Ole 14v poika minulla on oikealla puolella rintaa kipua tai jotain epämiellyttävää tunnetta yleensä pahenee kun löhöää sohvalla ja nukkuessa ja jotain asioita tehdessä en huomaa sitä minua ahdistaa tämä asia koska pelkään sen liittyvän johonkin vakavaan onko kellään kokemusta olen siis mies sukupuolinen
Rintakipu oikealla puolella
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka paljon liikut, vai räpläätkö älylaitteita jatkuvasti ?
Voisiko kipu olla lihasperäistä, rintalihas kipeytynyt ?
Kannattaa liikkua, yläkroppaa ja käsiä heilumaan, lihaksille kyytiä.
Tuskin mitään vakavaa, kun ikääsikin miettii. Toki mikä vain voi olla mahdollista, mutta meissä ihmisissä on jokin kumma mekanismi, jos jotain vaivaa tulee, niin heti aletaan pelätä pahinta, mikä tietysti voi alkaa ahdistamaankin.
Jos asia sinua vaivaa, puhu jollekin. Ehkä koulun terkkari voisi katsoa sinun rintaa ja lihaksia ?- Anonyymi
Urheilen aika paljon, mutta ryhtini ei ole paras esim kun käytän äly laitteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilen aika paljon, mutta ryhtini ei ole paras esim kun käytän äly laitteita
Ryhti, etenkin huono sellainen, aiheuttaa yleensä kaikenlaisia lihasvaivoja, kipuja.
Mitä lajeja harrastat ? Käytetäänkö niissä enemmän enemmän jalkoja kuin käsiä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhti, etenkin huono sellainen, aiheuttaa yleensä kaikenlaisia lihasvaivoja, kipuja.
Mitä lajeja harrastat ? Käytetäänkö niissä enemmän enemmän jalkoja kuin käsiä ?Pyöräilyä ja soudan soutu laitteella eli käytän jalkoja enemmän, mutta kyllä kädetkin rasittuu pyörllä keulimisesta ja minun pyörän tangon kulma on ryhdin kannalta houno
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräilyä ja soudan soutu laitteella eli käytän jalkoja enemmän, mutta kyllä kädetkin rasittuu pyörllä keulimisesta ja minun pyörän tangon kulma on ryhdin kannalta houno
Tuo keuliminen, ja toki soutukin, on saattanut aiheuttaa rintalihaksen venähdyksen.
Lihas on voinut venähtää ihan huomaamattakin, ja se voi olla jonkin aikaa kipeä.
Aika kyllä parantaa, jos on pelkkä venähdys. Mutta kannattaa ottaa joitain päiviä vähän rauhallisemmin, ettei rasita lihasta liikaa.
Ja ole varovainen sen keulimisen kanssa, ettet satuta itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo keuliminen, ja toki soutukin, on saattanut aiheuttaa rintalihaksen venähdyksen.
Lihas on voinut venähtää ihan huomaamattakin, ja se voi olla jonkin aikaa kipeä.
Aika kyllä parantaa, jos on pelkkä venähdys. Mutta kannattaa ottaa joitain päiviä vähän rauhallisemmin, ettei rasita lihasta liikaa.
Ja ole varovainen sen keulimisen kanssa, ettet satuta itseäsi.Kiitos paljon tiedosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta
Ole hyvä, ja kivaa viikonloppua sulle!
Kuolet heippaa
- Anonyymi
Mies sukupuolinen 🤣 olet poikanen. Lihasjumeja ne vaan on, kasvukipuja. Tattikin alkaa kohta kasvamaan niin pääset leikkimään sillä ja kun aloitat sen itsetyydytyksen niin kannattaa vaihtaa välillä kättä kun piiskaat pientä parkaa veitikkaasi niin ei tule lihasjumeja.
- Anonyymi
Selvä juttu itse mies sukupuolinen
- Anonyymi
Sairasta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta......
No jep
- Anonyymi
Jos ei ole neuvoja tai kokemusta asiasta niin ei tarvitse laittaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1234102Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"13509Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m733313- 262744
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html212446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta402417Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62377En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102331Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272326