Mä vähän oon ihmetellyt ettei sanaakaan ole tästä ollut, mutta sentään 3 Google-arvostelua ja 4 tähtee 👍(G-tunnukset kyllä iteltäkin löytyy)
Tänään olin eka kerran, mutta onhan siitä sermin läpi nähnyt jo pari viikkoo visuaalista ilmettä. Mä tykkään, kyllä ne RD:n sermitkin oli ihan jees, mutta pitäs olla tilaa niinku ABC:lla. Aikas täyttä oli niinku olettaa sopii, eikä muuten ollut ukkokööriä 😉- ei ne mua tosin ole haitanneet
Kahvilan puolella otin Britakakun, joka oli just niinku pitää, pikkuriikkisen kuiva pohja, mutta silti maukasta 😋Kahvi oli tavallista, mutta täytyypä katsoo saisko siellä espressoo yms. Maksaa tollaset, mutta silloin tällöin voi köyhäkin käydä. Valikoima ainakin nyt enimmäkseen (korvapuusteja oli) sitä mitä muualla täällä ei niinkään ole ollut, paitsi Vihannonkulmassa, ja hyvä niin eikä aina pulla, munkkia tai viineriä.
Otin myös pizzaa, pitkästä pitkästä aikaa. Pizza tuli nopeeta tilausmääriin nähden ja oli sellanen kuin pitää. Mutta oli jotenkin pettymys, ei vastannut makumuistoo Kotipizzasta, ei maussa eikä täytteiden määrässä. En tiedä oonko vaan kyllästynyt vai muistanko niin väärin vai cheapflasatio? Viimeksi syönyt tätä vissiin 10 vuotta sitten ja ns. oikeassa Kotipizzassa ollut 15 v. sitten.
Enpä siis tiedä kauanko heillä ollut kuiteissa koodit, kun eräässä paikassa ihmisille kannettiin usein vääriä pitsoja mitä sivusta seurasin. Hienoa kun pitsakin tuodaan pöytään mutta saapa nähdä miten kauan...? Tarjoilumielessä semmonen A-kirjaimen mallinen olisi kyllä paljon kätsympi. Jotain pientä problematiikkaa näkyi olevan ja pitsoja kannettiin eestaas. RD:n ajoilta muistan miten vaikeeta oli välillä viedä varsinkin Hesen annoksia pöytään, kun ihmisety meni istuun "väärään paikkaa" ja oli täyttä. Niin menin mäkin tilanpuutteen takia, mutta siksipä mä vähän vinkkasin missä mä oon kun oli verhojakin. Joku voi sanoo ettei niille kuuluu sellasia kertoo, koska etiketti, mutta miksi tarjoilan pitäs kävellä ensin ympäriinsä suotta...
Ohoh, tulipa vähän pitkä postaustaus mutta olkoon
lajijasuris
Joskus jotain positiivista: Farmi avattu!
43
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä että kun Hese ja muistaakseni myös ABC on poistanut pöytiin tarjoilun mikä harmi mutta voin ymmärtää. Älytöntä kun pikkuheselläkin mutta kai se on Hesen pakkopäätös. Ihme jossei pizzat jossain kohtaa.
Ensi viikolla meen syömään lounasta ja lämpimät tuodaan pöytään, ei pääse ihmiset ahmiin ja possuileen liemien kanssa. Mulle sopii, kun possuilen myös enkä syö hevosen annoksia. Vielä kun tulis kilohinnat.
lajijasuris - Anonyymi
Eräs semmonen kestoärsytys oikeastaan kaikissa ruokapaikoissa missä olen käynyt eli turhan suuret ja tylsät ateririmet. Mieluummin vaikka Savonia-sarjaa tai sitten fiinimmät mutta samantapaiset 🙏😀
lajijasuris - Anonyymi
Ensin ihmettelin et mikä farmi avattu. Kun tajusin et Prisman ruokapaikka. On niin pieni mainoskylttikin et vois olla vähän isompikin. Tiistaina jo näkyi olevan auki.
