Päästömittaukseen, minkälaisia tuloksi on tullut HC ja CO:n osalta huuhtelun jälkeen.
Moottorin huuhteluaineiden vaikutus
4
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikutusta kakka möhnä pysyy öljypohjassa.🧑🔧
- Anonyymi
Väärin käytetty jos möhnät jääneet tai toimimaton tuote.
- Anonyymi
Tuskin moottorin eli öljytilan huuhteluaine paljon päästöihin vaikuttaa, öljy pysyy kyllä puhtaana selkeästi kauemmin jotn kyllä ne moottorin huuhteluaineet tehoaa.
Päästöihin kannattaa varmaan käyttää polttoainejärjestelmän puhdistusainetta, niillä saa kyllä alennettua HC ja CO arvoja eli palamatonta polttoainetta. Olen kahteen autoon testannut ja kun katsastuksen päästömittauksia katsoo, molemmiss autoissa CO ja HC arvot aleni enemmän kuin mitä normaalisti vahtelevat mittausten välillä. - Anonyymi
Päästömittauksen tulokset paranevat paljon ajetussa autossa , kun avaa öljynlisäys korkin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693