Taidat olla loppujen lopuksi aika

Anonyymi-ap

Pimeä tyyppi jotenkin. En sano mitenkään tuomiten tai vihaisena.

Harva varmaan tajuaa sitä edes.

36

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tarkoittamasi henkilö luultavasti on. Mietin vain monesti kun luen näitä tekstejä että, miksi niissä ei juuri koskaan mainita ketä tarkoitetaan tai kuka kirjoittaa. Pelkoa jostain sen täytyy olla kai!

      • Anonyymi

        Varotoimi vain. Ettei tunnisteta.

        Se pimeä puoli on toisaalta jokaisessa. Ehkä on naiivia ajatella että sitä ei olisi?


    • Anonyymi

      Heh

      • Anonyymi

        Palstamies ei sanonu pahalla mut tahallaan, onneksi sinä voit jatkaa eteenpäin


    • Anonyymi

      Toisista huomaa kyllä.

      • Anonyymi

        Juu esim ”kallen” manipuloimasta karjasta


    • Anonyymi

      Kun noin sanot kyseessä on tavallinen, jospa vain sinä pidät pimeänä häntä?

    • Anonyymi

      Pimeä mutta looginen. Pelottavan looginen.

      • Anonyymi

        Onkohan teillä eli sulla ja aapeella jotenki rinnakkaiset kertomukset menossa?


      • Anonyymi

        Onko teillä täällä ensitreffit australiassa jatkot? Tuli vaan mieleen tässä kun itse katson tv-sarjaa sivusilmällä epäuskoisena, mihin ihmiset lähtevät ns kokeilemaan kokemusta "hyvässä uskossa". Tämä Melindan ja Laytonin tarina, missä totuusboxin kysymysten yhteydessä, tuli ilmi, miten psykologi-neuvojat painottivat, miten Laytonin (mies) looginen ajattelu estää häntä heittäytymästä tunteidensa virtaan ja haluaa selkeästi hallita tilannetta, kun ei lähtenyt Melindan tavoin uskottelemaan, että olisi jo rakastumisvaiheessa, missä pahoitti Melindan mielen.

        Mutta miksi Melinda pahoitti sellaisesta mielensä, jos toinen sanoo, ettei ole vielä siellä (ts.rakastumassa tai jo rakastumisvaiheessa)? kun Melinda on monta viikkoa arvostellut Laytonia siitä, ettei koe saavansa sellaista huomiota, vahvistusta, avoimuutta tunteiden osalta toiselta, että voisi olla varma että olisi samansuuntainen tunteiden käsittely molemmilla?

        Melinda on pyrkinyt hallitsemaan tilannetta pyytämällä toista olemaan tunteidensa osalta sellainen, että toinen saa siitä otteen, Layton sanoi hyvin heidän tapaamisessa, että Melindan tulisi ymmärtää, että he eivät ole samanlaisia ja sitä eroa pitäisi pystyä ymmärtämään ja kunnioittamaan.

        Melinda katsoi että hän heittäytyi tilanteeseen, kertomalla totuusboxin kysymykseen, että on jo siinä vaiheessa, että on rakastumisvaiheessa, ja odotti Laytonilta siis samanlaista vastavuoroisuutta, mutta Layton teki sen siten, että viikkojen kuormittamisten (kurnuttamisen) jälkeen, vetäytyi vetämään rajat sen suhteen, miten toinen pyrkii pääsemään hallitsemaan sitä, mitä ja miten toinen saa itseään ilmaista ja kuinka vahvasti pitäisi tuntea.

        Otti elämäänsä selvästi hallintaansa, siitä huolimatta, että tiesi että se toisi konfliktia tilanteeseen, kun Melindan kaltaiset ajattelevat että heidän tunteisiinsa on mukauduttava ja sanoi että arvasi Laytonin tekevän noin, koki hänen vetävän maton jalkojen alta rakkaussuhteelta (kun ei halunnutkaan miellyttää vain miellyttämisen vuoksi). Layton haki miehenä itsemääräämisoikeuden tunnettaan takaisin, sen verran on saanut kuulla Melindalta arvostelua ja ymmärtämättömyyttä ihmisten erilaisuuksien osalta.