Toivottavasti ne tylsät ukot ei rupee siellä istumaan- Anonyymi
Oliko jo tiistaina, kun keskiviikkona virallisesti. Mäkin kyllä olin tiistaina aamupäivällä katsovinani käydessä kaupassa, että ihan niinku tehtäisi pizzaa ja että parissa pöydässä oli porukkaa. Kaikilla oli mustat vaatteet eli taisivat siellä työntekijät keskenään syödä.
lajijasuris - Anonyymi
Kyllä siellä kaikki asiakkaat istua voi oli tylsä tai ei
- Anonyymi
Ei kyllä siellä oli asiakkaita tiistaina, vaikka ilmoittivat että avajaiset on keskiviikkona.
Ovet oli auki ja ainakin nuoria sinne meni. Katsoin niinku itsekin että oonko erehtynyt päivästä mutta en ollut - Anonyymi
Minä taas toivoisin sellaisia ulkomaantyylisiä naistenpitsoja, joissa on iso reikä keskellä, ja siinä rocket salaattia ja muita vihanneksia. Sitten minäkin kävisin pitsalla; hoikkuus on Loimaalla aliarvostettua mutta tosiasia on se, että mitä suuhusi laitat sen vyötäröltäsi löydät.
- Anonyymi
Kyllähän pelkän kasvispizzan saa ostettua täälläkin, kun ostaa omavalintaisilla täytteillä.
lajijasuris
- Anonyymi
Sitten ehkä itse muotoilet sen pitsasi sellaiseksi kuin haluat
- Anonyymi
Sekuntti suussa, vuosi vyötäröllä.
- Anonyymi
Ukonrohjakkeetkin jo löysi paikalle :D sielä ne istui taas...
Että kuka sitten pääsi sanomasta niin tuskin nyt hirveästi yllättyy.- Anonyymi
Ai niinkö siinä sitten kävi 😂
Mut joo, eiköhän siellä tilaa ole viikolla jo paremmin, vaikka tämä ny alkuun käy varmaan moni sellanenkin, joka ei muuten ehkä käy. Ja jos joka päivä juo pari kuppia kahvia niin tuleehan siitäkin jo yllättävän paljon vuoden mittaan kassaan ja katetta
lajijasuris
- Anonyymi
Ukot pilaa ravintolan maineen ja ihmiset lakkaa käymästä.
Täytyykin sit taas ruveta kulkeen viimeisistä ovista kun ukot käyttää mitä ihmiset ostaa
Niillä ukoilla ois varaa syödä ja juoda siellä ettei tyhjän panttina istu. Kaikki ovat melko varakkaita - Anonyymi
Nyt tuli sitten käytyä lounaalla ja tykkäsin mut pari pointtia. Eipä lämpimiä tuotukaan pöytään, vaan sai heti kassalta mikä vähän yllätti.
Tuli sama mieleen kuin joku Google-arvosteluissa eli laittoipa vähän, mutta mutta noinhan sitä kai yleensä ravintoloissa on tapana. Riitti se mulle(kin) mutta santsia sai mikä sinänsä mahtava juttu, koska ihan kaikkialla tämä ei onnistu. Paneroitu possu oli hyvää mutta täytyy sanoo, että Nimessä oli vielä parempaa. Aiolikin oli hyvää mutta mä en saanu sitä oikein syötyä sitruunan takia (poltin suun eilen kuumalla). Salaateista coleslaw oli todella "märkää" että mahtoiko olla tehdastekoa, kun oli semmosta mitä kaupassa? Kastike on älyttömän helppo tehdä ainakin jos ottaa pohjaksi kaupan majoneesin, vaikka Hellmansin. Tuskin lounasravintoloissa itse majoneeseja tehdään.
Saas nähdä mitä listat sitten olee, mutta toivottavasti ei viikosta toiseen pelkkiä leikkeitä
lajijasuris - Anonyymi
Se olis toivottavaa, että myös À la carte lista hintoineen tulisi nettiin.
Huhhuh jos pari hampurilaisateriaa maksaa 60€ eikä juomat ole edes viiniä tai olutta!
Täällä tuskin kovin paljon on sellaista porukkaa, joille tollanen hintataso ei merkkaa mitään olipa se sitten rahasta kiinni tai ei, kun ajatellaan ja tavotellaan riittävää myyntivolyymia. Ite ajattelen pienituloisena, että pari kertaa vuodessa voisin syödä mutta sen pitää olla omaan makuun tosi herkullista.
lajijasuris- Anonyymi
Menu löytyy ainakin Instagrammista, kaikki ruuat näytti lähtevän sieltä 25€ ylöspäin, salaatit 16.90€ ja halvin lastenruoka 11.90€ . Vähän pettynyt tuohon listaan kun suurin osa hampurilaisia, mutta ehkä ne sitten myy paremmin täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menu löytyy ainakin Instagrammista, kaikki ruuat näytti lähtevän sieltä 25€ ylöspäin, salaatit 16.90€ ja halvin lastenruoka 11.90€ . Vähän pettynyt tuohon listaan kun suurin osa hampurilaisia, mutta ehkä ne sitten myy paremmin täällä
Ok kiitos täst ja pitääpä katsoo tarkemmin, jaa että insta löytyy mut ei facea.
Sitä muuten taannoin kerrottiin jonkun ison (ketju?)ravintolan taholta, että suosituin listaruoka on hampurilainen. Onhan noi tosi suosittuja mutta että noin suosittuja!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä muuten taannoin kerrottiin jonkun ison (ketju?)ravintolan taholta, että suosituin listaruoka on hampurilainen. Onhan noi tosi suosittuja mutta että noin suosittuja!
lajijasurisSielläpä se, laiskotti katsoo Instaa, kun ei hashtagia www-sivulla eikä Laakeella Instaa😀 Onhan se Insta kätsy kuvissa. Sitä on tiktok videoissa, että sieltä vaan köökin puolelta jotain klippiä - toivottavasti muuten joku kotikokki ei saa päähänsä matkia Harri Syrjästä!
On siinä kyl hommaa jos useassa somekanavassa on
lajijasuris - Anonyymi
Niin pitää, ja ainakin yksi lasi hyvää puna- tai valkoviiniä.
- Anonyymi
No joo. Ikinä en tälläistä hintaa maksaisi hampurilaista, mut sekin postas ettei tartte toista kertaa mennä kun oli niin kallis.
Minkä tähden ihmiset syö niin paljon hampurilaisia, söis kunnon ruokaa. Ei hampurilaista pitkäksi aikaa nälkä lähde kun on jo uudestaan nälkä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Ikinä en tälläistä hintaa maksaisi hampurilaista, mut sekin postas ettei tartte toista kertaa mennä kun oli niin kallis.
Minkä tähden ihmiset syö niin paljon hampurilaisia, söis kunnon ruokaa. Ei hampurilaista pitkäksi aikaa nälkä lähde kun on jo uudestaan nälkäItse asiassa hamppari ei ole kauhea pahis, vaan ennen kaikkea limu, mutta sitäkään ei tartte ottaa. Hese pistää nykyisin turhan paljon majoneesia mutta ei esim. äksmiil ja farmi, mutta muutenhan se on nautaa, vehnää, tomaattia, kurkkua, sipulia, jäävuorisalaattia ym. eli ihan ok syötäviä. Ei majoneesikaan iso pahis ole satunnaiseti syötynä.
Hampurilaisaterian hinnalla kyllä saisi ihan kelpo lounaan mutta kai se vaan toisille yäk. Sitä sen sijaan on turha jankuttaa ettei varaa, jos kumminkin syödään pizzaa&kebua&burgeria
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tähden ihmiset syö niin paljon hampurilaisia, söis kunnon ruokaa. Ei hampurilaista pitkäksi aikaa nälkä lähde kun on jo uudestaan nälkäItellä kyllä hamppari(ateria) on muun aterian korvike ja riittävä sellanen, Tietysti jos iso ja lihaksikas, sillon tuo eiriitä mihinkään.
