https://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=nnnwo1WMQ77cj30e
Opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen
Opettajia Guthrie Govan Marty Friedman Jason Becker ystävä Megadeth kitaristi
Christian Andersen Toronto Kanada minun Instagram seuraaja
26
217
Vastaukset
- Anonyymi
Vai paskakallo ei pärjää Megadeth kitaristille
- Anonyymi
Christian Andersenin opettaja oli
Marty Friedman Megadeth kitaristi
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja on minun Instagram seuraaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Christian Andersenin opettaja oli
Marty Friedman Megadeth kitaristi
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja on minun Instagram seuraajaKaveri vetää 15vuotiaana Jason Beckeriä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri vetää 15vuotiaana Jason Beckeriä
Miten tuollainen henkilö saa olla vapaana
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja on minun Instagram seuraaja opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen henkilö saa olla vapaana
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja on minun Instagram seuraaja opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssäSiinä kukitatte talousneuvos arvonimen saaneen
Risto Husun
Minä en ota mitään Varkaudesta
Tai presidentti Aleksander Stubbilta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kukitatte talousneuvos arvonimen saaneen
Risto Husun
Minä en ota mitään Varkaudesta
Tai presidentti Aleksander StubbiltaChristian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
Vähän isompi juttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
Vähän isompi juttuHänen opettajansa
Guthrie Govan Marty Friedman
Allan Holsworth
Soittaa U.K bändissä
Asia yhtyeen basistin kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen opettajansa
Guthrie Govan Marty Friedman
Allan Holsworth
Soittaa U.K bändissä
Asia yhtyeen basistin kanssaChristian Andersen opiskeli
Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Christian Andersen opiskeli
Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka KorhonenNiin ja Christian Andersen seuraa minua Instagramissa
- Anonyymi
Petteri Mäkiranta haastan kaikki
Haastas tän Christian Andersenin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri Mäkiranta haastan kaikki
Haastas tän Christian AnderseninMissä tää Perussuomalaiset tukija haukkuja
On opiskellut kitaran soittoa
Ei ainakaan Guitar institute of technologyssä kuten Erkka Korhonen Paul Gilbert - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tää Perussuomalaiset tukija haukkuja
On opiskellut kitaran soittoa
Ei ainakaan Guitar institute of technologyssä kuten Erkka Korhonen Paul GilbertPetteri Mäkiranta tiluttaa
Homottelee
Minua
Jonka Instagram seuraaja Christian Andersen on itse kitaransoiton opettaja
Opiskelillut Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa
Opettajia Guthrie Govan Marty Friedman Megadeth Jason Becker ystävä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri Mäkiranta tiluttaa
Homottelee
Minua
Jonka Instagram seuraaja Christian Andersen on itse kitaransoiton opettaja
Opiskelillut Guitar institute of technologyssä Los Angelesissa
Opettajia Guthrie Govan Marty Friedman Megadeth Jason Becker ystäväLaitoin omaa soittoa
Jason Beckerille
Instagramissa
Ja sen ystävän Marty Friedman Megadeth kitaristi oppilas Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja alkoi seurata minua Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin omaa soittoa
Jason Beckerille
Instagramissa
Ja sen ystävän Marty Friedman Megadeth kitaristi oppilas Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja alkoi seurata minua InstagramissaJason Beckerillä on ALS
Ei liiku kuin silmät
Mutta se mikään tyhmä ole soitti soolona
Ja Marty Friedman kanssa Cacofonyssä
Ja David Lee Roth levyllä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jason Beckerillä on ALS
Ei liiku kuin silmät
Mutta se mikään tyhmä ole soitti soolona
Ja Marty Friedman kanssa Cacofonyssä
Ja David Lee Roth levylläTalousneuvos arvonimi kukkia 🤣
Pitäkää kaupunkinne
Tyhmät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talousneuvos arvonimi kukkia 🤣
Pitäkää kaupunkinne
Tyhmäthttps://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=KxM4u5XMGKAdBttE
Siinä teille politiikkaa saatana
Christian Andersen minun Instagram seuraaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/RZbMeWEJQso?si=KxM4u5XMGKAdBttE
Siinä teille politiikkaa saatana
Christian Andersen minun Instagram seuraajahttps://youtu.be/87Iz3RHZNDQ?si=X_BNETILO3AOTBHx
Siinä itse Jason Becker sama biisi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/87Iz3RHZNDQ?si=X_BNETILO3AOTBHx
Siinä itse Jason Becker sama biisiChristian Andersen soitti saman 15vuotiaana omassa koulussaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Christian Andersen soitti saman 15vuotiaana omassa koulussaan
Warkaus lehti ei uutisoi mitään kaupunki ei tee mitään yhteistyötä yksityishenkilöt kanssa jonka Instagram seuraaja tuossa Christian Andersen Toronto kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warkaus lehti ei uutisoi mitään kaupunki ei tee mitään yhteistyötä yksityishenkilöt kanssa jonka Instagram seuraaja tuossa Christian Andersen Toronto kitaransoiton opettaja minun Instagram seuraaja
Opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä
Muuten Vp Tissari ilmoittaui
Christian Andersenin oppilaaksi
Ja pääse zoom ryhmään muiden kitaristien kanssa tän Christian Andersen kanssa keskustelemaan ja oppimaan lisää kitaran soittoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä
Muuten Vp Tissari ilmoittaui
Christian Andersenin oppilaaksi
Ja pääse zoom ryhmään muiden kitaristien kanssa tän Christian Andersen kanssa keskustelemaan ja oppimaan lisää kitaran soittoaChristian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja vp Tissarin Instagram seuraaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Christian Andersen Toronto Kanada kitaransoiton opettaja vp Tissarin Instagram seuraaja
Ja kohta vp Tissari on hänen oppilaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta vp Tissari on hänen oppilaansa
Christian Andersen opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen
Ja kohta VP Tissari on hänen oppilaansa - Anonyymi
Taidan olla ainut varkaudesta joka opiskelee kitaran soittoa
Opettajana ja Instagram seuraajana
Christian Andersen opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka Korhonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla ainut varkaudesta joka opiskelee kitaran soittoa
Opettajana ja Instagram seuraajana
Christian Andersen opiskeli Los Angelesissa Guitar institute of technologyssä missä Paul Gilbert Erkka KorhonenSe on teidän valintanne Nithtral kun ei kiinnostanut
- Anonyymi00029
ei että ketä tahansa kuka tahansa osais tehä tollasen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2312563- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 991085
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985