Olen nainen todella otettu

Anonyymi-ap

Siitä että jotenkin kummasti pystyin tarjaoamaan ihastumisen tunnetta ja muita reaktioita. Tämä taisi olla sinulle voimmakkain kokemus ihastumisen saralla. Tai ainakin näin uskoisin.

70

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että sinulla ei ainakaan ole mitään tunteita häntä kohtaan, jos noin kylmästi ja yksipuolisesti analysoit.

      Kyllä se lopahtaa naisellakin kiinnostus siinä vaiheessa kun huomaa ettei ole molemminpuolista.

      • Anonyymi

        Tiedätkö Minä ja mies ollaa viileitä ja kylmiä molemmat .. Se on tunniste .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö Minä ja mies ollaa viileitä ja kylmiä molemmat .. Se on tunniste .

        Ikäpissis prinsessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäpissis prinsessa.

        Tämä itsestään vähän läpinäkyvästi puhuva mies ei ole nainen, eikä liioin parjauksen kohteesi, mutta jatka toki samaan malliin, ehkä se tuo sinulle sisältöä tyhjään elämääsi


    • Anonyymi

      olihan sulla tunteita älä narraa🥱

    • Anonyymi

      Ja miksi et tykkää hänestä. Harvoin voimakkaat tunteet syntyy jos vain toinen tuntee?

    • Anonyymi

      Olihan se. Empä muistanut miten hyvältä se tuntuu. Kiitos olet ihana.

    • Anonyymi

      Luuletkohan nyt vähän liikaa itsestäsi?

      • Anonyymi

        What’s wrong to be a self-possessed? Well many different things


    • Anonyymi

      Oli
      kunnes törmäsin miehern joka oli valmis palvomaan ja palvelemmasn ja tuottamasta minulle enenenpi nautintoa kuin vaatimaan sitä itselleen ...
      Otin ja käytin sitä kuin...

      Tiedän ettei sinusta olisi siihen .
      Koska sinä etsit toisen lasta luonnetta naiselta tiettyä tarkoitusta varten ...
      Et siksi että piitaisit vähääkään naisen nautinnosta.
      Liekö joku nainen joskus sua satuttanut pahoin , ja etsit jotakin mikä korvaisi ja hoitaisi asian pois .
      Oot kuin avuton pikkupoika.

      Minä huomasinkin että minun pitääkin keskittyä omiin haluamiisini ja arsinkin elämässä tekemiini asioihin tarkemmin kun tuohon sinun tavoiteesen mies.
      En myöskään voi myöskään pakottaa sinua rakastamaan Rakasta niitä joita aidosti haluat ...
      Minua kavahtaisit karkuun... Tiedän sen .

      Naiselta

      • Anonyymi

        No nyt menee kyllä vähän jo ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt menee kyllä vähän jo ohi.

        Ai sinun miesaloittajan vastailu itsellesi? No ei kai🤦‍♀️


    • Anonyymi

      nojaa ei sulla sitte iha riittänykkää kato

    • Anonyymi

      Kyllä mutta eilen huomasin että sun tunteet oli lopahtaneet... 😢💔🥀

      • Anonyymi

        Missä muka nähty


    • Anonyymi

      Jos hän tunsi niin paljon, miksi et puhu hänelle. Hän ei varmasti lue täältä tällaista tekstiä ja vaikka lukisikin mitä hyötyä tuosta kommentista on.. sinua ei selvästi kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sitä minäkin mietin kyllä...
        Asiat eletään tehdään kuitenkin irl puolella...
        Tämä palsta sopii asioiden jälki käsittelyyn lähinmä
        .


    • Anonyymi

      Ei tuolla niin väliä kun et voinnut tunteisiin vastata.

