En oo rakastunut toiseen

Anonyymi-ap

en edes ihastunut koko tänä aikana kun sinua ihastellut. Toivottavasti sulla on paremmin ja saat elää elämäsi rakkaustarinaa. Turha tässä molempien on kärvistellä yksin ilman rakkautta.

33

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Itse en edes ajattele kun häntä vaan ja ainoastaan.
      En halua muita ja olen sitten yksin mieluummin. En jaksa edes ajatella ketään toista.

    • Anonyymi
      UUSI

      No niinpä ja anteeksi vielä, jos olen tehnyt väärin sinua kohtaan, loukannut tahtomattani, sanonut väärin muiden kuullen liittyen sinuun kun tarkoitus oli viaton, jättänyt jotain tekemättä...

      Tarkoitus ja tahtotila on ollut ihan aina että voit hyvin .

      Hyvää yötä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Saat anteeksi ja hyvää yötä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi ja hyvää yötä!

        Halusit uskoa, että on sinulle osoitettu? Tuo on kyllä palstaharhaa, älkää hyvät ihmiset omiko näitä. Kyllä anteeksipyynnöt, hyvästijätöt yms, mitä täällä saa lukea, tapahtuu tuolla irl ei palstalla!


      • Anonyymi
        UUSI

        En kirjoittanut tuota Saat anteeksi. Mitään anteeksiannettavaa ei ole. TroIIi iski väliin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit uskoa, että on sinulle osoitettu? Tuo on kyllä palstaharhaa, älkää hyvät ihmiset omiko näitä. Kyllä anteeksipyynnöt, hyvästijätöt yms, mitä täällä saa lukea, tapahtuu tuolla irl ei palstalla!

        Tämäkään ei ole aloittaja. Kumpikaan ei ollut aloittaja.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauanko olet ihastellut

      • Anonyymi
        UUSI

        Vuosia jo.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vähän surullinen olo tuli tästä. Minkäpä sille mahtaa, jos kukaan toinen ei sytytä? Se on vaan sitten elettävä sen tosiasian kanssa. Ymmärrän hyvin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta se ei ole surullista. Olin kerran pitkässä suhteessa. Erot on aika hankalia. En halua välttämättä suhdetta. Kyse on tunteista, ei parinsaalistuksesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se ei ole surullista. Olin kerran pitkässä suhteessa. Erot on aika hankalia. En halua välttämättä suhdetta. Kyse on tunteista, ei parinsaalistuksesta.

        Niin :( Piditkö meidän juttua ikinä suhteena? Anteeks, luulin että oisin käsitelly asian mut kylhän tän päivänen realisoi sen. Luulin ettei se sattuisi. Olin väärässä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yksin täällä ollaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tule rakastumaan toista kertaa, enkä pettymään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kun ei edes yritä, niin ei varmaan pety. Toisaalta on tosi vaikeata löytää semmoinen ihminen, joka jollain tavalla sopii yhteen Henkisesti. Kai sit sellasta puuttuvaa palasta monikin kaipaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mul ole ketään

    • Anonyymi
      UUSI

      silti porkkana maistu tänään;) muilta

    • Anonyymi
      UUSI

      Juu mä oon pikkasen ihastunut 💞 Sori. Mut sen silmät on ihanat sekä hymy, ääni ja olemus. Aah.. 🫠😍🥰

      • Anonyymi
        UUSI

        Meneekö miehelle,minkälaiset silmät hällä on,olisitpa hän ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka siellä on?

      • Anonyymi
        UUSI

        Nainen olen ja niin taitaa olla vastaajatkin. Hetero olen kuitenkin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen rakastunut jo toiseen,eikä me nähdä enää

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sitten kuvittelet hänet aloittajaksi tänne? Tosi uskottavaa nämä troIIauksesi. Hanki Iuuseri jotain omaa niin ei tarvitse muiden juttuja hämmentää koko ajan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kuvittelet hänet aloittajaksi tänne? Tosi uskottavaa nämä troIIauksesi. Hanki Iuuseri jotain omaa niin ei tarvitse muiden juttuja hämmentää koko ajan.

        Aloittaja on trolli


    • Anonyymi
      UUSI

      ei ole ollut nytten ketään tässä vaikka läheisyyttä kaipaisinkin just nyt enemmän kun ikinä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minäkin olisin kaivannut läheisyyttä, juuri tässä ajassa, viime vuosina. Mutta jollain lailla oletan, että mun piti olla yksin. Että sain kasvaa yksin, vaikken sitä olisi halunnut. Olisin halunnut päästä helpolla, koska olenhan joutunut jo niin paljon kärsimään, omasta mielestäni. Harmi ettei tuo ajattelutapa tule enää elämään kovin kauaa. On otettava vastuu, se ikävä vastuu joka kuuluu minulle. Sanoin yhdelle kaverille, että en oikein jaksais tässä maailmassa elää. Hän siihen että minkäs teet, ei täältä pääse pakoonkaan. No eipä niin.


      • Anonyymi
        UUSI

        En kirjoittanut tuota vastausta sinulle, en jaksa lukea sitä. t. ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota vastausta sinulle, en jaksa lukea sitä. t. ap

        En olettanutkaan. Inspiroiduin vain siitä kertomaan omaa kokemustani. Sitä vähän mietin että eikö näihin keskustelunavauksiin, keskustelupalstalla saa kukaan vastata?


    • Anonyymi
      UUSI

      en jaksa enää odotella sua ja tehä ittestäni pelleä. ni päätin et en enää käy täällä. ja meen eteenpäin irl asioissa. kaikkee hyvää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo on hyvä päätös. Minäkin lopetin jo palstailun kesällä ja hyvältä tuntui. Jostain syystä palasin. Tämä on jotain riippuvuutta. Yritän häipyä täältä taas jossain välissä. ap


    • Anonyymi
      UUSI

      Tinderistä löytyi rakkaus,olen onnellinen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä en pysty sellaiseen. Olen niitä harvoja, jotka ei voi tindereitä käyttää. Tuntisin itseni tosi tyhmäksi jonkun ihmisen kanssa treffeillä, joka ei sytyttäisi yhtään.. Tosi vaivaanuttavaa. En vaan pysty.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pysty sellaiseen. Olen niitä harvoja, jotka ei voi tindereitä käyttää. Tuntisin itseni tosi tyhmäksi jonkun ihmisen kanssa treffeillä, joka ei sytyttäisi yhtään.. Tosi vaivaanuttavaa. En vaan pysty.

        Minä olen ihan samanlainen! 😅
        Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole varma vieläkään, et kenelle kirjoituksesi tarkoitat.
      Olen toivonut ikuisuuden, että Ei Minulle!
      Koska erehtyä toki saa jokainen ihminen kun arvioi toista ihmistä.
      Olet kuitenkin palstalla jossa selität, kertoilet sanoisinko mitä sylki suuhun tuo juttuja.
      Olet loukannut varmasti todella monia ihmisiä kirjoituksillasi.
      En koskaan huolisi sinua minkäänlaiseen kanssakäymiseen en henkilökohtaisesti omaan elämääni En!
      Ihastuminen, kiintyminen ja rakastuminen osoitetaan toisella tapaa toiselle ihmiselle.
      Ei törkeyksiä kirjoittamalla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe