41vuotta kitaraa soittanut lauluntekijän sanoittaja, Ig podcast pitäjä julkkikset älkää vaivautuko, ei kiinnosta. Eiköhän teille löydy miehiä. Kun ei ole ennenkään J Karjalaisen serkku kiinnostanut, mitä turhaa itseään julkisuuteen Suomessa tyrkyttää. Myöskään naiset jotka käyttävät alkoholia ja on lapsia ei kiinnosta.Itse olen tunnettu Ruotsissa Saksassa Norjassa Englannissa USAssa Brasiliassa Ranskassa, Australiassa, Uudessa Seelannissa.Itävallassa Olen mielenterveyden eläkkeellä.
Antaa Varkauden kaupungin olla ja Suomen julkkiksineen ja muine naisineen
Faktat Tinderiin
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä turha kytätä kirjoittaa
En lue ja elämä sujuu ilman teitäkin Varkaudessa ja Suomessa- Anonyymi
Ruuat ostettu tehty kitaraa soittanut
Hyvät kännit opamoxeista
Musikkia ja independece day uusi uhka elokuva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuat ostettu tehty kitaraa soittanut
Hyvät kännit opamoxeista
Musikkia ja independece day uusi uhka elokuvaEn tarvitse neuvojia selittäjiä
Käyttäjiä oman elämänsä tyrkyttäjiä
Niitä joilla elämä vituttaa
Itse luukutan musaa luureissa
Ja myöhemmin
Lihapiirakka nakilla ketschuppa
Lisää nakkeja, Hesburger Ranskalaiset
Riisipiirakkaa kolme pihveillä
Banaani ja tomaatti
Danone Aktivia jogurttia
Munkki
Keksejä maidon kanssa
Kaksi litraa vettä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse neuvojia selittäjiä
Käyttäjiä oman elämänsä tyrkyttäjiä
Niitä joilla elämä vituttaa
Itse luukutan musaa luureissa
Ja myöhemmin
Lihapiirakka nakilla ketschuppa
Lisää nakkeja, Hesburger Ranskalaiset
Riisipiirakkaa kolme pihveillä
Banaani ja tomaatti
Danone Aktivia jogurttia
Munkki
Keksejä maidon kanssa
Kaksi litraa vettäYli kilon ruokaa+kaksi litraa vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli kilon ruokaa kaksi litraa vettä
Koko aterian paino 1247g
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aterian paino 1247g
Vedän kerralla 1,3kg ruokaa naamaanr
- Anonyymi
Olet ainoastaan tunnettu Varkaudessa ja ihan vääristä syistä 🤣 Ja J Karjalaisen serkku on vaan yks ääni sun päässä
- Anonyymi
Et selvästi erota feikki profiilia oikeasta ku hehkutit kuinka Warrantin basistin tytär muka alkoi seuraamaan sinua, musiikki miehenä luulisi sinun tietävän että hänellä ei ole tytärtä ainoastaan poika 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam15810203Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496341Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö344580Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju644547K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon734468Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754062Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973823- 853464
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182766