      • Anonyymi

        Ensimmäinen suuri ihastus yleensä haihtuu ja hän nainen kohtaa vielä oikean rakkauden.
        Kokemuksen kautta tiedän että asia menee näin. Meidän juttu olisi ollut mahdoton yhtälö muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen suuri ihastus yleensä haihtuu ja hän nainen kohtaa vielä oikean rakkauden.
        Kokemuksen kautta tiedän että asia menee näin. Meidän juttu olisi ollut mahdoton yhtälö muutenkin

        et kyllä vaikuta miltään asiantuntijalta tuossa asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et kyllä vaikuta miltään asiantuntijalta tuossa asiassa

        Aika monta vuoristorataa on jo koettu. Tarpeeksi monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen suuri ihastus yleensä haihtuu ja hän nainen kohtaa vielä oikean rakkauden.
        Kokemuksen kautta tiedän että asia menee näin. Meidän juttu olisi ollut mahdoton yhtälö muutenkin

        Turha sitä tuntea mitään kun v*ksi se menee kuitenkin?

        Helpoin on vaan sanoa ettei hän kiinnostanut sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sitä tuntea mitään kun v*ksi se menee kuitenkin?

        Helpoin on vaan sanoa ettei hän kiinnostanut sinua.

        Ihastunut ihminen elää unelmia ja luo suuria haavekuvia toisesta. Valitettavasti en ole hänelle oikeanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut ihminen elää unelmia ja luo suuria haavekuvia toisesta. Valitettavasti en ole hänelle oikeanlainen.

        Ei kannata luulla myöskään itsestään liikoja. Naisten ihastumisia tulee ja menee, kuten miehilläkin. Ei kannata luulla, että olit tuolle naiselle joku ylivertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut ihminen elää unelmia ja luo suuria haavekuvia toisesta. Valitettavasti en ole hänelle oikeanlainen.

        Tuo ei ole päätös, jonka sinä teet. Se on hänen päätöksensä.

        Miksi ihmeessä tämä palsta tuntuu olevan täynnä miehiä, jotka aina kuvittelevat tietävänsä mitä nainen haluaa tai tarvitsee???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata luulla myöskään itsestään liikoja. Naisten ihastumisia tulee ja menee, kuten miehilläkin. Ei kannata luulla, että olit tuolle naiselle joku ylivertainen.

        En tietääkseni ole mitenkään ylivertaisena itseäni pitänyt ja kuten kirjoitin niin hän varmasti löytää sen oikean ja ylivertaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietääkseni ole mitenkään ylivertaisena itseäni pitänyt ja kuten kirjoitin niin hän varmasti löytää sen oikean ja ylivertaisen.

        no miksi kirjoitat tänne hänestä, jos et kerta ole kiinnostunut? tosi outoa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole päätös, jonka sinä teet. Se on hänen päätöksensä.

        Miksi ihmeessä tämä palsta tuntuu olevan täynnä miehiä, jotka aina kuvittelevat tietävänsä mitä nainen haluaa tai tarvitsee???

        Sivusta naiselta kommentti, että miehet aina kuvittelee naisten olevan alisteisia niille. Ihan kuin naisten elämä pyörisi heidän ympärillään. Voi raukkaparat kun eivät tajua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta naiselta kommentti, että miehet aina kuvittelee naisten olevan alisteisia niille. Ihan kuin naisten elämä pyörisi heidän ympärillään. Voi raukkaparat kun eivät tajua...

        Kiva yksinpuhelu mies, pakko heittää vettä myllyyn, että et ole vanha tai lihava ym kliseistä ja sinä riität muutenkin1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut ihminen elää unelmia ja luo suuria haavekuvia toisesta. Valitettavasti en ole hänelle oikeanlainen.

        Välttelet edelleen sitä tosiasiaa ettet ollut (riittävän) kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelet edelleen sitä tosiasiaa ettet ollut (riittävän) kiinnostunut

        Tosiasia on siinä että ikäeroa löytyy ja hyvin erilaiset elämät on varmasti koettu.
        Ajatuksena hieno mutta käytännössä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasia on siinä että ikäeroa löytyy ja hyvin erilaiset elämät on varmasti koettu.
        Ajatuksena hieno mutta käytännössä ei.

