Mä olisin tehny samoin. Minun puolestani joutaaki kuolla sukupuuttoon mouset lajit
Käsittämätön tuo raakku homma
76
407
Vastaukset
- Anonyymi
😭😭😭
- Anonyymi
Oli kyllä vahva kouluttamaton hillbilly-henki niissä metsäkoneyrittäjän kommenteissa. Jos tulee yhtään korvausvastuuta sille firmalle, niin niitäpä makselee sitten loppuelämänsä.
- Anonyymi
No just. Kukahan säkin luulet olevasi määrittämmän mikä joutaa kuolla ja mikä ei.
- Anonyymi
Mä oon just mä.. ja voisin vaikka palkatta ryhtyä tappaan niitä raakkuja
- Anonyymi
En btw lajittele eees jätteiyä vaan työnnän sekajätteeseen kaiken ...heitän roskat kadulle yms
Teen niin koska voin eikä kiinosta se mitä luonto tykkää tai on tykkäämättä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon just mä.. ja voisin vaikka palkatta ryhtyä tappaan niitä raakkuja
Joutaisit siis mitä ilmeisimmin kuolla sinäkin. Ei sulla ainakaan kaikki päässäsi ihan kohdallaan ole, kun täysin syyttä suotta koet tarpeelliseksi tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En btw lajittele eees jätteiyä vaan työnnän sekajätteeseen kaiken ...heitän roskat kadulle yms
Teen niin koska voin eikä kiinosta se mitä luonto tykkää tai on tykkäämättäJos rinnastat jätteiden lajittelun ja tarkoituksellisen tappamisen, niin olet pahemmin sekaisin kuin ajattelinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutaisit siis mitä ilmeisimmin kuolla sinäkin. Ei sulla ainakaan kaikki päässäsi ihan kohdallaan ole, kun täysin syyttä suotta koet tarpeelliseksi tappaa.
Sinä kuolet ennemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen niin koska voin eikä kiinosta se mitä luonto tykkää tai on tykkäämättäSe, että heität roskat kadulle, roskaa eniten ihmisten elinympäristöä. Omaa viihtyisyttäsi sä siinä eniten tuhoat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kuolet ennemmin
Molemmat meitä tulevat kuolemaan. Sitä ei voi välttää. Sun luonteenlaadullasi se hetki tulee liki satavarmasti nopeammin. Terve ihminen ei koe tarvetta tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että heität roskat kadulle, roskaa eniten ihmisten elinympäristöä. Omaa viihtyisyttäsi sä siinä eniten tuhoat.
Auton ikkunasta kun nakkaan kadulle ei se mua haittaa tippaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton ikkunasta kun nakkaan kadulle ei se mua haittaa tippaakaan
Kunhan et nakkaan mitään sellaista, jonka voit kohta löytää autosi renkaasta.
- Anonyymi
Miksi joutuisin, en minä ole se, jolla on tarve tappaa. Sulle se sen sijaan on ihan mahdollista, että tulee tarve tappaa itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joutuisin, en minä ole se, jolla on tarve tappaa. Sulle se sen sijaan on ihan mahdollista, että tulee tarve tappaa itsesi.
Eipä ole käyny mielessäkään mutta sinun kaltaset turhat joutaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asissa ompeluseuroissa sanottiin että helmp pyykkö on varastanu siniset langat ja ainaki kahdent toista villasukat kuulemma huopasten sisään piettäväksi
Perustele?? - Anonyymi
Kannattaa varoa irl
- Anonyymi
Hyvä kun jäivät kiinni. Ja törkeää käytöstä.
- Anonyymi
Ei ole törkeää vaan ihan oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole törkeää vaan ihan oikein
Toivottavasti kuski saa vankeutta tuosta. Tarkat oli ohjeet ja määräykset kuinka toimitaan. Ei sillo p* rseillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kuski saa vankeutta tuosta. Tarkat oli ohjeet ja määräykset kuinka toimitaan. Ei sillo p* rseillä.
Ihan oikein kuski teki. Minäkään en välittäs tuon taivaallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikein kuski teki. Minäkään en välittäs tuon taivaallista
Eipähän sinä siitä kärsikää vaan työantaja miljoonakorvaukset edessä. Ei ne mitään mielipide asioita ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän sinä siitä kärsikää vaan työantaja miljoonakorvaukset edessä. Ei ne mitään mielipide asioita ole.
Minä tekisin täysin samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tekisin täysin samoin
Onneksi et osaa edes konetta ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko raha on tässä ihan sama...pääasia että raakkujia kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko raha on tässä ihan sama...pääasia että raakkujia kuoli.
Työnantaja on varmasti eri mieltä.
- Anonyymi
Mää veisin rikoksentekovälineen valtion varikolle.
- Anonyymi
Mää taas veisin rikoksentekovälineen kuskin loppuiäkseen Niuvanniemeen! Tai eihän sitä tiedä, vaikka olisikin ottanut hatkat sieltä, ja metsäkoneyrittäjä sai halvalla hänestä kuskin?
- Anonyymi
Mä opin jo lapsena miten turhat lajit hävitetään kun faija tappo rottia silleen että pisti ne minkinloukuissa jätesäkkiin ja yhisti auton pakoputkeen imurin letkun ja auto tyhjäkäynnile
- Anonyymi
Rotta onkin sellainen, että se väärässä paikassa aiheuttaa haittaa. Simpukka sen sijaan ei aiheuta haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rotta onkin sellainen, että se väärässä paikassa aiheuttaa haittaa. Simpukka sen sijaan ei aiheuta haittaa.
Simpukka...lol simpukka! Se on sama kun kivi ei sillä oo tunteita eikä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simpukka...lol simpukka! Se on sama kun kivi ei sillä oo tunteita eikä mitään
Se elää silti. Eipä sullakaan näy olevan tunteita, joten olette selvästi sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se elää silti. Eipä sullakaan näy olevan tunteita, joten olette selvästi sukua.
Ei mulla ei oo tunteita simpukoita kohtaan. Arvaa mittä minä tekisin? Kaatasin kiehuvaa vettä niitten päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ei oo tunteita simpukoita kohtaan. Arvaa mittä minä tekisin? Kaatasin kiehuvaa vettä niitten päälle
Siitä vaan. Voit samalla keittää vaikka itsesikin. Ei kukaan jää kaipaamaan. 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan. Voit samalla keittää vaikka itsesikin. Ei kukaan jää kaipaamaan. 👋
Ennen sitä keitetään sinut
Työnnetään uuniin ja tuhkat levitetään pellolle jonka jälkeen laitetaan metri asvalttia päälle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen sitä keitetään sinut
Työnnetään uuniin ja tuhkat levitetään pellolle jonka jälkeen laitetaan metri asvalttia päälleKeitä vain itsesi. Ei se ketään haittaa. Sua ei tarvitse edes haudata. Jätetään elukoille ruoaksi. Olisit säkin edes kerran elämässäsi hyödyllinen.
- Anonyymi
Se on sun osasi, kun ei susta miksikään muuksi ole. Ihmisenä just tasan sen arvonen, kun ruumiissasi on ravinteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun osasi, kun ei susta miksikään muuksi ole. Ihmisenä just tasan sen arvonen, kun ruumiissasi on ravinteita.
Kannattaa olla valppaana irl...
- Anonyymi
Tämä viherfemakko Myyri Sysivesi kuuluu just noihin haitallisiin lajeihin.
- Anonyymi
Niin. Et sä voi mennä luvatta toisten omaisuutta paskomaan ja niinhän tuossa loppuviimein on juuri toimittu. Joki on ollut valtion omaisuutta ja sen läpi ajaminen on erikseen kielletty niissä papereissa, jotka ovat saaneet. Jos sä menet toisten tonteille sotkemaan, niin korvausvastuu siitä tulee, vaikka ei olisi edes raakkuja. Toivottavasti kunnon rapsut, jotta oppivat pysymään luvallisilla alueilla. Ihan riittävästi ovat sotkeneet muiden mailla noine koneineen.
- Anonyymi
Aivan oikein kuski teki.
Ei tulis mieleen edes miettiä tommosta joutavaa pskaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein kuski teki.