        Tuskin kyse oli siis pelkästään siitä, ettei halunnut sallia itselleen tunteiden virtaan menemistä tai suhteeseen panostamista, vaikka useasti kyyneliä nieleskeli, kun Melindan ryöpystä sai kuunnella, että kohta loppuu koko juttu, etkä saa mitään. Tuskin tuossa arvosteluriepottelussa ja siinä voisi kokea edes saavansa toiselta sellaista vastapainoa hyvän vastaanoton muodossa.

        Vastaanotosta tuli mieleen toinen tv-sarja, missä remontoivat niitä taloja australiassa, no yhdessä jatkossa osallistujan koira kuoli vaimon isän peruuttaessa päälle, se isä soitti miehelle ja mies oli tyynen rauhallinen, lohdutti tuota vaimon isää, joka alkoi itkemään, joutui siis olemaan vaimon isälle tukena. Kun miehen vaimo tuli paikalle, meni lohduttomasti itkemään vaimon olkapäätä vasten, kun rakas koiransa oli kuollut. Mikä kuvastaa sitä, että on ihmisiä jotka voivat toisiaan lohduttaa ja joissakin tilanteessa, joutuu väärin olemaan se joka lohduttaa ja pitää toista pystyssä.

        Jos emme olisi nähneet jälkimmäistä kohtausta, olisimme ajatelleet, että onpa välinpitämätön, "tyypillinen" tunteeton looginen mies. Mutta tuossa tilanteessa toinen "varasti" mahdollisuuden olla yhtäaikaa sureva ja/tai toisella ei ollut kykyä olla toiselle se tuki.

        Näin on tv-sarjat taas avanneet uusia näkökulmia, eikö vain?


    • Anonyymi

      Pimeys on katsojan silmissä

      • Anonyymi

        Esim nainen joka puolustaa itseään tai omia rajojaan, ihan normaalia myös juridisesti, jatkakaa elämää ja onhan sulla pilotti jos joskus pelotti tai jotain sinne päin tästä ei vaan voi vinoilla liikaa


    • Anonyymi

      Olen vain intohimoinen asioiden loppuun saattamisessa, m-fucka voi olla sinua nk pahempi joten älä ala valehtelemaan valetta valeen päälle

      • Anonyymi

        Sitä saa, mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Ja sinä suus myönnät pistäneesi perätöntä tarinaa liikkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä suus myönnät pistäneesi perätöntä tarinaa liikkeelle?

        Tämä pelle ehkä pääsee sillä, että on syyntakeeton ja katkera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä suus myönnät pistäneesi perätöntä tarinaa liikkeelle?

        Totta olen puhunut. Asioista, joista olisi parempi vaieta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä suus myönnät pistäneesi perätöntä tarinaa liikkeelle?

        Totta olen puhunut. Asioista, joista olisi parempi vaieta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta olen puhunut. Asioista, joista olisi parempi vaieta.

        Rikoksista pitää saada rangaistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta olen puhunut. Asioista, joista olisi parempi vaieta.

        Just joo, kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoksista pitää saada rangaistus.

        Ja mitä nämä lukuisat rikokset ovat- päivittäisiä kunnianloukkauksia anonyymilla palstalla vai jotain konkreettistakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä nämä lukuisat rikokset ovat- päivittäisiä kunnianloukkauksia anonyymilla palstalla vai jotain konkreettistakin?

        Pahoinpitelyjä ja seksuaalirikoksia. Voidaan mun puolesta mennä sinne oikeuteen, koska uuvatti rapist trollailee niillä eri alustoilla. Tai tehdä niistä kunnon jazz-levy, jossa teemaa ja variaatioita riittää.