        Harvoin sellaiset 20v ja 40v suhteet toimii vaikka poikkeuksia on, oikeassa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin sellaiset 20v ja 40v suhteet toimii vaikka poikkeuksia on, oikeassa olet.

        No ei ihan noin paljoa ole. 20v on vielä lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ihan noin paljoa ole. 20v on vielä lapsi.

        15, 10 vai 5?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15, 10 vai 5?

        Aikuisia ollaan kyllä molemmat ja tarkkaa ikäeroa en osaa sanoa..10-15 välillä sanoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata luulla myöskään itsestään liikoja. Naisten ihastumisia tulee ja menee, kuten miehilläkin. Ei kannata luulla, että olit tuolle naiselle joku ylivertainen.

        Niin just puhuu ihan ku jollekin ikäneidolle joka ei ikinä miestä nähnytkään! Saati kokenut! On taas niin läpinäkyvää kyllä se nainen varmaan nyt kiittää ja kumartaa kun on päässyt eteenpäin eikä sinunlaiseen haksahtanut. Onko tää taas se unelmien pariskunta hyvin syöneinä nousuhumalassa. Hakee nostetta omaan erinomaisuuteensa 😂”rumat ja paskantärkeät” yhdessä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just puhuu ihan ku jollekin ikäneidolle joka ei ikinä miestä nähnytkään! Saati kokenut! On taas niin läpinäkyvää kyllä se nainen varmaan nyt kiittää ja kumartaa kun on päässyt eteenpäin eikä sinunlaiseen haksahtanut. Onko tää taas se unelmien pariskunta hyvin syöneinä nousuhumalassa. Hakee nostetta omaan erinomaisuuteensa 😂”rumat ja paskantärkeät” yhdessä😅

        No ei sinun kommenttisi nyt kyllä onnistunut nostamaan tuulta purjeisiin. Yritys hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin sellaiset 20v ja 40v suhteet toimii vaikka poikkeuksia on, oikeassa olet.

        Minkä ikäisiä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sinun kommenttisi nyt kyllä onnistunut nostamaan tuulta purjeisiin. Yritys hyvä.

        Mikä tästä miehen feikkidialogista itsensä kanssa nyt edes resonoisi keneenkään, vielä parempi kysymys spinnaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasia on siinä että ikäeroa löytyy ja hyvin erilaiset elämät on varmasti koettu.
        Ajatuksena hieno mutta käytännössä ei.

        Luojan kiitos. Et siis ole kaivattuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen suuri ihastus yleensä haihtuu ja hän nainen kohtaa vielä oikean rakkauden.
        Kokemuksen kautta tiedän että asia menee näin. Meidän juttu olisi ollut mahdoton yhtälö muutenkin

        Olen rakastunut jo niin monta kertaa, että tiedän ettei mene noin. Olisiko mahdollista, että asia onkin toisin päin? Oon sun eka kunnon rakastuminen ja siksi yrität löytää pakotietä selitellen itsellesi mahdottomuutta jotta sinun ei tarvisi kohdata niin syvää yhteyttä. Sehän vaatii valtavasti uskallusta ja pelkojen kohtaamista. Nyt sitten vaan pojasta mieheksi ja kohtaamaan niitä rakkauden tunteita eikä enää pakenemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette?

        Mies 30v ja nainen 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut jo niin monta kertaa, että tiedän ettei mene noin. Olisiko mahdollista, että asia onkin toisin päin? Oon sun eka kunnon rakastuminen ja siksi yrität löytää pakotietä selitellen itsellesi mahdottomuutta jotta sinun ei tarvisi kohdata niin syvää yhteyttä. Sehän vaatii valtavasti uskallusta ja pelkojen kohtaamista. Nyt sitten vaan pojasta mieheksi ja kohtaamaan niitä rakkauden tunteita eikä enää pakenemista.

        Olet rakastunut monta kertaa? Elmässä rakastutaan vain kerran. Loput on eri asteisia ihastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisia ollaan kyllä molemmat ja tarkkaa ikäeroa en osaa sanoa..10-15 välillä sanoisin.