Itse asiassa pelkän näläntunteen mukaan ei tarvi eikä pitäisikään syödä. Ihmiset onkion jossain määrin vieraantuneet normaalista nälästä ja sen sietämisestä, kun on rahaa ja ruokaa saatavilla melkein missä vaan 24/7. Valitettavasti sairaalloisen lihavilla on usein suurin tarve syödä nälän mukaan. Itselle nälkäkitinä on lähinnä heikkopäisyyttä, ja omalla kohdalla arvioin nälän suhteen onko mahdollisesti nestevajauksen tai hypoglykemian viitettä. Nämä onkin oikeastaan ainoat pakottavat/tarpeelliset syyt reagoida nälkään.
Ja muuten osa, tunnesyömisestäkin johtuu tosiasiassa huonosta syömisestä johtuvasta pikkunälästä. Ylipainoa on hiukan lähes tyystin mahan seudulla ja vähän ns. helttaa, mutta syy ei ole mikään edellä mainituista, ja osa on ns. vesipöhöä ja kaasuturvotust
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisEi Hampurilainen ole mitään ruokaa vaan pullamössöö. Eilen kävimme Sarka-museossa Köyrimarkkinoilla turhaa tavaraa ihmettelemässä ja mitään ei ostettu. Ravintola mainosti lounasta 15 euroa ja ihan mielenkiinnosta menimme katsomaan sitä lounastarjontaa. Hyvänen aika millaista mössöö näytti olevan tarjolla josta maksaisin korkeintaan 4 euroa. Niinpä vanha kunnon Yi Sushi taas kutsui jonne oli alun perin tarkoituskin mennä markkinoiden jälkeen. Siellä on Loimaan alueen paras ja edullisin ruoka kun laskee että jäätelökin kuuluu jälkiruoaksi hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hampurilainen ole mitään ruokaa vaan pullamössöö. Eilen kävimme Sarka-museossa Köyrimarkkinoilla turhaa tavaraa ihmettelemässä ja mitään ei ostettu. Ravintola mainosti lounasta 15 euroa ja ihan mielenkiinnosta menimme katsomaan sitä lounastarjontaa. Hyvänen aika millaista mössöö näytti olevan tarjolla josta maksaisin korkeintaan 4 euroa. Niinpä vanha kunnon Yi Sushi taas kutsui jonne oli alun perin tarkoituskin mennä markkinoiden jälkeen. Siellä on Loimaan alueen paras ja edullisin ruoka kun laskee että jäätelökin kuuluu jälkiruoaksi hintaan.
No jaa, onhan hampurilaisessa muutakin kuin sämpylä. Köyrin lounasko pelkkää mössöö, olen kyllä yllättynyt sen perusteella mitä listalla oli!
Mitä siellä tullut käytyä, vähän ny ollu väliä kun ei omaa autoo, mutta kyllä mä olen tykännyt - eikä rahaakaan käydä jaatkuvasti
lajijasuris
- Anonyymi
Tänään oli paljon porukkaa syömässä ja juomassa ,hyvä et on. Miks siinä on kaks pöytää erikseen kun mennään Prismaan. Erillään muista ,onkos niillä joku tarkotus
- Anonyymi
Tämä mullakin pisti silmään mutta kaipa ne on koska tilaa on. Vähän samaan tapaan siinä pidemmässä sivussa on kolme, mutta sopii ne siihen jo paremmin. Joku voi myös varta vaste haluta niin pöydän.