Ei tulis mieleen edes miettiä tommosta joutavaa pskaaEi tehnyt, vaan lainvastaisesti ja vastoin ohjeita. Toisten maille ei ajeta ilman lupia tai korvausvastuta. Toisten omaisuus on toisten omaisuutta, vaikka olisikin jotain elukoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein kuski teki.
Ei tulis mieleen edes miettiä tommosta joutavaa pskaaEt sä voi mennä vailla korvausvastuuta ampumaan naapurin lehmiäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein kuski teki.
Ei tulis mieleen edes miettiä tommosta joutavaa pskaaOlis syytä tulla mieleen, kun on erikseen sanottu, että joesta ei ajeta yli. Se mikä se syy on, on lopulta yhdentekevää. Kun ei ole lupa, niin ei ole lupaa ja se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis syytä tulla mieleen, kun on erikseen sanottu, että joesta ei ajeta yli. Se mikä se syy on, on lopulta yhdentekevää. Kun ei ole lupa, niin ei ole lupaa ja se siitä.
Ei tollasia edes kysellä, minäkin olisin tehny just samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä voi mennä vailla korvausvastuuta ampumaan naapurin lehmiäkään.
Itse asiassa voin, jos niin päätän tehdä niin ei sitä estä kukaan
Luuleks että kyselin lapsena lupaa kun ammuin ilmakolla räkättejä? No en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa voin, jos niin päätän tehdä niin ei sitä estä kukaan
Luuleks että kyselin lapsena lupaa kun ammuin ilmakolla räkättejä? No en.Et vailla korvausvastuuta. Ole hyvä ja mene kokeilemaan. Katdotaan miten käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vailla korvausvastuuta. Ole hyvä ja mene kokeilemaan. Katdotaan miten käy.
Sehän riippuu ihan siitä jääkö kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehnyt, vaan lainvastaisesti ja vastoin ohjeita. Toisten maille ei ajeta ilman lupia tai korvausvastuta. Toisten omaisuus on toisten omaisuutta, vaikka olisikin jotain elukoita.
Ihan oikein teki kuski ja kannustan kaikkia empiviä tekemään samoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tollasia edes kysellä, minäkin olisin tehny just samoin
Ei sitä tsrvinut kysellä. Se oli sanottu kyselemättä. Saisit siis samat mätkyt ja toivottavasti henkilökohhtaisen konkurssin, ikuisen leiman paikkakunnalls ja ajaisit työnantajasikin konkurssiin. Toivon mahdollisimman kovia mätkyjä ja vankeisrangaistuksia, että oppivat viimein pysymään siellä minne on luvat annettu. Ihan tarpeeksi ovat jo ajelleet koneineen muiden mailla ilman lupia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä jääkö kiinni
Nuo jäivät jo. Sä voi kokeilla seuraavaksi niiden naapurin lehmien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikein teki kuski ja kannustan kaikkia empiviä tekemään samoin
Teki täydellusrn väärin ja todennäköisesti järjesti työnantajansa konkurssiin. Onnea hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo jäivät jo. Sä voi kokeilla seuraavaksi niiden naapurin lehmien kanssa.
Joo täällä tiedän erään tilan missä ammuttiin kaks lammasta, tekijä ei jäänyt kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teki täydellusrn väärin ja todennäköisesti järjesti työnantajansa konkurssiin. Onnea hänelle.
Teki täydellisen oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tsrvinut kysellä. Se oli sanottu kyselemättä. Saisit siis samat mätkyt ja toivottavasti henkilökohhtaisen konkurssin, ikuisen leiman paikkakunnalls ja ajaisit työnantajasikin konkurssiin. Toivon mahdollisimman kovia mätkyjä ja vankeisrangaistuksia, että oppivat viimein pysymään siellä minne on luvat annettu. Ihan tarpeeksi ovat jo ajelleet koneineen muiden mailla ilman lupia.