        13v 😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakastunut monta kertaa? Elmässä rakastutaan vain kerran. Loput on eri asteisia ihastuksia.

        Kyllä ihminen kykenee rakastumaan uudelleen. Ikää kun tulee lisää niin elämässä ehtii kohdata monenlaisia ihmisiä. Joihinkin ihastuu ja joskus rakastuu. Ihmisissä on eroja sen suhteen kuinka herkästi he rakastuvat tai kuinka syvästi he pystyvät tuntemaan toisia kohtaan. Kyse varmaankin aivojen kemiasta ja rohkeudesta tuntea. Jotkut pelkäävät antautua syville tunteille ja toiset eivät. Taidat olla niitä jotka eivät uskalla ♥️😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen kykenee rakastumaan uudelleen. Ikää kun tulee lisää niin elämässä ehtii kohdata monenlaisia ihmisiä. Joihinkin ihastuu ja joskus rakastuu. Ihmisissä on eroja sen suhteen kuinka herkästi he rakastuvat tai kuinka syvästi he pystyvät tuntemaan toisia kohtaan. Kyse varmaankin aivojen kemiasta ja rohkeudesta tuntea. Jotkut pelkäävät antautua syville tunteille ja toiset eivät. Taidat olla niitä jotka eivät uskalla ♥️😘

        Pieni lisäys vielä: Olen pitänyt sinuun yhteyttä, sillä välitän sinusta todella paljon ja olisi todella harmi jos katoaisit elämästäni olipa tilanne mikä tahansa. Olen ajatellut, että sinulla on ehkä muita kun niin vähän pidät yhteyttä. Odotin sinua silti kauan vaikka asiasta keskustelu jäi vähän auki ja aikaakin kului. Välissä katositkin. Et ole halunnut nähdä niin olen tulkinnut sen viestiksi siitä, että ois mentävä eteenpäin. Koitin lopulta päästä eteenpäin, mutta tunteeni eivät hävinneet. Ei tässä perus ihastumisesta ole kyse ja veikkaan että tunne on molemminpuolinen. Harmi jos aiot siirtyä ihmettelijöiden kerhoon vaikka meillä on niin syvä yhteys.


    • Anonyymi

      Miksi kerrot sen täällä etkä naiselle itselleen?

      • Anonyymi

        Koska on vaarana, että nainen nauraa päin naamaa tuolle oletukselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on vaarana, että nainen nauraa päin naamaa tuolle oletukselle?

        Tännehän se on turvallisinta oksentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tännehän se on turvallisinta oksentaa.

        Sivusta- On toki. Onneksi tunnistin sut tästä.
        Onko tämä kaikki sitten ollut sulle vain sairasta pilaa vai pakenetkohan omia tunteitasi? Häpeätkö minua ja siksi kiemurtelet tilanteessa?
        Olen ottanut sinut vakavasti ja ollut valmis etenemään.
        Olen ollut sinua kohtaan hyvin joustava ja ymmärtäväinen. Jopa siinä määrin, että moni olisi jo saanut tarpeekseen, mutta minä olen kokenut myötätuntoa ja syvää välittämistä sinua kohtaan. Molemminpuolinen kunnioitus on tärkeää ihmissuhteissa.
        Minusta on vaikuttanut siltä, että olet eksyksissä tunteidesi kanssa. Siksi olen antanut sinulle aikaa. Siinä olet oikeassa, että minulla on sinua kohtaan tunteita, mutta et ole minulle ensirakkaus. Ajattelin, että olisit se loppuelämän rakkaus. Taisin olla väärässä.


    • Anonyymi

      joo olit sopivinta tarjolla olevaa viihdykettä :) iskit makuaistiini, joka on sangen vaativa :)

      • Anonyymi

        Näin voi joskus käydä.


    • Anonyymi

      Vai onks tää siltä löpördinaiselta? Taitaa muuten palstanpitäjä kirjottaa noita ikävöintialoituksia mitä sit ite poistaa, esiintyen toisina, ainakin usein, voin kuvitella.

