Timo Paunonen kirjoittaa Ilta-Sanomien pääkirjoituksessa sote-sotkun korjaamisesta nasakasti:
"- - - eikö olisi parempi, että sotea uudistaisivat ne, jotka tekevät töitä sen parissa. Lääkärit, hoitajat ja muut alan ammattilaiset sekä tutkijat tietävät systeemin hyvät ja huonot puolet. Heiltä on jo tullut hyviäkin esityksiä rakenteiden uudistamiseen ja hallinnon karsimiseen. On sairausvakuutusjärjestelmän kehittämistä sekä omalääkäri- ja vastuulääkärimalleja.
Näin päästäisiin eroon poliitikkojen valtapeleistä, siltarumpupolitiikasta ja ideologisista päähänpinttymistä.
Ehkä laskelmatkin tulisi tehtyä tarkemmin."
SOTE-SOTKUN KORJAAMISESTA
14
313
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatus saanee kannatusta myös Kiuruvedellä?
- Anonyymi
Asiantuntijoiden tekemä sote
voisi olla parempi kuin nykyinen,
puoluepoliittisessa ohjauksessa tehty. - Anonyymi
Sehän on peräisin aineettomanpuolen asiantuntijoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on peräisin aineettomanpuolen asiantuntijoilta.
se ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntijoiden tekemä sote
voisi olla parempi kuin nykyinen,
puoluepoliittisessa ohjauksessa tehty.Poliittisessa ohjauksessa
tehdään helposti aatteellisia,
ei kokemus- ja järkiperäisiä ratkaisuja,
joihin pystyvät vain alan asiantuntijat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliittisessa ohjauksessa
tehdään helposti aatteellisia,
ei kokemus- ja järkiperäisiä ratkaisuja,
joihin pystyvät vain alan asiantuntijat.Siis nimenomaan puoluepoliittisessa ohjauksessa.
Politiikka ja puoluepolitiikka ovat eri asioita.
- Anonyymi
Ainahan se on parempi kun jokainen saisi tehdä itse asiat kuten itse parhaaksi näkee. Turha on ulkopuolisten ymmärtämättömien sotkeentua. Omissa liemissä kun muhii, niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Tee se itse -himmeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se itse -himmeli.
Realtime searcher delegating himmeli DDD
- Anonyymi
Kepulaiset eivät sitä hyväksy.
- Anonyymi
Sotehan oli kepuloisien ainoa tavoite hallituksessa.
- Anonyymi
Kyllä. Sen takia kepulit roikkuivat vasemmiston aisankannattajina. Nyt sitten esittävät niin talousviisaita että. Näin se piiri pieni pyörii ja ämpärinjonottajia vedetään höplästä.
- Anonyymi
Onko SDP:n läpi runnoma sote hyvä ja toimiva? Onko?
Esimerkiksi SDP:n Kiurun johtaman soteratkaisun takia Länsi-Pohjan synnytystoiminta joudutaan keskeyttämään vuodeksi ensi vuoden alusta. Hei, eikö siitä olisi pitänyt ilmoittaa vähän aikaisemmin, ettei pullat olisi joillakin jo uunissa? Asiasta uutisoi Helsingin Sanomat 30.8.2024. - Anonyymi
Nykyinen sote-himmeli on kuin norsulauma lasikaapissa,vähänkin liikahtaa niin pahaa jälkeä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882