Se on hyvä,kun porukkaa käy ja toivottavasti käy paljon väkee myös "kuherruskuukauden" jälkeen👍Porukkaa kulkee niin paljon ohi, että kyllä luulis myyntiin heijastuvan positiivisesti, myös viikonloppuisin, kun myydään sitä mitä ihmiset syö. Subi täällä ihan uutta, että sitäkin menee. Pizzapuoli eniten arveluttaa, kun niitä jo riittää. Jostain luin, että tulisi kuljetuspalvelu. Tämä olis loistava lisä ja koskeekohan koko Farmin tarjotaa, sen aika näyttää!
lajijasuris
- Anonyymi
Tuntuu olevan materiaalit KesPron kamaa kaikki. Harmi kun ei ole itse tehtyj
- Anonyymi
En mää nyt ihan kaikista rupee raportoimaa, mutta tänään kävin hampurilaisaterialla, kun toisella silmäyksellä huomasin, että on siellä halvempikin. Kyl mä tykkäsin 😋Sillontällön voi noitakin syödä, mutta kyllä se lounas eniten kiinnostaa.Hampurilainen olis saanut olla isompi, mutta tämä pätee ihan joka paikassa. Jos nyt jostain sitten haluaa nipottaa niin kurkkuviipalleet oli kylmiä, mut toi nyt on pikkujuttu. Iso plussa kun haettiin vielä aterimet pöytään, kun en itse ymmärtänyt/huomannut, vaikka ohi menin👍Eikä se ollut sitten mitään teatteria, vaan sellainen puupää olin!
Semmonen vielä pistänyt silmään, että pankkikortin lukijan näytön teksti on aika pientä fonttia ja vähän vaaleeta. Mäkään en suoraan seisaaltaan aina näe (on kyllä ollut aurinkolasit mutta vahvvudella), yleensä kyllä mutta väsymys, uupumus, masennus, panacod ja sirlalud vaikuttaa näköön ja havainnointiin vaihtelevasti. Varmaan on vielä paljon huonommin näkeviä ja sitten se miten jotkut kellä kunnon paksut sormet, näpyttelee pin lukua, kun sitä säännöllisen epäsäännöllisesti kysytää.
lajijasuris- Anonyymi
...ja tietystim natrium&kalium, jotka suoraan vaikuttaa silmiin sekä muuten hermostoon ja aivojen toimintaa - joskus ihan deliuriumia jopa! Sitten vielä muistinvirkistystä, että on 3-4 aivovammmaa muun ohella, että voi olla pimpelipom, varsinkin kun depistä, syrjäytymistä, köyhyyttä. Mut joo ihan kaikki ei aina ole aittoo,, mihin on syynsä 😉
Ja muuten muuten teen niinku Henri Alen opasti, ja oon tehnyt niin jo kauan eli mä en kasvokkain tai suotta kehu ja sitten netissä pistän pelkkää kuraa, jopa ihan valhetta. Tämmönen on sikamaista ja näin toimii luuserit! Nettiä kyllä suosin siksi, kun siinä ulosanti vastaa paremmin omaa ajattelua,, ja just em. syistä
lajijasuris
- Anonyymi
Tässä resepti hoikkuuteen, energisyyteen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin:
1. Ruokavalio koostuu kasviksista, höyrytetystä kanasta tai kalasta, marjoista ja hedelmistä, iduista ja versoista. Juomana porkkanamehu, vihrea tee, vesi.
2. Reipasta sykettänostavaa liikuntaa joka päivä vähintään 30 minuuttia, viikonloppuisin tunnin verran.
3. Hyvät yöunet, sama unirytmi viikolla ja viikonloppuisin.
4. Kännykän plärääminen ja somettaminen minimiin, max 20 min /päivä.
5. Ympäröit itsesi laatuihmissuhteilla, karsit pois kaikki suhteet, jotka eivät rikastuta elämääsi millään tavoin.
6. Positiivinen elämänasenne, kaikkien ihmisten kunnioitus ja tasa-arvoinen kohtelu.
Avot. Eipä tee mieli ei kebapia ei hampurilaista ei muutakaan roskaa, joka aamu on energiaa ja hyvää mieltä täynnä. Kokeilkaa itse, jos ette usko. - Anonyymi
Jes, kerrankin leivän kinkku on oikeaa kinkkua eikä makkaraa niinku usein on👌
ja oli nam nam niinku kuppikakkukin.
Valitettavasti vaan muutaman tunnin päästä tuli kunnon turvotukset ja muuta, enkä muuta ollu syönyt. Ehkä mitkä lie siemenet ei sovi mulle ja/tai kuppikakun joku ainesosa.
