Salainen suhde

Anonyymi-ap

Olen 42-vuotias perheeliien nainen ja minulla on ollut muutaman kuukauden seksisuhde työpaikan 20-vuotiaan kesätyöntekijän kanssa, joka on kaiken lisäksi työkaverini poika. Nyt en oikeen tiedä miten tuon lopettaisin. Muutaman kerran olen jo sanonut, että tämän pitää lopettaa koska ei voi näin jatkua ja tästä tulee ennen pitkää ongelmia. Mutta en vaan ole pystynyt lopettamaann. Seksi hänen kanssaan on todella hyvää. Tuntuu, että en ole vuosiin saanut noin hyvää seksiä ja todella nautin siitä intohimosta ja kiihkosta mitä välillämme on. Mutta eihän tuollaisella suhteella tulevaisuutta ole pitemmän päälle.. miten muut toimisitte tässä tilanteessa?

Koko suhde sai alkunsa vähän varmaan vahingossa. Opetin kesätyöntekijää työhönsä keväällä, tulimme hyvin juttuun ja välillämme oli ainakin hyvää huumoria. Jossain vaiheessa huomasin, että myös flirttiä. Toki tämän ikäisenä naisena ottaa kohteliaisuutena kehut ja on myös otettu kun nuori komea mies vähän katselee ja flirttailee.

Tapasimme silloin tällöin käydä viikon päätteeksi työporukalla oluella/lonkerolla. Joskus alkukesästä sitten olimme olleet ylitöissä vähän pitempään ja joskus klo 20 aikoihin lähdettiin porukalla terassille. Porukla pikku hiljaa väheni ja kesäpoika kysyi, että lähtisinkö vielä toiseen paikkaan ottamaan drinkit. Koska ei ollut sen kummempaa menoa niin mentiin. Otettiin useampikin drinkki ja juteltiin kaikkea ja oltii
loppujen lopuksi paikallisessa yökerhossa tanssimassa. Jossain vaiheessa iltaa tanssi taisi olla jo vähän läheisempää mutta puolen yön paikkeilla oltiin lähdössä kotiin. Käveltiin pojan asunnon ohi ja hän pyysi sisälle. Samantien kun päästiin asuntoon sisälle suudeltiin , riisuuduttiin ja rakasteltiin. Siitä se lähti ja ollaan sen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti tavattu ja harrastettu seksiä.

Toisaalta tunnen huonoa omaatuntoa tästä mutta se myös tuntuu todella hyvältä. Mitään virallista suhdetta meidän välille ei voi koskaan varmastikaan tulla. Nyt ongelmana on vaan, että miten asiassa edetä. Jatkaa ja nauttia ja kantaa mahdolliset seuraamukset joskus. Vai koittaa lopettaa seksisuhde, mikä ei ole ainakaan vielä onnistunut.

Ansku42

7

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäpä pahaa tuossa , molemmille hyvä olo .. Jatkakaa.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Nauti Ansku nyt kun voit..

• Anonyymi

Kiinni jäät aikanaan. Olet jo tarkkailussa kumppanisi osalta.

• Anonyymi

Kerro joku vähän uskottavampi tarina!! Jos 42 perheenäiti joutaa istuskelemaan kaljoille ja juoksemaan yökerhoissa töiden jälkeen, niin jotenkin se ei vaan täsmää! Varsinkin täällä tarinoidessa!

• Anonyymi

Täsmää hyvinkin useimmiten parisuhteessa kotona on jotain vikaa jos mielummin menee kaljoille työkavereiden kanssa kun puolisonsa tai lastensa tykö kotiin

• Anonyymi

Kerrot lastes isälle ni eiköhän hän osaa päättää asian puolestasi ni saat jatkaa pojan naimista ihan julkisesti tosin luultavasti samalla pilaten välisi toiseen työntekijään ja näin ollen tehdä vie kaiken päälle työssä olostasi hankalaa mu onnea jokainenhan meistä pilaa elämänsä itselleen suotuisella tavalla ihan samalla lailla kun toiset tekee elämästään itselleen mieleisen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      95
      3638
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3159
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3125
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2915
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2740
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2717
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2474
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2142
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    Aihe