    • Anonyymi

      Et kai ole tässä nyt maksullinen nainen, jolle on nyt vain vapaaehtoinen maksu? 🤣🤣

      • Anonyymi

        Haluaisitko jäsennellä lauselmasi ymmärrettävämpään muotoon? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko jäsennellä lauselmasi ymmärrettävämpään muotoon? Sivusta

        Joo samma på finska kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samma på finska kiitos!

        Tyypillinen narsistisen ihmisen huippuvasta-argumentti ite oot nii nyyh


    • Anonyymi

      Joa tykkäät hänestä niin tee asian eteen jotain. Jos et tee, et välitä. Rakkaus on sitä, että on toisesta kiinnostunut, myös niistä erilaisuuksista.

      • Anonyymi

        Hänellä voi olla ties mitä suunnitelmia.Tiedä vaikka olisi jo lapsia hankkimassa.. Kuka tahansa jolla on vielä edes vähänkin järkeä osaa ottaa asiat maltillisesti.
        En tiedä mitään hänen henkilökohtaisesta elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä voi olla ties mitä suunnitelmia.Tiedä vaikka olisi jo lapsia hankkimassa.. Kuka tahansa jolla on vielä edes vähänkin järkeä osaa ottaa asiat maltillisesti.
        En tiedä mitään hänen henkilökohtaisesta elämästä.

        No en kyllä enää lapsia aio hankkia. Yksi riittää niin kuin varmaan sullekin?


    • Anonyymi

      Aivan oikein , juuri näin . Mitä sitä kieltämään .

    • Anonyymi

      Harmi että minä
      Joka olen täällä sivulla paljon kirjoitellut
      Kommentoinut ja kannustanut sinua
      En ole se 43 vuotias kaivattusi .
      Olen ihan joku muu nainen sivusta.
      Olen käsitellyt minun omia juttujani .
      Mutta olen lähdössä pois suomi 24
      Toivon että rohkenet kertoa hänelle
      Mitä sinä tunnet.
      Kiitos kirjoitelmistasi
      Naiselta sivusta

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei kyllä ollut. Vaikutat sitäpaitsi narsissilta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole voimakkain. Ihastumiset on minulla aina voimakkaita. Ihastun harvoin ja kunnolla. Sinä (hän) ei eroa mitenkään aiemmista ihastuksista, kukin on sillä hetkellä se vahvin ihastus... mutta vahvimmat on siinä nautinnon hetkellä orggasmin hekumassa. Sitä meillä ei ollut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän ihastukseni oli irl eikä palstalla, kuvittelet omiasi täällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tunteilleen mahda mitään, ne tulee kun ne tulee ja niiden kanssa on elettävä ☺️
      -12v vanhemmalle miehelle

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka kapteeni nakki se siellä nyt höpisee? On se kumma, jos nainen katsoo avoimesti ja kiinnostuneena (asiatasolla) miestä, niin äijä heti luulee, että nainen on jo valmis kaatumaan. Yleensä tällaisella kapteeni nakilla on itsellään kriisiä menossa ja itseään kiinnostaa naikkonen, mutta ulkoistaa sen niin, että neito on enemmän kiinnostunut hänestä kun ei kestä totuuttta. Ei muuta, kuin vaikka juttelemaan omalle vaimolle jne. Tai sitten ei auta, kuin olla rehellinen, miten olisi kerrankin?

    • Anonyymi
      UUSI

      Narsisti taitaa kyllä nyt kuvitella liikoja itsestään!