On sentään paljon vaihtoehtoja, jokaiselle jotain👍 Ihan jotain muuta kuin RD:ssä oli.
lajijasuris - Anonyymi
Kylläpäs oli jonoo Subiin vielä viiden aikoihinkin, osas sitä odottaa mutta ei ehkä ihan noin paljon! Toivottavasti myös maistui ja miksei maistuisi, harva kuin tuskin söi ekaa Subilaista.
Mutta Farmista...odotetun täyttä on lounasaikaan mikä ei yllätä ja myös kahvilassa käydään ja molemmissa on vaihtuvia ja maistuvia tuotteita👍Harmi vaan kun ei kelpaa kaikille joustamattomille vanhoihin muotteihin juuttuneille, kun pitää olla munkkia ja pulla tai abc-kuraa, ei ymmärretä hyvän päälle ja pihtaillaan😦Joo semmosta.
Tietääks joku miks ne verhot on välillä auki, välillä kiinni? Siksi ettei kommentoida ihmisten ostoksia tai kaupan asiakkaat näe ketä syömässä? Eilen ne ainaki avattiin kun lounassyöjät häipyi, söin mutta sitten söin jälkiruokaa vasta kaupassa käytyäni ja oli hyvin tilaa niin verhot avattiin. Ihan hyvä ajatus pitää kiinni (mulle aivan sama), mutta se ärssyttää, kun pitää kiertää katsoon onko siellä vapaata pöytää
lajijasuris- Anonyymi
No, oli oikein hyvä subi, ja se oli iso plussa ettei leipä ollut pullaminen ja sitkeä. Ihan kaikki täytteet ei tainnu olla mitä niitä on eli on semmonen suppeampi menu, mutta on niitä silti tarpeeks. Pitää vaan seuraavaks katsoo vähän tarkemmin mitä ottaa, kun nyt pelkkä vege.
Semmonen konsepti olis ehkä myös kiva kun pizzoilla eli pohjaksi leipä ja ihan kaiken saa valita ja lopuksi hinta. Lisämaksusta nytkin sai kyllä mutta. Sub on myös niitä joilla ei ole yhtenäistä hinnastoa vaan toimipaikka voi itse päättää - on ainanakin yrittäjäystävällinen
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, oli oikein hyvä subi, ja se oli iso plussa ettei leipä ollut pullaminen ja sitkeä. Ihan kaikki täytteet ei tainnu olla mitä niitä on eli on semmonen suppeampi menu, mutta on niitä silti tarpeeks. Pitää vaan seuraavaks katsoo vähän tarkemmin mitä ottaa, kun nyt pelkkä vege.
Semmonen konsepti olis ehkä myös kiva kun pizzoilla eli pohjaksi leipä ja ihan kaiken saa valita ja lopuksi hinta. Lisämaksusta nytkin sai kyllä mutta. Sub on myös niitä joilla ei ole yhtenäistä hinnastoa vaan toimipaikka voi itse päättää - on ainanakin yrittäjäystävällinen
lajijasurisJoo korjataan ku nyt tuli vähän kirjotettua höpöhöpöä subin vaihtoehdoista. Siis käytännössä saa sellasen mihin saa yksitellen just ne täytteet mitä haluu, ku mä muistin että omavalintaisissakin olis pohjana 2-3 eri komponenttia. Tätä se on kun on 🥴🤪
lajijasuris
- Anonyymi
Tulispa Loimaalle nepalilainen tai intialainen ravintola tai kunnon kiinalainen (Yisushi ei ole sellainen).
- Anonyymi
Nepalilainen ihan huippua suosittelen.
- Anonyymi
Vois laittaa vaikka itse eikä pyydellä täällä
- Anonyymi
Niinpä, jos vaan kädet pelaa. Netistä löytyy reseptejä, ei se sittä ainakan kiinni ole. Ei täällä riitä millään markkinat monelle kannattavalle etniselle ravintolalle. Sitäpaitsi tuskin suurta eroa kiinalaisen ja nepalilaisen keittiön välillä. Esim. intialainen olis sitten jo erilaista.
Mut ei ihmiset mitään saa tehtyä ja kauhee valitus aina, mut mää saa tumpelona ja vajakkina! Eräskin valitti vähän kuivista nuudeleista ja että sai olla viimeinen kerta kyseissä paikassa. En voi tollasta ymmärtää, aika pikku juttu sentään, ja virheitä sattuu. Pilaantunut olis eri juttu.
Eräässä toisessa paikassa oli sisäfilettä ja kermaperunaa, jotka oli kuulemma suolatonta ja muutenkin mautonta - huono ruoka, ei kannata tulla, vaikka on monet kerrat tykännytkin! Omasta mielestä hieman, mutta en ole gurmee sisäfilettä syönyt kenekään tekemänä. Kyl mää oon yleensä tykännyt, mut aika vähä käyny kun ei autoo eikä paljo rahaa - mm. kalakeitto oli omaan makuu gurmeeta 😋
ABC:lla kuulemma parempaa, vaan kun ei ole (haukuttu on moneen kertaan) kuin aniharvoin ja myös tuota samaa ollut eikä sen parempaa. Osalla vaikuttaa vissiin myös jonkinlainen kateus oman paikkakunnan pienyrittäjiä kohtaan
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos vaan kädet pelaa. Netistä löytyy reseptejä, ei se sittä ainakan kiinni ole. Ei täällä riitä millään markkinat monelle kannattavalle etniselle ravintolalle. Sitäpaitsi tuskin suurta eroa kiinalaisen ja nepalilaisen keittiön välillä. Esim. intialainen olis sitten jo erilaista.
Mut ei ihmiset mitään saa tehtyä ja kauhee valitus aina, mut mää saa tumpelona ja vajakkina! Eräskin valitti vähän kuivista nuudeleista ja että sai olla viimeinen kerta kyseissä paikassa. En voi tollasta ymmärtää, aika pikku juttu sentään, ja virheitä sattuu. Pilaantunut olis eri juttu.
Eräässä toisessa paikassa oli sisäfilettä ja kermaperunaa, jotka oli kuulemma suolatonta ja muutenkin mautonta - huono ruoka, ei kannata tulla, vaikka on monet kerrat tykännytkin! Omasta mielestä hieman, mutta en ole gurmee sisäfilettä syönyt kenekään tekemänä. Kyl mää oon yleensä tykännyt, mut aika vähä käyny kun ei autoo eikä paljo rahaa - mm. kalakeitto oli omaan makuu gurmeeta 😋
ABC:lla kuulemma parempaa, vaan kun ei ole (haukuttu on moneen kertaan) kuin aniharvoin ja myös tuota samaa ollut eikä sen parempaa. Osalla vaikuttaa vissiin myös jonkinlainen kateus oman paikkakunnan pienyrittäjiä kohtaan
lajijasuris:D Ai ei suurta eroa kiinalaisen ja nepalilaisen keittiön välillä? :D Ero on kuin yöllä ja päivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D Ai ei suurta eroa kiinalaisen ja nepalilaisen keittiön välillä? :D Ero on kuin yöllä ja päivällä.
Sen sijaan nepalilainen ja intialainen keittiö ovat aika samankaltaiset (ainakin ravintoloiden tarjonta Suomessa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sijaan nepalilainen ja intialainen keittiö ovat aika samankaltaiset (ainakin ravintoloiden tarjonta Suomessa)
Jaa, se on noin vaikka monessa suhteessa Nepal ottanut enemmän vaikutteita Kiinasta.
lajijasuris
- Anonyymi
Joo ja sitten kun olet laittanut. Tulet tänne katselemaan kun on kallista ja huonoa
- Anonyymi
Kyllä oli farmissa porukkaa eilen illalla. Enimmäkseen kyllä nuoria, mut päivällä oli vanhempaa porukkaa kun kävin Prismassa ja kurkkasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559