Timo Paunonen kirjoittaa Ilta-Sanomien pääkirjoituksessa sote-sotkun korjaamisesta nasakasti:
"- - - eikö olisi parempi, että sotea uudistaisivat ne, jotka tekevät töitä sen parissa. Lääkärit, hoitajat ja muut alan ammattilaiset sekä tutkijat tietävät systeemin hyvät ja huonot puolet. Heiltä on jo tullut hyviäkin esityksiä rakenteiden uudistamiseen ja hallinnon karsimiseen. On sairausvakuutusjärjestelmän kehittämistä sekä omalääkäri- ja vastuulääkärimalleja.
Näin päästäisiin eroon poliitikkojen valtapeleistä, siltarumpupolitiikasta ja ideologisista päähänpinttymistä.
Ehkä laskelmatkin tulisi tehtyä tarkemmin."
SOTE-SOTKUN KORJAAMISESTA
14
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatus saanee kannatusta myös Kiuruvedellä?
- Anonyymi
Asiantuntijoiden tekemä sote
voisi olla parempi kuin nykyinen,
puoluepoliittisessa ohjauksessa tehty. - Anonyymi
Sehän on peräisin aineettomanpuolen asiantuntijoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on peräisin aineettomanpuolen asiantuntijoilta.
se ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntijoiden tekemä sote
voisi olla parempi kuin nykyinen,
puoluepoliittisessa ohjauksessa tehty.Poliittisessa ohjauksessa
tehdään helposti aatteellisia,
ei kokemus- ja järkiperäisiä ratkaisuja,
joihin pystyvät vain alan asiantuntijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliittisessa ohjauksessa
tehdään helposti aatteellisia,
ei kokemus- ja järkiperäisiä ratkaisuja,
joihin pystyvät vain alan asiantuntijat.Siis nimenomaan puoluepoliittisessa ohjauksessa.
Politiikka ja puoluepolitiikka ovat eri asioita.
- Anonyymi
Ainahan se on parempi kun jokainen saisi tehdä itse asiat kuten itse parhaaksi näkee. Turha on ulkopuolisten ymmärtämättömien sotkeentua. Omissa liemissä kun muhii, niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Tee se itse -himmeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se itse -himmeli.
Realtime searcher delegating himmeli DDD
- Anonyymi
Kepulaiset eivät sitä hyväksy.
- Anonyymi
Sotehan oli kepuloisien ainoa tavoite hallituksessa.
- Anonyymi
Kyllä. Sen takia kepulit roikkuivat vasemmiston aisankannattajina. Nyt sitten esittävät niin talousviisaita että. Näin se piiri pieni pyörii ja ämpärinjonottajia vedetään höplästä.
- Anonyymi
Onko SDP:n läpi runnoma sote hyvä ja toimiva? Onko?
Esimerkiksi SDP:n Kiurun johtaman soteratkaisun takia Länsi-Pohjan synnytystoiminta joudutaan keskeyttämään vuodeksi ensi vuoden alusta. Hei, eikö siitä olisi pitänyt ilmoittaa vähän aikaisemmin, ettei pullat olisi joillakin jo uunissa? Asiasta uutisoi Helsingin Sanomat 30.8.2024. - Anonyymi
Nykyinen sote-himmeli on kuin norsulauma lasikaapissa,vähänkin liikahtaa niin pahaa jälkeä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212724
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm111837Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131800Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311765Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1731711- 331376
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko181132Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551078Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38965Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36958