Samariinin koko PM kausi täynnä toinen toistaan pahempia mokia..

Anonyymi-ap

"Selvää on, että Sanna Marinin (sd) hallitus ajoi sote-uudistuksen läpi virheellisillä tai puutteellisilla laskelmilla.

Tästä kertovat hyvinvointialueiden yhteensä noin 1,4 miljardin euron budjettialijäämät."

Asiantuntijat kertovat, että päin mäntyä meni hommat. Ehkä olisi pitänyt keskittyä töihin bilettämisen sijaan, murheellista ja välinpitämätöntä, kun ei osaaminen riitä niin seuraukset ovat karuja..

23

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus alkaa paljastua pikkuhiljaa.

      • Anonyymi

        Se todella on alkanut paljastua, eri alojen asiantuntijat ovat hämmästelleet erityisesti jatkuvaa vastuunpakoilua ja kysymysten välttelyä - tyypillistä käytöstä silloin, kun ei tietoa ja osaamista ole, on helpompaa väistellä asioita, jotka vaatisivat asioiden todellista osaamista.

        Jäikö kellekään mitään hyvää mieleen tuosta PM-kaudesta?

        Aivan. Ei pitäisi kokematonta Tamperelaista laittaa liian vaativiin tehtäviin, seurauksista saadaan nyt kärsiä nahoissamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se todella on alkanut paljastua, eri alojen asiantuntijat ovat hämmästelleet erityisesti jatkuvaa vastuunpakoilua ja kysymysten välttelyä - tyypillistä käytöstä silloin, kun ei tietoa ja osaamista ole, on helpompaa väistellä asioita, jotka vaatisivat asioiden todellista osaamista.

        Jäikö kellekään mitään hyvää mieleen tuosta PM-kaudesta?

        Aivan. Ei pitäisi kokematonta Tamperelaista laittaa liian vaativiin tehtäviin, seurauksista saadaan nyt kärsiä nahoissamme.

        Eiköhän nämä laskelmat tehneet ns. asiantuntijat , ei Sanna Marin !!!!!

        Vai tekeekö Petteri Orpo myös itse tunnin junan kustannuslaskelmat, tuskin.


      • Anonyymi

        Miksi vastaat itsellesi porvari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä laskelmat tehneet ns. asiantuntijat , ei Sanna Marin !!!!!

        Vai tekeekö Petteri Orpo myös itse tunnin junan kustannuslaskelmat, tuskin.

        Hyvä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä laskelmat tehneet ns. asiantuntijat , ei Sanna Marin !!!!!

        Vai tekeekö Petteri Orpo myös itse tunnin junan kustannuslaskelmat, tuskin.

        Sanna Marin ja hänen hallitus hyväksyi laskelmat. Nyt oppositiossa oleva sdp esiintyy hyvinkin asiantuntevana, vaikka itse saivat tämän katastrofin aikaiseksi.Huutavat pää punaisena, haukkuen Orpon hallitusta, joka yrittää korjata tehtyjä virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin ja hänen hallitus hyväksyi laskelmat. Nyt oppositiossa oleva sdp esiintyy hyvinkin asiantuntevana, vaikka itse saivat tämän katastrofin aikaiseksi.Huutavat pää punaisena, haukkuen Orpon hallitusta, joka yrittää korjata tehtyjä virheitä.

        Juuri näin, Orpon hallitus koittaa työllä ja vaivalla korjata Marinin hallituksen kömpelöä ja virheiden täyttämään touhua, joka tulee suomelle todella, todella, todella kalliiksi.

        Vasemmistoa ja vihreitä ei saisi milloinkaan päästää pilaamaan politiikkaa, ajamaan omia henk.koht. etujaan ja pitämään kansaa pilkkanaan siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nämä laskelmat tehneet ns. asiantuntijat , ei Sanna Marin !!!!!

        Vai tekeekö Petteri Orpo myös itse tunnin junan kustannuslaskelmat, tuskin.

        👍🏻


    • Anonyymi

      Sotea on sorvattu yli 20 vuotta myös porvarihallitusten aikana joten turha porvarien ulista aivotuhnujaan.

      • Anonyymi

        Sebastian Tynkkynen on myös todella hyvä paljastamaan noita juttuja.
        HYVÄ SEBU, jatka samaan malliin!


      • Anonyymi

        Vasemmisto hyväksyi "soteuudistuksen", josta tuli ns. susi. Eivät osanneet tehdä siitä toimivaa ja hyvää. Runnoivat sen väkisin maaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sebastian Tynkkynen on myös todella hyvä paljastamaan noita juttuja.
        HYVÄ SEBU, jatka samaan malliin!

        Sotea on jo kaikki hallituspuolueet sorvaneet ja sehän on kuitenkin totuus ja pääministeri ei koskaan voi tehdä yksin päätöksiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotea on jo kaikki hallituspuolueet sorvaneet ja sehän on kuitenkin totuus ja pääministeri ei koskaan voi tehdä yksin päätöksiä .

        Sanna Marinin hallitus runnoi väkisin ja kiireellä soten maaliin. Piti saada sulka hattuun, että me se tehtiin. Olisivat sossut nyt sitten hiljaa, kun sitä yritetään korjata.


    • Anonyymi

      Koska SDP

      • Anonyymi

        Kanki Kaikkonen pääministeriksi ja Tuppurainen sisäministeriksi 🇫🇮.Suomi nousuun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanki Kaikkonen pääministeriksi ja Tuppurainen sisäministeriksi 🇫🇮.Suomi nousuun .

        💩🐷🐃🌲🐴🐑👏👏👏👏👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanki Kaikkonen pääministeriksi ja Tuppurainen sisäministeriksi 🇫🇮.Suomi nousuun .

        Tuskin Kaikkonen on yhtään huonompi kuin reppana ja säälittävä Orpo.

        Kaikkonen hoiti oman silloisen puolustusministerin pestin loistavasti, siihen ei Orpo olisi ikinä pysynyt !


    • Anonyymi

      Nazima sisäministeriksi.
      Kuka kannattaa?

      • Anonyymi

        Mieluummin laitan kaivonrenkaat kettingillä kiinni jalkoihin ja hyppään pitkältäsillalta uimaan....pul pul pul.....


    • Anonyymi

      Miksi Helsinki säästää? Ainoa, joka teki voitollisen tuloksen. Monta sataa miljoona. Esim. Vantaa tappiolla monta vuotta. Stadilaiset pistetään maksumiehiksi.

      • Anonyymi

        Se on tsadilaisille aivan oikein, eivät tee muuta kuin kaikki muutkin etelän-vetelät, sotkevat asioita.


      • Anonyymi

        Näin se on aina ollut, hesalaiset maksavat tappiolla olevien kuntien kustannuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tsadilaisille aivan oikein, eivät tee muuta kuin kaikki muutkin etelän-vetelät, sotkevat asioita.

        Tsadilaiset saavat olla ihan rauhassa siellä omassa kuplassaan, heistä ei ole niin väliä, mutta stadilaiset ovat ihan eri juttu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe