On ilmoittauduttu
Minun Instagram seuraaja kitaransoiton opettajan
Axe Fire Forge yhteysöön
Niin että revi siitä kaupungin päättäjät ja tukijat ja haukkujat
Älä tuhlaa aikaani enää
Noniin nyt
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ollaan zoom ryhmässä
Kuten olin radiosssa
Mutta nää on kitaristeja- Anonyymi
Niin että hoida omat asiasi tai syyte perättömän tiedon levitys kaupungin valtuuston uhkaaja tulee
- Anonyymi
Soittakaa te vaan siellä museoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittakaa te vaan siellä museoissa
Tuohino Soisalon opisto rehtori
Köllipoju soittas lavalla 😂🖕
Ihanko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohino Soisalon opisto rehtori
Köllipoju soittas lavalla 😂🖕
IhankoMitä en tekisi kaupungin ja yrityksen puoluesta haukkuis ja syyttäs ilman todisteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä en tekisi kaupungin ja yrityksen puoluesta haukkuis ja syyttäs ilman todisteita
Luuseri
Vituttaa Kun ulkomaisia kitaransoiton opettaja
Alkaa seurata minua Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri
Vituttaa Kun ulkomaisia kitaransoiton opettaja
Alkaa seurata minua InstagramissaSoisalo sönkkö ja kaupungin päättäjä
- Anonyymi
Niin ja joudut maksamaan siitä 😂😂😂
- Anonyymi
Sä oot kyllä huijareiden unelma 😂😂😂
Et sä päässyt mihinkään spesiaali ryhmään sen takia että olisit hyvä soittamaan, vaan sä joudut maksamaan että joku opettais sua 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2313011Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1972646Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2991119- 701108
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721091Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin8833