    • Anonyymi
      UUSI

      Onpa sinulla ällöttävä tapa ilmaista itseäsi. Tulee mieleen yksi tuntemani narsisti mutta ei siitä sen enempää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Otettu on. Mielenkiintoista, minä lähdin naisen mukaan hänen hotellilleen yöksi. Aamulla kun heräilimme, hän venytteli ja sanoi hyvin seksikkäällä, tiedätkö sellaisella pehmeällä äänellä, "nyt tiedän miltä tuntuu kun minut on todella otettu" .
      Pakko laittaa tähän ihan eri juttu, muutamia vuosia sitten vaimoni alkoi puuhata avioeroa. Seurasin sivusta kun hän mm. ei enää halunnut nukkua samassa sängyssä, sanoi että että selkä kipeytyy siinä patjalla, ok, onhan se sohvalla terveellisempää nukkua. Yöllä hän oli siinä sohvallaan puoli-istuvassa asennossa kännykkä kädessä, se oli äänettömällä, joten hän odotti koska tulee viestejä.
      Kerran keväällä hän sanoi menevänsä naisystävänsä luo istuttamaa jotakin taimia. Meillä oli yritys, ja tuli sellainen asia että minun oli soitettava hänelle, kun olin vielä töissä. Kesti pitkään ennen kuin hän vastasi. Puhui ihan eri tavalla kuin muutoin, ääni oli sellainen ikään kuin käheä, mutta puhui hyvin rauhallisesti ja "tarkasti" pehmeällä äänellä, oli selvää että oli juuri harrastanut seksiä, ei hän kyllä minulle ollut noin koskaan noin puhunut seksin jälkeen. Asia kyllä selvisi sitten aika pian sattuman kautta (tai tiesin kyllä jo että joku on kaadon tehnyt, sitten selvisi että kyseessä oli eräs konkurssiin menossa oleva Pakistanilainen. Vaimo oli ihan sekaisin jo pitkän aikaa, kuin 13-14 vuotias rakastunut teini.
      Laitan vielä yhden, minä nauroin yksikseni tällä useamman kerran. Kun vaimo lopetti seksielämän (minun kanssa), yritin keskustella muutamia kertoja ja kyselin syytä. Ensin hän ei sanonut mitään, lopetti keskustelun, sitten kerran hän kertoi, "sanoi yhden kerran minulle pahasti". Kun yritin kysellä tarkemmin, hei enää puhunut asiasta. Minusta oli hauska juttu, sanoit kerran pahasti, joten laitoin luukkuni kiinni. Oltiin 25 v yksissä, kerran sanoin pahasti, minusta saavutus on hyvä.
      Vapaasti saa ottaa opikseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      223
      4836
    2. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      47
      2432
    3. Kaupunginjohtaja sortui heti

      Niin valitettavaa kuin vain voi olla! Uusi kj astui heti miinaan ja uskoi kaiken mitä kaupungin sisäpiiri valehteli. Kj
      Ähtäri
      30
      1407
    4. Sinun ja kaivattusi etunimien

      ensimmäiset kirjaimet kun laittaa yhteen, niin minkä maan maatunnus siitä tulee? Kaksi mahdollisuutta järjestää kirjaime
      Ikävä
      45
      1232
    5. Olen nainen todella otettu

      Siitä että jotenkin kummasti pystyin tarjaoamaan ihastumisen tunnetta ja muita reaktioita. Tämä taisi olla sinulle voimm
      Ikävä
      70
      1210
    6. En ole unohtanut sinua nainen

      Kaipaan valtavasti vieläkin. Kaikki jäi ihan kesken, ei päästy alkua pidemmälle. Hellä kosketus&halaus sinulle. Miehel
      Ikävä
      68
      1157
    7. Kivaa iltaa

      Missä sitten oletkin. 🤗 Hyvää yötä kun nukkumaan ehtii. 😊🌜❤️
      Ikävä
      159
      1146
    8. Mustakin tää tuntuu jo oudolta

      Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mörköpaahtoa kuppiin 😊☕❤️
      Ikävä
      177
      1131
    9. Hallitus petti kaikki

      Ei ole meillä ollut oikeistohallitusta, jota yrityssektorikin on suominut kuten tätä Orpon hallitusta. Ainoa asia mitä h
      Maailman menoa
      302
      957
    10. Millaiset välit

      Ketjuissa kuvataan erilaisia tilanteita. Millaiset välit toivoisit sinulla ja hänellä olevan?
      Ikävä
      79
      950
    Aihe