41vuotta kitaraa soittanut lauluntekijän sanoittaja, Ig podcast pitäjä julkkikset älkää vaivautuko, ei kiinnosta. Eiköhän teille löydy miehiä. Kun ei ole ennenkään J Karjalaisen serkku kiinnostanut, mitä turhaa itseään julkisuuteen Suomessa tyrkyttää. Myöskään naiset jotka käyttävät alkoholia ja on lapsia ei kiinnosta.Itse olen tunnettu Ruotsissa Saksassa Norjassa Englannissa USAssa Brasiliassa Ranskassa, Australiassa, Uudessa Seelannissa.Itävallassa Olen mielenterveyden eläkkeellä.
Antaa Varkauden kaupungin olla ja Suomen julkkiksineen ja muine naisineen
Faktat Tinderiin
9
239
Vastaukset 9
- Anonyymi
Täällä turha kytätä kirjoittaa
En lue ja elämä sujuu ilman teitäkin Varkaudessa ja Suomessa- Anonyymi
Ruuat ostettu tehty kitaraa soittanut
Hyvät kännit opamoxeista
Musikkia ja independece day uusi uhka elokuva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuat ostettu tehty kitaraa soittanut
Hyvät kännit opamoxeista
Musikkia ja independece day uusi uhka elokuvaEn tarvitse neuvojia selittäjiä
Käyttäjiä oman elämänsä tyrkyttäjiä
Niitä joilla elämä vituttaa
Itse luukutan musaa luureissa
Ja myöhemmin
Lihapiirakka nakilla ketschuppa
Lisää nakkeja, Hesburger Ranskalaiset
Riisipiirakkaa kolme pihveillä
Banaani ja tomaatti
Danone Aktivia jogurttia
Munkki
Keksejä maidon kanssa
Kaksi litraa vettä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse neuvojia selittäjiä
Käyttäjiä oman elämänsä tyrkyttäjiä
Niitä joilla elämä vituttaa
Itse luukutan musaa luureissa
Ja myöhemmin
Lihapiirakka nakilla ketschuppa
Lisää nakkeja, Hesburger Ranskalaiset
Riisipiirakkaa kolme pihveillä
Banaani ja tomaatti
Danone Aktivia jogurttia
Munkki
Keksejä maidon kanssa
Kaksi litraa vettäYli kilon ruokaa+kaksi litraa vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli kilon ruokaa kaksi litraa vettä
Koko aterian paino 1247g
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aterian paino 1247g
Vedän kerralla 1,3kg ruokaa naamaanr
- Anonyymi
Olet ainoastaan tunnettu Varkaudessa ja ihan vääristä syistä 🤣 Ja J Karjalaisen serkku on vaan yks ääni sun päässä
- Anonyymi
Et selvästi erota feikki profiilia oikeasta ku hehkutit kuinka Warrantin basistin tytär muka alkoi seuraamaan sinua, musiikki miehenä luulisi sinun tietävän että hänellä ei ole tytärtä ainoastaan poika 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
pulter
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 541017
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔53755- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24654- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19606
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka139555Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen12554Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast46537Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
- 25512