Tajuatko....Mätkyt rahat... aivan sama, pääpointti on että mahdollisimman monta raakkujaa kuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko....Mätkyt rahat... aivan sama, pääpointti on että mahdollisimman monta raakkujaa kuoli
Se taas on sun ongelmasi Työnantajaa varmasti vituttaa, kun menee firma ja maine. Toivottavasti kuski pääsee hetkeksi valtion ruokittavaksi, kun työ meni varmasti eikä ihan heti löydy uutta. Onnea hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teki täydellisen oikein
Teki vankilareissun arvoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo täällä tiedän erään tilan missä ammuttiin kaks lammasta, tekijä ei jäänyt kiinni.
Oppivat varmasti laittamaan kamerat valvomaan. Sellasta se joskus on, että ihmisten hulluutta joutuu oppimaan kantapään kautta. Toista yhtä kahelia elukkaa ei ole kuin ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppivat varmasti laittamaan kamerat valvomaan. Sellasta se joskus on, että ihmisten hulluutta joutuu oppimaan kantapään kautta. Toista yhtä kahelia elukkaa ei ole kuin ihminen.
Minä ooisin tappanu niiyä raakkuja kiehuvällä vedellä ja öljyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ooisin tappanu niiyä raakkuja kiehuvällä vedellä ja öljyllä
Siinä hyvä tapa hoidella itsesi päiviltä. Tekisit elämässäs jotain hyödyllistä.
- Anonyymi
Älkää kommentoijat ruokkiko trollia... Tuo aloittaja nimenomaan halusi vain nostattaa aaltoja, eikä kenenkään kannata kiinnittää siihen sen kummempaa huomiota. Antaa pojan intää itsekseen.
- Anonyymi
Saahan sitä pääpipiä kiusata takasin. Ei sun ole pakko lukea.
- Anonyymi
Tässä vain testataan kuinka räyhäksi tuon ääliön saa. Anna meidän pitää hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vain testataan kuinka räyhäksi tuon ääliön saa. Anna meidän pitää hauskaa.
Varo että on pääsi vielä ehjä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo että on pääsi vielä ehjä...
Ja bum, kahjoräyhän pää pamahti siellä taas vähän. 🤯. Ups se oliki aivotuhnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bum, kahjoräyhän pää pamahti siellä taas vähän. 🤯. Ups se oliki aivotuhnu.
Varo irl... sitä voi sattua asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä pääpipiä kiusata takasin. Ei sun ole pakko lukea.
En lukenutkaan kuin muutaman kommentin. Siinä oli tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se, että tuo teidän "hauskanpito" takaa sen, että trolli palaa tänne jatkossa uudestaan ja uudestaan, koska saa täältä just sitä mitä haluaa. Ja se madaltaa koko palstan tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se, että tuo teidän "hauskanpito" takaa sen, että trolli palaa tänne jatkossa uudestaan ja uudestaan, koska saa täältä just sitä mitä haluaa. Ja se madaltaa koko palstan tasoa.
Voiko tämän palstan tasoa mitenkään madaltaa kun on jo matala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tämän palstan tasoa mitenkään madaltaa kun on jo matala
Aina voi madaltaa, se ei vaadi paljoakaan, keneltäkään. Nostaminen on paljon vaikeampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi madaltaa, se ei vaadi paljoakaan, keneltäkään. Nostaminen on paljon vaikeampaa.
No mikäs pakko se on edes nostaa, madaltaminen lienee ihan yhtä hyvä asia
- Anonyymi
Niin... Mitäpä väliä millään on.
Huokaus.
Jos meiltä luonto kuolee kaikessa moninaisuudessaan, niin ankeaksi käy maailma.
Mietipä sitä ap.- Anonyymi
Ihan vtun sama jos kuolee, ei liikuta millään tavalla
- Anonyymi
Olen täysin eri mieltä.
- Anonyymi
Oot melko moukka
- Anonyymi
😭 No ei kyllå jouda raakut kuolla
Erittäin suojelun alainen laji
Kauniit jokihelmisimpukat
Kuuluvat luontoon ja ekosysteemiin ja sen ylläpitoon
Stora Enso toiv maksaa vahingot! - Anonyymi
Eipä sinulta kukaan muuta odotakaan. Katsele nyt telkkaa ja muista pyyhkiä kuolat välillä. Äiti ehtii vasta aamulla sine.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2452654Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit111583- 1201579
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.161452Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun961325Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71170Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä9933- 61898
- 56888
Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s1855