5:24
ビート…
32
axefire.ca
684 julkaisut
2 093 seuraajat
2559 seurataan
Christian Andersen | Guitar Soloing Coach
I help intermediate guitarists learn how to solo and develop their technique
DM"" for info!
AxeFire FORGE Community 2
Näytä käännös
www.axefire.ca/forge
jcrudess seuraa
Seurataanv
Viesti
Alkoi seurata minua Instagramissa
7
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kohta näette miksi on huippua
- Anonyymi
5:23
X
Instagram
axefire.ca
:
Erikoishinnoittelu: Sijoita musiikkimatkallesi vain 99 dollaria kuukaudessa. Hanki, kun se on kuuma!: Rekisteröidy ennen 1. elokuuta ja nauti 20 % alennuksesta ensimmäisestä kahdesta kuukaudesta!
Ota harppaus
Oletko valmis rokkaamaan? Näillä mennään!
Vaihe yksi: Täytä esivalintalomake.
Vaihe kaksi: Kun lomakkeesi on tarkistettu ja hyväksytty, saat linkin Zoom-puhelun varaamiseen kanssani. Keskustelemme tavoitteistasi, keskustelemme kohtaamistasi kamppailuista ja keskustelemme ryhmästä!
Kolmas vaihe: Puhelumme jälkeen sinut kutsutaan liittymään AxeFire Forge Live -ryhmään! Kun olet mukana, saat kaikki tiedot päästäksesi eeppisiin Zoom-istuntoihin ja sukeltaaksesi AxeFire Forge -yhteisöön. Älä missaa tätä mahdollisuutta pilkkoa, riffata ja päästää sisäinen kitarasankari valloilleen!
Aloita prosessi tänään ja sytytä kitarasi tuleen AxeFire Forge Liven avulla!
TÄYTÄ TÄMÄ LOMAKE ENSIN! - Anonyymi
Minua seuraa jopa kitaransoiton opettajat
Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua seuraa jopa kitaransoiton opettajat
InstagramissaVai saa Risto Husu kukat ja arvonimen
Minä sain kitaransoiton opettajan Instagram seuraajaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai saa Risto Husu kukat ja arvonimen
Minä sain kitaransoiton opettajan Instagram seuraajaksi99€
Ja pääsen hänen vetämään kitaristien
Zoom ryhmään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
99€
Ja pääsen hänen vetämään kitaristien
Zoom ryhmäänRevi siitä Soisalon Tiina Grönlund päättäjä Hedman
- Anonyymi
Joudut maksamaan että pääset mukaan voi kuinka hienoa 😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746