Mulla on varmaan kuitenkin joku

Anonyymi-ap

Suomimiehen insinööriajattelukipsi päällä ihan semisti kun en vaan tajua että miksi noin kaunis nainen ei vaan mene ja hanki jotain alfatoimaria. Suomen kuumimpia muijia, eikä oikein homma skulaa.

14

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Toimarit on kiireisiä ja järkeviä. Ei niiltä liikene aikaa tai huomiota. Sellaisen alfan salarakkaaksi voi päästä, kun hän haluaa pikapanon lounastauolla, mutta siihenpä se sitten jääkin. Korkeassa asemassa olevat ovat siellä syystä. He osaavat kontrolloida himojaan ja priorisoida uraan liittyvät asiat tunneasioiden edelle. Jos haluaa hyvää ja läheistä suhdetta, ei kukaan ota ns. "menestynyttä miestä". Ei heillä ole aikaa sellaiseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sinulla sittenkin siis kokemusta heistä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Ootko ihan varma että suomalaiset liikemiehet on tuollaisia? Ihan jos tulisit tänne Suomeen sieltä Amerikan atmosfääristä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Yrittäjät joutuvat tekemään usein 16 tunteista työpäivää. Tai vaikkeivät joutuisikaan, niin se yrittäjyys tarkoittaa sitä että haluaa tehdä töitä paljon. Ei siinä ole todellakaan aikaa hoitaa suhdetta tai oikein mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjät joutuvat tekemään usein 16 tunteista työpäivää. Tai vaikkeivät joutuisikaan, niin se yrittäjyys tarkoittaa sitä että haluaa tehdä töitä paljon. Ei siinä ole todellakaan aikaa hoitaa suhdetta tai oikein mitään muutakaan.

        Yleensä niiltä kuitenkin se puoliso löytyy...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjät joutuvat tekemään usein 16 tunteista työpäivää. Tai vaikkeivät joutuisikaan, niin se yrittäjyys tarkoittaa sitä että haluaa tehdä töitä paljon. Ei siinä ole todellakaan aikaa hoitaa suhdetta tai oikein mitään muutakaan.

        Olen yrittäjä ja teen korkeintaan 3-5 tuntisia päiviä. Ja paljon vähemmän nykyään.Ja kyllä ihan yksinään nykyään. Töissä ja siviilissä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauneus on aina katsojan silmissä. Sinusta kaunis voi olla toiselle susiruma.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta. Näytin kerran ihastukseni kuvan ulkomaalaiselle ystävälleni, niin hän totesi vain, että ihan average ja että eräs toinen henkilö kuvassa oli paljon paremman näköinen.


    • Anonyymi
      UUSI

      No kenestä kauniista naisesta olet huolissasi? Joku julkkis vai?

    • Anonyymi
      UUSI

      Tarkoittaako sun mielestä alfamies sitä, että on menestynyt ja rikas? Mitä alfa kullekin tarkoittaa. Voisin kaikkea tähänkin sanoa, mutta enpä viitsi liikaa tunnisteita laittaa tänne ajatustenpurkupalstalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jotenkin outo aloitus. Kaikki naiset eivät edes halua kumppania. Eikä se liity mitenkään ulkonäköön.

    • Anonyymi
      UUSI

      no ohi. tuskin kiinnostan mitään pukumiehiä🤣 ehkä enemmänkin jotain punkkarin renttuja mut niistähän mäkin tykkään ei siin. olen itseasiassa suht ruma ja mua ei vaan pysty saada mihinkään -hentoinen joogavaiffi- muottiin 😂 tykkään kunnon kajaalista silmissä ja övereistäkin valinnoista.joo.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniilla ihmisillä voi olla se ajatus, että "mikähän tuollakin on taas taka-ajatuksena?", kun heidän lähelleen pyrkii kuitenkin jonkun verran ihmisiä, joita kiinnostaa enemmänkin kauneus kuin kokonainen nainen ja hänen toiveensa, ajatuksensa, tunteensa ja mieltymyksensä ym. Kauniit ihmiset voivat olla myös herkkiä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Liikatarjonta laittaa jarrut päälle joka suuntaan. Paitsi sanotaanko kevyen liikenteen kohdalla mutta tunteet ne herää näköjään silloinkin, joillain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe