Käytiin jotain raakkuja koululuokan kanssa katsomassa 1960 lopulla Kylylahdessa. Joensuuhun kun lähdetään risteyksestä, heti vähän matkaa vasemmalla puolella jonkun matkaa. Oliko "Maijan"? mökin paikkeilla. Onko siellä viellä tavattu.
Raakkuja Polvijärvellä?
7
1557
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo,helmet kerätty parempaan talteen.
- Anonyymi
Ei ole Kylylahdessa ikinä raakkuja ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Kylylahdessa ikinä raakkuja ollutkaan.
Kyllä siellä jotain simpukoita oli. Virtaus oli siinä matalaa. En muista kuka opettaja oli, oliko Kelppe? joka tiesi näistä.
- Anonyymi
Rauan-ja Kiskonjoet ovat seurannassa,nyt erikoisesti tuon Hukkajoen tapauksen
vuoksi.- Anonyymi
Ja Karnukkapuro on kaivos paskannut hiekkapohjaisen luonnonpuron jota ei ilman hengityssuojainta voi lähestyä löyhkä tosi paha vesi noussut ikikuusikoihin kaivoksen huolimattoman vesitalouden ansiosta.Kuvia otettu ja vesinäytteitä.
- Anonyymi
Kiskonjoessa on helmisimpukoita varmaan vieläkin,aikoinaan 50 luvun tienoilla raakkuja
kerättiin ja auottiin eipä tainnut löytyä helmiä enainakaa muista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiskonjoessa on helmisimpukoita varmaan vieläkin,aikoinaan 50 luvun tienoilla raakkuja
kerättiin ja auottiin eipä tainnut löytyä helmiä enainakaa muista.Kyllä siellä joku raakkuja oli. Mistä lienee tullut, mutta paha oli ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211