeilin kepillä jäätä 🤣😉😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se nyt oli vaan esimerkki hyvä ihminen 😊 mä taas tykkään enempi tummista miehistä. Outoa tai ei, sama se mulle.

        Onko kaivattusi tumma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mut kokeilin kepillä jäätä 🤣😉😅

        No kyllä mä periaatteessa voisin lähestyä, mutta mitään muodollisesti hyväksyttävää syytä en löydä. Joten hänen on se tehtävä. Muuten tekisin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaivattusi tumma?

        Jos onkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä periaatteessa voisin lähestyä, mutta mitään muodollisesti hyväksyttävää syytä en löydä. Joten hänen on se tehtävä. Muuten tekisin itse.

        No toivottavasti hän sen sitten tekee. Sullakin ilmeisesti ihan kohtalainen kiinnostus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti hän sen sitten tekee. Sullakin ilmeisesti ihan kohtalainen kiinnostus on.

        No voisi kyllä tehdä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisi kyllä tehdä...

        Varmasti voisi 😊


    • Anonyymi

      Moi! riittää.

      • Anonyymi

        Niin ettei tartte sitä koko lausetta voulez-vous coucher avec moi ce soir, vaikka se olisikin mielessä? Hah, tää ei varmaan avaudu kaikille 😉😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ettei tartte sitä koko lausetta voulez-vous coucher avec moi ce soir, vaikka se olisikin mielessä? Hah, tää ei varmaan avaudu kaikille 😉😅

        Ei tartte mut kyllä toi selventäisi tietysti asiaa. Oui! Mutta kuten sanoin, Moi! :kin riittäisi. Aluksi.


    • Anonyymi

      Moin jälkeen olisi pakko ottaa ohjat. Olen nykyään aika varovainen. Ei ole mustavalkoisia nämä jutut.

      • Anonyymi

        Varovainen siis aloitteen tekemisen kanssa?

        Yksinkertainen moi voisi siis toimia vihreänä valona. Jos mies ei ole kiinnostunut juttu tyrehtyy parin lyhyen viestin jälkeen, jos on kiinnostunut niin varmaan tulisi pyyntöä tapaamiseen. En olekaan ennen tätä miettinyt kun ei ole tarvinnut paljon aloitteita tehdä. Mut hyvä tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovainen siis aloitteen tekemisen kanssa?

        Yksinkertainen moi voisi siis toimia vihreänä valona. Jos mies ei ole kiinnostunut juttu tyrehtyy parin lyhyen viestin jälkeen, jos on kiinnostunut niin varmaan tulisi pyyntöä tapaamiseen. En olekaan ennen tätä miettinyt kun ei ole tarvinnut paljon aloitteita tehdä. Mut hyvä tietää!

        Niin siis kun tilanteet ja ihmisten väliset suhteet ja entiset kokemukset kaikki vaikuttavat näihin asiohin. Ei ole yhtä vastausta olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis kun tilanteet ja ihmisten väliset suhteet ja entiset kokemukset kaikki vaikuttavat näihin asiohin. Ei ole yhtä vastausta olemassa.

        Toki, riippuu aina tilanteesta.


    • Anonyymi

      Sä et ole oikea nainen, kuvittelet vaan! Lopeta toi kiusaaminen tai tulee huoli-ilmoitus tosta jatkuvastakiusaamisesta!

      • Anonyymi

        Miksi kommentoit tai edes luet jos et ole tämän ketjun asioista kiinnostunut? Tämä on vapaa maa, avaa vaikka oma keskustelunaloitus. Tai mene vaikka pihalle hengaa tai metsään jos tekee mieli huutaa. Kummasti helpottais tota sun takakireyttäs. Tai, get laid!


    • Anonyymi

      Aloitus on manipulointia. Varokaa häntä.

      • Anonyymi

        Kuulepas nainen, mikä on mennyt elämässä vikaan, että pitää suu mutrussa vahdata tuntemattomien ihmisten aloituksia jollain anonyymipalstalla? Onko tämä sinulle keino purkaa paineita? Toivottavasti löydät jonkun hyödyllisemmän harrastuksen.


    • Anonyymi

      Pieni ohje sinulle ap: mikä on taakse jäänyttä niin jätä se sinne myös.

      • Anonyymi

        Noin just tekemässäkin. Kiitos huolenpidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin just tekemässäkin. Kiitos huolenpidosta.

        Käsittele ne asiat asianomaisten kanssa äläkä vain jätä taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe