Kertokaapa miksi äänestitte tätä herraa
Strengellin äänestäjät
14
265
Vastaukset
- Anonyymi
älykkyys
- Anonyymi
Nyt vitsin murjaisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vitsin murjaisit
missä tässä on vitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä tässä on vitsi?
Amiksen käynyt pahoinpitelystä tuomittu poliittinen juudas on kaukana alykkyydestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amiksen käynyt pahoinpitelystä tuomittu poliittinen juudas on kaukana alykkyydestä
Tämänkö vuoksi äänestit sitä? No makunsa kullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kysyt syitä ja haukut äänestäjiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkö vuoksi äänestit sitä? No makunsa kullakin.
En koskaan äänestäisi tuota politiikon irvikuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kysyt syitä ja haukut äänestäjiä?
Jos minä saisin päättää niin Strengellin äänestäjiltä pitäisi viedä kaikki kansalaisoikeudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä saisin päättää niin Strengellin äänestäjiltä pitäisi viedä kaikki kansalaisoikeudet
Pitää tarkistaa asia, mutta muistelisin tällaisen toiminnan olevan laitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää tarkistaa asia, mutta muistelisin tällaisen toiminnan olevan laitonta.
Tarkoitinkin että jos minulla olisi valta niin säätäisin tuollaisen lain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitinkin että jos minulla olisi valta niin säätäisin tuollaisen lain
Äänestäjien haukkuminen tällaisella "keskustelulla", siitä oli puhe.. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäjien haukkuminen tällaisella "keskustelulla", siitä oli puhe.. ;)
Kyllä äänestäjiä saa haukkua ihan vapaasti. Suosittelen sinua äänestämään satu taavitsaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äänestäjiä saa haukkua ihan vapaasti. Suosittelen sinua äänestämään satu taavitsaista
Mihinkä kissanristiäisiin sitä pitäis äänestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä kissanristiäisiin sitä pitäis äänestää?
Kunnanvaltuustoon ja eduskuntaan. Amis saisi lähteä politiikasta ja liittotoiminnasta kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901