        Syytetyn stoori muuttuu jatkuvasti, asianomistajan ei, palstajutut ja muut manipulaatiot tallessa kuten myös irl viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoinpitelyjä ja seksuaalirikoksia. Voidaan mun puolesta mennä sinne oikeuteen, koska uuvatti rapist trollailee niillä eri alustoilla. Tai tehdä niistä kunnon jazz-levy, jossa teemaa ja variaatioita riittää.

        Syytetyn stoori muuttuu jatkuvasti, asianomistajan ei, palstajutut ja muut manipulaatiot tallessa kuten myös irl viestit.

        Ja samalla kai pakko ottaa puheeksi poliisin kanssa kiusaamisjutut, jotka jatkuvat vuodesta toiseen aina vaan ja yllyttävät saman porukan heikompaa ainesta kohdistamaan väkivaltaa kiusattuun.

        Voisi vähän yrittää nähdä metsää puilta jo: Kenet halutaan vaientaa, kenestä tehdä pelle, ketä ei kuulla, keneltä ei kysytä mitään näistä asioista ja ketä lyödään tai syljetään, jos avaa näistä asioista suunsa?

        Pahat puheet ja mustamaalaamiset ovat johtaneet fyysiseen väkivaltaan useamman kerran, ja tekijät päässeet ilman rangaistusta jatkamaan toimintaansa kymmeniä vuosia. Levittelijä ja pääkiusaaja ei ota mitään vastuuta teoistaan, ja kätyrit matkivat idoliaan ja kuvittelevat olevansa laumaa puolustavia sankareita piestessään, raiskatessaan ja huoritellessaan samaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Sä olit väärä


    • Anonyymi

      Oon siis hyvin vtun erikoinen ihminen. Ja oon kokenu paljon ikääni nähden. Oon vähän semmonen et joko mua rakastaa tai vihaa .. ei ole välimalleja siinä. Ärsytän joitakin jo pelkällä olemisella mikä on kummallista ja ihan hauskaakin. Se voi johtuu siitä et mua harva oppii oikeesti tuntemaan ja oon siit et oon yksinäinen susi. Viihdyn hyvin yksin. Harvemmin myöskään mielistelyä harrastan. Ja jos joku sanoo mul pahasti niin en pidä sitäkään minään. Saatan sanoo napakasti takasin mut en ees muista millon oisin puhunu paskaa ei mua kiinnosta kukaan ihminen täs maailmas niin paljon et jaksaisin jauhaa mitää. Joo

      • Anonyymi

        Ihana ihminen olet! Varmasti hyvä ystävä!


      • Anonyymi

        Sivusta- Sitten ollaan hyvin samanlaisia. Ilmankos meidän juttu vain jatkuu ja jatkuu. Aluksi aattelin, että ei ehkä ole aineksia mihinkään suurempaan, mutta ajan kanssa tajusin, että on, mutta vie aikaa. Nyt se rooli on toisinpäin. Tosin et ole kertonut miksi koet, ettei ole jutulla mahdollisuuksia. Se vaivaa mieltäni.
        T.13v vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ihminen olet! Varmasti hyvä ystävä!

        Kyllä en koskaan puukota selkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä en koskaan puukota selkään

        Sanoi ex myyjätär


    • Anonyymi

      Pimeä tyyppi kuin 007 James Pont... liian salainen et tiedä mitään hänestä täysin pimennossa onpi

    • Anonyymi

      Hämärä tyyppi onko seuraava aihe?

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan ihan täyspäinen voi tällei kai
      välittää ja rikkoo itteesä toisen takia joka .....

      -Pelkällä rakkaudella jollekin

    • Anonyymi

      Niin se oot kyllä sinäki yhtä pimee 😘

    • Anonyymi

      Harva tajyaa mitän mun töustä

    • Anonyymi

      Kylmää tuon tiedän moni ei vaan halua uskoa vaikka itse asiasta olen monesti varottan

    • Anonyymi

      Juur näin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe